Malmivaara SaiPaan

  • 126 620
  • 23

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Malmivaara meni sitten SaiPaan. Enteilee selvästi kauppaa Machulda --> Jokerit. Minä en Ollin perään itke, sillä mielestäni Ollin kehitys on jämähtänyt pahasti paikoilleen. Vaikka onkin oma poika, en silti jää hänen peräänsä pillittämään. Ehkäpä tämä oli Ollin itsensäkin kannalta hyvä ratkaisu.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kyllä tämä Machuldan tuloon viittaa, viimeksi Mestaruus kaudella Machuldan liittyessä meille Saipaan siirtyi Hulkkonen ja nyt sinne siis siirtyi Malmivaara, tosin ketään ei ainakaan vielä tullut vaihdossa.

Okan sopimus/vuokra kattaa loppu kauden mutta paluu takaisin on edelleen mahdollista. Tosin muistaakseni Oka kuuluu niihin harvoihin meidän pelaajiin joilla ei ole jo ensi kaudelle jatko-sopimusta. Saa nähdä siis vielä Oka tänne palaa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mä taidan olla ainoa joka diggaa Malmivaarasta ja olisin mielelläni nähnyt hänet jatkossakin Jokereissa. Ainoa hyvä tässä uutisessa on, että sen mukaan kyse olisi vain loppukauden lainasta. Jos saadaan Machulda Malmivaaraa vastaan, se on kyllä hyvä kauppa. Toivottavasti Malmivaara saa paljon peliaikaa SaiPassa ja tekee Hulkkoset.

Tsemppiä Olli !
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Malmi

Taitaa Malmin lähtö olla pitempiaikainen, sillä miehellä ei ole sopimusta ensi kaudesta. Enteilee minun mielestäni myös sitä, että pakkiinkin haetaan uutta miestä. Joku tsekki Machuldalle kaveriksi?

Harmillista, että Olli lähti nyt, kun peli on kuitenkin ollut paljon parempaa kuin viime kaudella, jolloin olisin Ollin päästänyt paljon mieluummin pois.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Gags
Mä taidan olla ainoa joka diggaa Malmivaarasta ja olisin mielelläni nähnyt hänet jatkossakin Jokereissa.

Kyllä mä oon Okasta digannu ja olen sitä mieltä että kaverista oli pikku hiljaa kehittymässä ihan mukiinmenevä perus pakki, ilkeyttäkin oli pikku hiljaa saatu mukaan otteisiin. Valitettavasti meidän pakisto on vähän turhankin täynnä joten Ollin kannalta lienee parempi päästä pelaamaan kuin että jatkaa tupen pureskelua katsomossa tai penkillä ja pääsee mukaan pelaavaan kokoonpanoon vain satunnaisesti. Saipassa tuo mahtuminen 6 pelaavan pakin joukkoon ei pitäisi olla mikään hirmuisen vaikea tehtävä.

Tsemppiä vain Ollille jatkoon ja tule vielä takaisin, tosin sillä edellytyksellä että meillä on myös tilaa peluuttaa Ollia.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti flintstone
Kyllä tämä Machuldan tuloon viittaa, viimeksi Mestaruus kaudella Machuldan liittyessä meille Saipaan siirtyi Hulkkonen ja nyt sinne siis siirtyi Malmivaara, tosin ketään ei ainakaan vielä tullut vaihdossa.

Paitsi että mestaruuskaudella SaiPaan siirtyi Tuomas Luotonen, Hulkkonen oli lähtenyt jo edelliskauden päätteeksi.

Mutta juuri odotettu siirto tuli, nyt vain odotellaan kauppakumppanin pelaajaa Jokereihin. Ehkäpä ensi viikon lopulla on kehissä.

Ja hyvin mahdollisesti kaupat jäävät siihen, Santeri Heiskasen osalta suunnitelmat voidaan varmaankin jo unohtaa.

Mutta toivottavasti tämä siirto tuo uutta potkua Ollin uralle, ensi syksyllä sitten Chicagon farmiin pelailemaan ja saamaan kovuutta. Tsemppiä jatkoon Olli!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Tuomas
Paitsi että mestaruuskaudella SaiPaan siirtyi Tuomas Luotonen, Hulkkonen oli lähtenyt jo edelliskauden päätteeksi.

No niinpäs olikin, sellaista se vanhan muisti tekee. Kiitti korjauksesta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Niin, kukaanhan ei varmaan usko tämän Malmivaaran siirron tarkoittavan että SaiPasta olisi tulossa kukaan korvaamaan Malmivaaraa, joten todennäköisesti tämä tarkoittaa myös sitä että Mikko Kaltevalle avautuu näyttöpaikka eli vielä enemmän omia junnuja pelaavaan rosteriin ! Hienoa !
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gags
Mä taidan olla ainoa joka diggaa Malmivaarasta ja olisin mielelläni nähnyt hänet jatkossakin Jokereissa.
Tsemppiä Olli !
On meitä sitten ainakin tuplasti se määrä, mitä luulit. Olli on kaveri, jolla on edelleen potentiaalia. Täytyy pitää mielessä loukkaantumiset ym. jotka ovat sotkeneet tätä kautta.

Kuulun kuitenkin siihen kööriin, joka pitää tällaisista siirroista, joissa jokainen voi voittaa. Sillä ei ole mitään väliä mistä seurasta pelaaja lähtee ja minne päätyy. Mielestäni Saipa sai tässä diilissä kelvollisen liigapakin, joka takuulla kehittyy lisääntyvän peliajan myötä. Olli taas sai itselleen mahdollisuuden kehittyä ja sitä kaikkein tärkeintä eli peliaikaa. Jokereiden osuudesta en vielä uskalla sanoa mitään, Mac.. olisi tietysti namu, mutta sekin käy, että Ollille nyt peliaikaa ja ensi vuonna takaisin.

Se kyllä pikkaisen pelottaa, että Saipastahan on ilmoitettu kaiken tähtäävän ensi kauteen. Ei kait Ollista lopullisesti ole luovuttu, eihän Masa ?

Edit. Viestin jälkeen jo noin tuhat Olli fania ehti todistaa, ettei Gags ainoa Ollia diggaava ole.
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti bozik


Se kyllä pikkaisen pelottaa, että Saipastahan on ilmoitettu kaiken tähtäävän ensi kauteen. Ei kait Ollista lopullisesti ole luovuttu, eihän Masa ?

Eiköhän Olli ole ensi kaudellakin Saipan mies, jos ovat siellä tyytyväisiä miehen otteisiin, sillä ensi vuodeksi Ollilla ei ole Jokereihin sopimusta toisin kuin muilla "omilla pojilla".
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En jää hirveästi Ollia kaipaamaan, vaikkakin on oma junnu. Hitaanlaista oli miehen kehittyminen viimevuosina. Massaa tuli lisää ja liike muuttui entistä kulmikkammaksi. Maisemanvaihto saattaa taas piristää miestä.
 

jouman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Töölön Vesa, HJK
Noinkohan kuitenkaan jokerit luopuu pakistaan ilman mitään.
Ollihan teki Saipan kanssa loppukauden kestävän sopimuksen (Ja:n uutisen mukaan). Veikkaan itsekin, että tämä oli mahdollinen aloitus pelaajaliikenteelle näiden kahden joukkueen välillä.
Otetaan vaikka oletuksena, että saipa haluaa katsoa pääseekö pleijareihin vielä parin matsin ajan ja päättää sitten pitääkö kaverin (Mac) kauden loppuun asti.

edit:typoja
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä tämä vähän vaikuttaa sille ettäkohta sieltä saipan suunnalta on tulossa eräs erittäin taitava tsekki tänne, jonka nimeä en juuri nytten muista....
Tai sitten tämä tarkoittaa sitä että puolustukseen hankitaan joku viivapelote ja näin ollen Malmivaara sai väistyä.
No toivottavasti tämä tarkoittaa kuitenkin tuota ylempää kohtaa.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sam#9
Hitaanlaista oli miehen kehittyminen viimevuosina. Massaa tuli lisää ja liike muuttui entistä kulmikkammaksi. Maisemanvaihto saattaa taas piristää miestä.
Tästä lainaamastani osuudesta olen samaa mieltä. Ehkä Ollin kohdalla juuri massan lisääminen vaikutti siihen, että liike muuttui verkkaisemmaksi. Näinhän käy kaikille nuorille pelaajille siinä vaiheessa, kun voimaa halutaan lisää. Tästä 1-2 ehjää kautta alle niin Olli on kova luu, missä sitten pelaakaan.

Onnea Ollille matkaan ja lämpimästi tervetuloa takaisin !!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti jouman

Otetaan vaikka oletuksena, että saipa haluaa katsoa pääseekö pleijareihin vielä parin matsin ajan ja päättää sitten pitääkö kaverin (Mac) kauden loppuun asti.

Enpä usko tähän. Virmaselta kysyttiin eilen töllössä Vallun mahdollisesta tulosta Jokereihin. Sen naama oli sen näköinen ja vastaus jopa masamaiseksi niin ympäripyöreä, että päätökset on jo tehty ja Vallu pelaa kohta Jokereissa auttaen joukkueen Suomen Mestariksi.
Hirvellä tavataan ;)
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Malmi

Viestin lähetti Oiva
Taitaa Malmin lähtö olla pitempiaikainen, sillä miehellä ei ole sopimusta ensi kaudesta. Enteilee minun mielestäni myös sitä, että pakkiinkin haetaan uutta miestä. Joku tsekki Machuldalle kaveriksi?

Itse en usko, että pakistoon hankitaan vahvistuksia. Jalkasen "paluun" myötä Malmivaara ei päässyt pelaamaan, joten mielestäni hyvä ratkaisu kaikkien kannalta. Jokatapauksessa uuden pakin tulo tarkoittaisi taas jonkun toisen lähtöä, tai vähintäänkin joutumista pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle. Tämän takia en usko Masan enää tällä kaudella investoivan pakistoon. Tiedä sitten..

Machulda voisi kyllä palata "kotiinsa", mutta aika skeptinen olen tämänkin suhteen. En ainakaan uskalla hehkuttaa vielä. Toivotaan että Masa hoitaa.
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Ei voi muuta kun toivoa Malmivaaralle onnea Saipassa. Saipa saattaa kuitenkin olla hänelle oikea paikka- Olli tarvitsee nyt säännöllistä peliaikaa.
Saipan pelityylistä en kuitenkaan ole niin vakuuttunut, mielestäni mies olisi tällä hetkellä sopinut paremmin esim. Lukkoon Rautakorven oppiin, mutta katellaan!

Minäkin olen kyllä nähnyt Ollin kyvyt. Muistelen tässä parin vuoden takaisia finaaleja, jolloin Olli muistaakseni pelasi vallan mainiosti Tapparaa vastaan päästessään jäälle- kiekon perään kulmaan ja varma purku tai sitten äijä kiinni laitaan suurella ulottuvuudella ja pieni näpäytys ja kiekko laitaa pitkin kaverille. Ehkä Tapparan pelaajat (isoja ja kankeita) olivat sitten juuri sopivia Malmivaaralle, mutta jos finaalissa pystyy noin hyvin pelaamaan, niin ei sitä vuodessa ole ihan huonoksi voinut muuttua.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Aika mielenkiintoisia juttuja kertoo Olli SaiPa-fanien haastattelussa: "Jokereissa juostiin ja juostiin eikä se ollut minulle parasta harjoittelua. Wade veti niitä treenejä ja hän tykkää juosta pienempänä kaverina. Ne kesät oli minulle sitä kautta huonoja juttuja."
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti eh
Aika mielenkiintoisia juttuja kertoo Olli SaiPa-fanien haastattelussa: "Jokereissa juostiin ja juostiin eikä se ollut minulle parasta harjoittelua. Wade veti niitä treenejä ja hän tykkää juosta pienempänä kaverina. Ne kesät oli minulle sitä kautta huonoja juttuja."

Mainittakoon täsmennyksenä, että kaveri harrasti myös itsekritiikkiä koska ei osannut vaatia tai pyytää yksilöllisempää harjoittelua. SaiPassa tätä paneutumista yksilölliseen harjoitteluun tuli paremmin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Aksu
Mainittakoon täsmennyksenä, että kaveri harrasti myös itsekritiikkiä koska ei osannut vaatia tai pyytää yksilöllisempää harjoittelua. SaiPassa tätä paneutumista yksilölliseen harjoitteluun tuli paremmin.
Juuri näin, Malmivaara on hieno ukko ja todella mukava lukea, että peli kulkee ja hän tuntee kehittyneensä. Jokainen kunnon Jokeri-kannattaja takuulla toivoo onnea ja menestystä myös jatkossa. Olli kuuluu niihin Jokereista lähteneisiin pelaajiin, joille ainakin minun Jokereissa on aina paikka palata takaisin. Hyvä ja rehti peluri kaikin puolin, toivottavasti vielä joskus näemme miehen myös Jokeri-paidassa.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kiitos nimimerkille Aksu siitä, että jaksat tänne noita linkittää. Vaikka fanisivuillanne olenkin käynyt ja ne hyväksi havainnut, tällaiset voi jäädä huomaamatta. Suosittelen muillekin vierailua Saipafanien kotisivuilla.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aluksi Ollin peli SaiPassa takkusi erittäin pahasti ja monet tuomitsi jo häntä vain kömpelöksi lihaköntiksi. Viime aikoina Olli on kuitenkin osoittanut huomattavasti parempia otteita, ja maalejakin on alkanut napsumaan siihen tahtiin että johtaa jo SaiPan puolustajien sisäistä maalipörssiä 8:lla kassilla.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti Aksu
Laitanpa tänne jos sattuu jotakuta kiinnostamaan eli Ollin ajatuksia, osa 2 luettavissa.. Tarinaa fyysisestä pelistä ja mm. hanskaushommista.

Kiitos linkeistä. Erittäin mukava lukea fanien tekemää matskua, jossa kysytään muutakin kuin: "Kenel on parhaat fanit ja mix".

Hieno lyhyt ja ytimekäs haastattelu, jossa Ollista saatiin kaikenlaista infoa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös