Managerzone

• 10 377
  • 54

The Tormentor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuka pelaa managerzonea, maailman parasta jalkapallomanager peliä?
Itse olen pelaillut puoli vuotta tätä loistavaa peliä. Pelailen nelosdivarissa ja nousu on toteutumassa. Managerzone on paljon monipuolisempi kuin hatrick ja peliin saa kaikki lisämausteet maksamalla pelkän avausmaksun(2.24€ kännyllä). Erittäin suosittu ympäri muailman tällä hetkellä käyttäjiä 453 732
Ps. Lisää suomalaisia mukaan peliin.
Eli eiku kokeileen: http://www.managerzone.com/

Mr_Monster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild
Kaikki herkut voi tilata puhelimella vaan jos on Radiolinjan tai Soneran asiakas. Harmi, muuten olisin innostunut tuosta.

The Tormentor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mr_Monster kirjoitti:
Kaikki herkut voi tilata puhelimella vaan jos on Radiolinjan tai Soneran asiakas. Harmi, muuten olisin innostunut tuosta.
tietenkin voi käyttää luottokorttia, esim visa electronia, maksaessa avausmaksun, joka ei todellakaan ole suuri. Itse käytän moneybookersia, joka on luotettava ja hyvä käyttää netissä

The Tormentor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelissä on tietenkin myös jääkiekko puoli, mikä ei kuitenkaan ole yhtä hyvä kuin jalkapallo. Simulaattori on vähän jäljessä, mutta uutta simua ollaan duunaamassa jääkiekon puolellekkin.

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
voisitko auttaa mua vähän kokeneena pelaajana? :)
Onks sul jotain hyvia vinkkejä jotka voisivat auttaa mua? Alussa kaikki on vähän vaikeaa

The Tormentor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sori, en oo käyny oikein täälä jatkoajan keskustelupalstalla pitkään aikaan, kun on ollu lukiokiireitä. No tässä olis vinkkejä aika sekalaisessa järjestyksessä:
Kannattaa ottaa 16 junnua kehittyyn heti alkuksi, sekä kannattaa pelata aina ystävyysottelut niin, että toisessa peluutat huonompaa miehistöä ja toisessa parempaa miehistöö. Eli pistät vaikka a-kokoonpanon aamuotteluihin, ja b:n iltaotteluihin. Pelaajat kannattaa pistää harjotteleen ens alkuun. Pusku on tässä pelissä merkityksetön taito, jota ei kannata kehittää! Kestävyys ja nopeus on tärkeet joka pelipaikalla. Stadioni kannattaa rakentaa suhteessa 75% (seisomapaikkoja), 23%(istumapaikkoja) ja 2%(vippejä). Tällä tavalla saa parhaiten rahaa. 5-divarissa kannattaa varmaan rakentaa semmonen 9500 katsojan stadion. Kannattaa hakee koneelle apuohjelma mzmanager, josta on apua paljon, mm. näkee kuinka nopeasti kukin pelaaja kehittyy. Mzmanager ohjelmalla näkee paljon tarvitset rakennuksia, esim. 10 000 katsojan stadionille. Alussa kannattaa rakentaa ainakin hotdog kioskeja ja fanikauppoja, sekä ainakin klinikka, sekä tietenkin paikkoja oman mielensä mukaan (oikeassa suhteessa). Kannattaa muistaa myös että sijoitus KOKO managerzonessa ei vaikuta lopputulokseen vaan pelaajat. Hyökkääjän tärkeimmät ominaisuudet ovat mun mielestä järjestyksessä
1. Laukaus
2. Nopeus
3. Kestävyys
4. peliäly&tekniikka
Puolustajan:
1. Taklaus
2. Nopeus
3. Kestävyys
4. peliäly&syöttö
Keskikenttä:
1. Syöttö
2. Nopeus
3. kestävyys
4. taklaus/taklaus(riippuen onko puolustava vai hyökkäävä keskikenttämies)
Molari:
1.TORJUMINEN ehdottomasti
2. kestävyys
3.muut aputaidot

Kannattaa lukea managerzone ohjeet myös

Mzmanager ohjelman saa ladattua osoitteesta: http://www.mzmanager.com/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewdownload&cid=4

Tässä kaikki lyhykäisyydessään ;)

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Eli käytännøssä tässä on kyseessä hattrick-klooni. En toki väitä että se olisi huonompi tai parempi vaan päinvastoin.

ManagerZone näyttää ihan mielenkiintoiselta. Paljon vaihtoehtoja ja säädettävää.Muistuttaa ihan näitä tavallisia PC-manageripelejä kuten Championship manager tjsp.

Toisin on Hattrickissä joka on tarkoituksellisesti pidetty suht alkeellisena jotta mahdollisimman monella olisi realistiset mahdollisuudet menestyä. Ja mikä tärkeintä, aikaa ei mene tuntitolkulla ja päivittäin.
(tosin kyllä hattrickissä menee joskus aikaa tuntitolkulla, varsinkin jos jahtaa jotain uutta pelaajaa)

Vertailun vuoksi,
Käyttäjiä:
ManagerZone 470 000
Hattrick 650 000

The Tormentor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lapster kirjoitti:
Eli käytännøssä tässä on kyseessä hattrick-klooni. En toki väitä että se olisi huonompi tai parempi vaan päinvastoin.

ManagerZone näyttää ihan mielenkiintoiselta. Paljon vaihtoehtoja ja säädettävää.Muistuttaa ihan näitä tavallisia PC-manageripelejä kuten Championship manager tjsp.

Toisin on Hattrickissä joka on tarkoituksellisesti pidetty suht alkeellisena jotta mahdollisimman monella olisi realistiset mahdollisuudet menestyä. Ja mikä tärkeintä, aikaa ei mene tuntitolkulla ja päivittäin.
(tosin kyllä hattrickissä menee joskus aikaa tuntitolkulla, varsinkin jos jahtaa jotain uutta pelaajaa)

Vertailun vuoksi,
Käyttäjiä:
ManagerZone 470 000
Hattrick 650 000
Itse pelasin hattrickia 2 päivää ja se riitti... Keskityn näistä jalkapallomanagereista ainoostaan managerzoneen.

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
Siis maksaaks liittyminen ystävyysliigaan 2.20? Mielestäni aika kallista jos aina täytyy maksaa uudestaan. En sit tiie miten toi yhen euron maksu toimii, mut kun mulla on vaan ihan tavalliinen sampo pankkikortti. :s

The Tormentor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
-danzku- kirjoitti:
Siis maksaaks liittyminen ystävyysliigaan 2.20? Mielestäni aika kallista jos aina täytyy maksaa uudestaan. En sit tiie miten toi yhen euron maksu toimii, mut kun mulla on vaan ihan tavalliinen sampo pankkikortti. :s

Kieltämättä se on aika ongelmallista. Ite oon maksellu kännykällä, mikä on pirun kallista, paras maksukeino on mun kuuleman mukaan Money Bookers.
Itekin pitäis varmaan vaihtaa siihen. :S

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
entäs toi 3€ packagen ostaminen? kun siellä lukee että kännykällä palvelu maksaaa 2.24€ niin maksaaks se niinku 2.24+3 euroa? En ihan ymmärrä tota maksua.

The Tormentor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
-danzku- kirjoitti:
entäs toi 3€ packagen ostaminen? kun siellä lukee että kännykällä palvelu maksaaa 2.24€ niin maksaaks se niinku 2.24+3 euroa? En ihan ymmärrä tota maksua.
se kannattaa ostaa kännykällä, koska sillon se on sen 2.24 euroo, mutta jos maksaa jollain maksujärjestelmällä niin 3 euroo. Aika outo homma, kun kännyllä on halvempi, oon ite ostanu sen paketin.

-danzku- kirjoitti:
Managerzone ei taida olla niin suosittu jatkoika käyttäjille :) sen verran hiljasta täällä on..

Mikäs tämän epäsuosion selittää? Jos vertaa hattrickiin niin käyttäjiä on suunnilleen yhtä paljon. Nyt kun tämäkin on ilmainen niin ei luulisi siitäkään enää hiertävän. Itse olin suunnitellut aloittavani hattrickin pelaamisen tässä vuoden sisään, mutta pitänee harkita uudestaan jos tässä on sille "kilpailija". Eli Managerzonen pelaajat jotain mainospuhetta kehiin kiitos.

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
-danzku- kirjoitti:
Managerzone ei taida olla niin suosittu jatkoika käyttäjille :) sen verran hiljasta täällä on..

Onhan tuota tullut nyt harrastettua ja hurjaa nousukiitoa ollut ura tähän asti. Kolmosessa tällä hetkellä oman divarin kärjessä, mutta tiukempaa alkaa jo olla. Ja onhan sitä Hallaaholtakin otettu pari kertaa kuokkaan ystävyysliigassa. ;)

Loisto peli, suosittelen.

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
JsL kirjoitti:
Onhan tuota tullut nyt harrastettua ja hurjaa nousukiitoa ollut ura tähän asti. Kolmosessa tällä hetkellä oman divarin kärjessä, mutta tiukempaa alkaa jo olla. Ja onhan sitä Hallaaholtakin otettu pari kertaa kuokkaan ystävyysliigassa. ;)

Loisto peli, suosittelen.

Ajattelinkin että jos pelaat kolmosessa ja johdat sarjaa niin kyl mä varmaan olen joskus sua vastaan pelannut. Toki melkein kaikki mzkaverini pelaa kolmosessa ja johtaa sarjaa, eli en kyl tiedä mikä niistä on joukkuesi :)

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
-danzku- kirjoitti:
Ajattelinkin että jos pelaat kolmosessa ja johdat sarjaa niin kyl mä varmaan olen joskus sua vastaan pelannut. Toki melkein kaikki mzkaverini pelaa kolmosessa ja johtaa sarjaa, eli en kyl tiedä mikä niistä on joukkuesi :)

AC Sarsaparilla!

T: jrewing ;)

edit: eli ei tasoa :D

Rukkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kysymys

Aloittelen tuossa tota managerzonen lätkä versiota... Mietin että mitähän tossa MZ Managerissa mahtanee pelaajan MZM valueissa average GDAC ja DAC tarkoittaa... Jos joku kokeneempi viitsisi valaista tuon niin olisin varsin tyytyväinen ja ehkäpä jopa otettu... Täältä tähän...

MacTavish

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja ManU
Rukkanen kirjoitti:
Aloittelen tuossa tota managerzonen lätkä versiota... Mietin että mitähän tossa MZ Managerissa mahtanee pelaajan MZM valueissa average GDAC ja DAC tarkoittaa... Jos joku kokeneempi viitsisi valaista tuon niin olisin varsin tyytyväinen ja ehkäpä jopa otettu... Täältä tähän...
Ei mitään hajua.. ite pysyn vain futispuolella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy