Mainos

Maalivahdit

• 1 359 263
  • 6 286

burekowski

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ketä muuten on silloin vastassa? En ole nyt katsonut sarjaohjelmaa. Toivottavasti ei vaan joudu nuori juniori liian kovaan paikkaan.
Muuten olisi voinut peluuttaa vaikka huomenna Tapparaa vastaan, mutta saattaa edelleen nähdä painajaisia siitä viime kauden Tappara kohtaamisesta missä joutui kesken pelin maaliin.
Lukko ja JyP ensi viikolla vastassa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuten olisi voinut peluuttaa vaikka huomenna Tapparaa vastaan, mutta saattaa edelleen nähdä painajaisia siitä viime kauden Tappara kohtaamisesta missä joutui kesken pelin maaliin.
Lukko ja JyP ensi viikolla vastassa.

Huominen Tappara-peli olisi aivan liian kova testi Vinnille, sanoisin että huomenna maaliin joko sitten pappi tai Taponen. Kumpi olikaan eilen maalissa, kun en itse enää edes muista, kun en ollut paikalla?

VSP73

Jäsen
Huominen Tappara-peli olisi aivan liian kova testi Vinnille, sanoisin että huomenna maaliin joko sitten pappi tai Taponen. Kumpi olikaan eilen maalissa, kun en itse enää edes muista, kun en ollut paikalla?
Taponen on (ainakin) 2 vk saikulla. Joukkueesta oikeasti kiinnostuneet voivat kuulemma seurata uutisointia esim. netistä...

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taponen on (ainakin) 2 vk saikulla. Joukkueesta oikeasti kiinnostuneet voivat kuulemma seurata uutisointia esim. netistä...

Okei, todella ikävä homma kyllä sitten. Kyllähän mä joukkueesta ja sen asioista olen mielestäni ihan riittävästi kiinnostunut, mutta kun aina ei näin työkiireiden kesken ole aikaa kaikkea seurata, vaikka sitä kovasti haluaisikin. Esim. tänään en ole vielä kertaakaan katsonut tota seuran omaa sivua, sillä uutisointi on ollut mulla tänään lähinnä iltapäivälehtien ja tämän palstan varassa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kyllä mistään löytänyt tietoa tosta Taposen loukkaantumisesta, en iltapäivälehdistä, enkä edes IFK:n omilta sivuilta. Osaako joku sanoa tarkemmin, että mitä Roopella kävi ja milloin??

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En kyllä mistään löytänyt tietoa tosta Taposen loukkaantumisesta, en iltapäivälehdistä, enkä edes IFK:n omilta sivuilta. Osaako joku sanoa tarkemmin, että mitä Roopella kävi ja milloin??
Mummotunnelissa pilkun aikaan joku mummo kaatui jalan päälle.

No ei vaineskaan, mistäs näitä loukkeja tietää jotka syntyvät pelien välissä.
Viime lauantaina pelas täyden matsin. Sit yhtäkkiä torstaina on siirtynyt saikulle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy