Manchester United FC 2019–2020

  • 313 100
  • 2 307
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jaa tuommonen meille tupsahtanut. Arvioin vasta kun olen nähnyt pohkeet lähikuvassa.

Grealish, Sancho kuvioiden onnistumista täytynee arvioida vasta kun ikkuna on umpeutunut. Tämäkin tuli osittain aika puun takaa ja ei tämä vielä Grealishia poissulje jos Ole näkee hänessä laiturin.
 

Jeffrey

Jäsen
Toteutuessaan hyvä hyvä hankinta. Grealish taisi mennä Villan sarjapaikan myötä, Donnya taisin jossain kirjoituksessa jopa toivoa ennen Pohkeita.

Jällein siis erittäin monipuolinen pelaaja remmiin mukaan. Ei häikäise millään osaamisellaan, mutta heikkouksiakaan ei juuri ole. Pystyy pelaamaan keskikentällä jokaista paikkaa, joka kyllä tuo rosteriin melkoista helpotusta. Todella kurinalainen pelaaja, joka tuo esimerkiksi Pogbaan verrattuna aivan erilaisen vaihtoehdon. Ilmeisesti myös pelaaja joka oikeasti tähän suuntaan halusi siirtyä.

Lisäksi hienosta loppukaudesta huolimatta pitää muistaa, että rebuild edelleen käynnissä. Sitäkin ajatellen oikein sopiva palanen, vaikka toki kaikkia ongelmakohtia ei yksi mies paikkaakkaan.

Hyvältähän tämä tuntuu, ei voi sille mitään. Toivottavasti vielä vahvistuu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Twitteristä päätellen United olisi edelleen topparin ja Grealishin perässä. Ja Sanchosta ei kaiketi olla missään vaiheessa oltu valmiita luopumaan. Saa nyt nähdä, mutta Van de Beek kurittaa budjettia aika maltillisesti. Jos, siis JOS, Grealish saataisiin naarattua huhutulla Romero+Dalot+30m£, niin tämä alkaisi vaikuttaa mahdolliselta. Rodon kun tuskin maksaa kauheasti yli 20 miljoonaa edes ManU-verolla.

Smalling mennee tällä viikolla Romaan. Yhden vuoden laina + obligation to buy. Samoin Andreas Pereira on joidenkin huhujen mukaan siirtymässä tällä viikolla pois. Lingardista vielä hiljaista.
 

Jeffrey

Jäsen
ESPN:n lähteet huhuilevat, että United olisi tässä ikkunassa vielä Leipzigin Upamecanon perässä. Toppari allekirjoitti vastikään jatkosopimuksen saksalaisten kanssa, mutta ilmeisemmin voisi olla irrotettavissa. Huhujen mukaan tulevan kauden loputtua ulosostohinta olisi €42M, tuskin mies tuolla summalla kuitenkaan vielä lähtisi. Leipzig on profiloitunut kasvattajajoukkueeksi josta on melko helpolla pelaajia eteenpäin myyty. Jännä nähdä missä vaiheessa pyrkivät tätä muuttamaan matkalla suurseuraksi.

Sanomattakin on selvää, että olisi jällein oikein hyvä hankinta Unitedilta. Toivottavasti tämä etenee ja myös Sanchon kimppuun päästään.

 

Barney

Jäsen
Kohta voisi aukaista uuden kausiketjun. Kuka ottaa kopin? Itse voin tällä viikolla naputella sellaisen, vaikka sitten kun saadaan van de Beek julkaistua. Tai jos jollain muulla on halua, niin käy sekin.
Itse olen kirjoitellut pientä katsausta Unitedin vaikeista kausista ja tulevaisuudennäkymistä, joten tuo voisi sopia myös ketjun avausviestiksi. Jos joku muu kuitenkin haluaa ottaa vastuun uuden kausiketjun avaamisesta, niin kyllä tuo oma viestini soveltuu ihan hyvin myös kyseiseen ketjuun joukon jatkoksi.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Joo mulla ei oo hinkua avata uutta. Eikös nää mun jutut oo jo aika nähty...

Pistä vaan @Barney uusi ketju tulille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös