Maksaako palkkasi jääkiekkotaho?

• 1 226
  • 7

Maksaako palkkasi jääkiekkotaho?

• Kyllä, koko palkkani tulee jääkiekkomaailmasta

Ääniä: 6 5,8%
  • Kyllä, sivutoimeni liittyy jääkiekkoon ja saan osan tienesteistäni sitä kautta

Ääniä: 14 13,5%
  • Ei, en saa palkkaa jääkiekkotaholta

Ääniä: 84 80,8%

• Äänestäjiä
    104

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Maksaako jääkiekkotaho palkkasi?

Niin, nyt paljastuksia äänestyksen muodossa. Oletko kenties jossain jääkiekkoseurassa, sm-liigassa, jääkiekkoliitossa, agenttina, erotuomarina tms. töissä. Missä tahansa jääkiekkoon liittyvässä.

Itse myönnän että palkkani tulee vain ja ainoastaan jääkiekkomaailmasta.

Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Olen

maksamassa palkkoja. Ostan joka vuosi ifk:n kausikortin ja käyn paljon myös muissa peleissä. No tätä et varmaan tarkoittanut, joten vastasin ei.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
ei maksa mutta minä maksan joskus harvoin niille :)

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Re: Maksaako jääkiekkotaho palkkasi?

Viestin lähetti Sergei
Itse myönnän että palkkani tulee vain ja ainoastaan jääkiekkomaailmasta.
Olet Pentin henkilökohtainen nitropurkinavaaja? ;)

Itse olen jossain vaiheessa "työskennellyt" jääkiekkomaailmassa, joten tavallaan sieltä suunnalta on jonkin verran pätäkkää tullut, joskaan palkanmaksaja sinänsä ei ollut mikään jääkiekkoinstanssi, vaan enemmänkin Aatos Erkon touhuja. Tosin summat olivat niin pieniä, että mistään rahanlähteestä on turha puhua. Lähinnä se korvasi työskentelyyn välttämättä liittyvät kulut, mukaanlukien pari tuoppia olutta :)

The Rock

Jäsen
Ikävä kyllä en saa palkkaa jääkiekkotaholta mutta, ehkä joskus tulevaisuudessa!:cool:

Suosikkijoukkue
Rochester Diablos
Sivutuloja

Kiekko tuo sivutuloja valmennuksen ja kamojen (Vaughn, Christian, ProMask jne) maahantuonnin kautta.

Jukka

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Re: Kyllä

Viestin lähetti theref
Jep jep, näinhän nuo osittain tekevät.

Ahaa, PUTKONEN ON IRTI?!?!!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy