Ma 25.2.2019 Jokerit - Dynamo Moskova (GAME 1)

  • 19 423
  • 255

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Makarov otti hieman kuumaa - onneksi ei osunut.

Tosin, hieman myöhässä omaan silmiin tuo taklaus. Vaikka Niemi ja Mäkinen eri mieltä kanssani.

EDIT: Hidastuksen perusteella todella myöhässä... Huhhuh...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On tuo Nikulin kyllä hyvä pakki. Varmasti yksi kovimpia sellaisia jotka ei ole koskaan NHL:ssä käyneet.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari huomioo. Jokerit pelaa hyvin. Tukipelaaminen koko ajan riittävän lähellä. Stollery vittuun ennenkuin omissa soi, todella huono. Tuomarit vetää moskovaan päin minkä ehtivät.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kaveri vielä vähän kumartui ja yritti uida jäähyä.

Nimenomaan haki isoa jäähyä, sitten kun peli oli poikki karmea purnaus tuomareille. Ihan luokatonta paskaa taas illan tuomarointi, taattua moskovalaislaatua.

Stollery aikaili itsensä ja Grantin monesti pulaan.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Aika poikkeuksellista, että jumbollakin näytettiin tuo Reginin kampittaminen ja saatetekstinä "tuomarit haloo" :D

Tunnelma kohdallaan ja Jokereilla kyllä hyvä meininki kentällä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen sitä mieltä että tuomarit on ollu perseestä Jokereita kohtaan, mut vieressä istuva tilastoniilo sanoi, Jokereille on jätetty viheltämättä 3 selvää ja Dynamolle 3 selvää ja Jokereille on yks kevyt vihelletty. Miltä on telkkarista näyttäny ku hidastukset ollu käytössä?
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielenkiintoista nähdä saako Jokerit viimeiseen erään saman tekemisen kuin ensimmäisessä oli. Edelleen jos veikata pitää niin tukkaan tulee. Jokereilla ei riitä jänne jauhaa omaa peliä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Tuomarointi on mitä on. Sen ei kuitenkaan saa antaa mennä ihon alle. Jokerit on hyvässä tikissä ja tämä peli kyllä hoidetaan.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaa pitää pää ylhäällä kolmannessa erässä. Anttilan hiukka myöhässä tulleeseen taklaukseen saattaa olla tulossa kuittia.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen sitä mieltä että tuomarit on ollu perseestä Jokereita kohtaan, mut vieressä istuva tilastoniilo sanoi, Jokereille on jätetty viheltämättä 3 selvää ja Dynamolle 3 selvää ja Jokereille on yks kevyt vihelletty. Miltä on telkkarista näyttäny ku hidastukset ollu käytössä?

Mun vieressä istunut tilastoniilo sanoi, että venäläisille ei ole vihelletty mistään (pl. kiekko katsomoon), vaikka mukaan on mahtunut mm. Reginin päivänselvä kampitus.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hitto ku tuo tuomarointi ei voi olla tasapuolista... mutta kyllähän tämä oli tiedossa.

Parjattu Stollery ekassa erässä hyvä, tokassa jatkuvasti uudessa, mutta en tiedä oliko se enemmän Grantin ansiota. Hyökkääjistä kääpiöt täysin kujalla, isot miehet eturintamassa.

Seuraavan maalin tekijä on vahvoilla (yllätys), toivotaan että sen tekee Jokerit. Jos näin käy täytyy seurata tuomarointia vielä tarkemmin.
 

Gemondo

Jäsen
Ai että, kyllä tekee höpöä kun tästä Jokerit kairaa voiton Dynamosta ja Dumareista.
 

Gemondo

Jäsen
Itse olen sitä mieltä että tuomarit on ollu perseestä Jokereita kohtaan, mut vieressä istuva tilastoniilo sanoi, Jokereille on jätetty viheltämättä 3 selvää ja Dynamolle 3 selvää ja Jokereille on yks kevyt vihelletty. Miltä on telkkarista näyttäny ku hidastukset ollu käytössä?

Vaihda paikkaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit meinas saada hyvän sykkeen päälle tasoituksesta niin moskovalaistuomarit rikkoi flown ihan hippajäähyllä ja sit perään jätettiin vielä päivänselvä Reginin kamppaaminen viheltämättä.

Anttila näyttää fyysisen pelin mallia, nuo Dynamo pelurit, Makarov etunenässä, näkevät vielä tän sarjan aikana painajaisia Mörkö-Markosta. Anna palaa vaan Mörkö, toivottavasti Shipa ja Kagarlitsky saadaan vielä jäämään jossain kohtaa Mörköjunan alle.
 

Gemondo

Jäsen
Tuomaroinnista vielä sen verran, että onneksi Jokerit eivät ole siihen reagoineet mitenkään. Rankkarissa olisin toivonut että vedetään sitten ihan lekkeriksi kun kerran dumaritkin niin tekevät, mutta playoffeissa pelataan vain voitosta ja kuinka paljon se ryssiä vituttaakaan jos/kun eivät pärjää edes yhdeksällä viittä vastaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
mut vieressä istuva tilastoniilo sanoi, Jokereille on jätetty viheltämättä 3 selvää ja Dynamolle 3 selvää ja Jokereille on yks kevyt vihelletty. M

Puhuuko venäjää, onko opaskoira vai vaikuttaako avohoitotapaukselta? Vai onko katse ollut ehkä liikaa tanssitytöissä? Jos tosissaan tässä on noin tasaisesti mennyt, niin jossain on vikaa. Jäähyjen jakauma ei missään nimessä vastaa pelitapahtumia, eikä viheltämättä jääneetkään tasan mene, ellei sitten kaksin kriteerein vetele niitä viivoja ruutuvihkoon.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt vedettiin Vesalainen avopaikassa nurin ja Jokerit yv.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ja sitten ylivoimaa. Ei muuta vielä ainakaan omaa kantaa siitä, että kaksin säännöin vihelletään. Dynamolle vihelletään vain ne, mitkä on aivan pakko viheltää. Jokereille ne, mitkä voidaan viheltää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös