Jos oli maajoukkuevalmentaja Sheddenillä ongelmia maalivahdin kanssa SM-liigan playoffseissa, samaa ongelmaa tuskin syntyy maajoukkueen veskarin suhteen. Päättynyt NHL:n runkosarja vapautti Sheddenin ja maajoukkueen käyttöön seuraavat maalivahdit:
Toronton Vesa Toskala
Atlantan Kari Lehtonen
Tampan Karri Rämö
Columbusin Fredrik Norrena
St. Louisin Hannu Toivonen
Lisäksi rapakon takana pelejään jatkaa Kiprusoff ja Bäckström.
Minä olen sitä mieltä että Sheddenin tulisi ehdottomasti valita koko maalivahtikolmikko rapakon takana pelaavien maalivahtien joukosta. Samoin olen sitä mieltä että maalivahdeille on roolit kerrottava etukäteen, ettei synny pettymyksiä peliajan suhteen. Minä ehdotan ykköseksi Kari Lehtosta ja kakkoseksi Fredrik Norrenaa. Kolmoseksi Karri Rämö, joka jäisi odottamaan Stanley Cupin ekan kierroksen tuloksia. Mikäli Kiprusoffin Calgary putoaa, hänet ottaisin kolmosveskarina mukaan kisojen aikana, Bäckströmia en jäisi vartoomaan.
Toronton Vesa Toskala
Atlantan Kari Lehtonen
Tampan Karri Rämö
Columbusin Fredrik Norrena
St. Louisin Hannu Toivonen
Lisäksi rapakon takana pelejään jatkaa Kiprusoff ja Bäckström.
Minä olen sitä mieltä että Sheddenin tulisi ehdottomasti valita koko maalivahtikolmikko rapakon takana pelaavien maalivahtien joukosta. Samoin olen sitä mieltä että maalivahdeille on roolit kerrottava etukäteen, ettei synny pettymyksiä peliajan suhteen. Minä ehdotan ykköseksi Kari Lehtosta ja kakkoseksi Fredrik Norrenaa. Kolmoseksi Karri Rämö, joka jäisi odottamaan Stanley Cupin ekan kierroksen tuloksia. Mikäli Kiprusoffin Calgary putoaa, hänet ottaisin kolmosveskarina mukaan kisojen aikana, Bäckströmia en jäisi vartoomaan.