Maajoukkueen ja kotikisojen fanikamojen myynti

• 1 577
  • 0

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En löytänyt aiheesta mitään otsikkoa, joten laitetaan uusi. Tässä avautumista:

Olen yrittänyt muutaman päivän ajan metsästää maajoukkueen pelipaitoja ja muuta rekvisiittaa yrityskäyttöön. Pakko tunnustaa, että itse kuulun siihen porukkaan, joka tällä kertaa menee asiakkaiden kanssa peliä katsomaan ja en varmasti ala huutamaan ainakaan heitä enempää.

Ongelma on kuitenkin siinä, että olen laittanut sähköpostia Goodgamelle www.goodgame.fi , joka ilmeisesti vastaa virallisesta materiaalin myynnistä, mutta sieltä ei ole edes vaivauduttu vastaamaan. Sivusto on täysi vitsi. Siellä on arvontaa ja huutokauppaa, mutta ei mitään selkeitä toimitusehtoja, yhteystietoja tai taustoja koko puljusta. Tarkennetaan vielä sen verran saivartelijoille, että laitoin sähköpostia sähköpostiosoitteeseen, joka löytyy yllämainitulta kotisivulta.

Minulla on sellainen muistikuva, että kyseinen putiikki olisi jonkinlainen "sisäpiirin kähmintä" ja en nyt viitsi mainita nimiä, mutta siellä olisi lätkämaailman silmäätekeviä taustalla. Mitään asiantuntemusta ainakaan vähittäiskaupasta tai nettikaupasta sivustojen ylläpitäjille ei voi olla.

Huvittavinta on, että kisat ovat alkamassa ja sivustoilla ilmoitetaan, että ruuhkasta johtuen toimitusaika on viikko. Minusta vähän tuntuu, että tällaiset MM-kisoihin liittyvät tavarat olisivat jossain määrin sesonkiluonteisia ja niiden toimittaminen esimerkiksi kesäkuussa ei palvele aivan tarkoitusta. Olisikohan tähän pitänyt varautua vähän paremmin. Miten vaikeaa voi olla järjestää lisää henkilökuntaa. Tietysti jos tässä vaiheessa myydään jo eioota, niin sitten ollaan jo todella pahasti metsässä.

Tietysti itse haluaisin varmistaa, että paidat tulevat ennen peliä ja että minulle ei ainakaan lähetetä Sulanderin tai Törmäsen paitoja. Asiakassuhdekin saattaisi loppua lyhyeen.

Tietääkö joku enemmän kyseisestä lafkasta?

L

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy