No sitä melkoista ihmettä on jo nyt tässä kuukauden päivät todisteltu, ja todennäköisesti sama touhu jatkuu tänäänkin.Melkoinen ihme, jos tuolla kalustolla ei tulosta ole.
Ihme on jos ei jatku. Meidän riippakivi on tällä hetkellä valmennus. Ymmärrän että kaikki ottaa aikansa mutta annetut työkalut ovat ensimmäiselle kaudelle poikkeuksellisen järeät.No sitä melkoista ihmettä on jo nyt tässä kuukauden päivät todisteltu, ja todennäköisesti sama touhu jatkuu tänäänkin.
Ihme on jos ei jatku. Meidän riippakivi on tällä hetkellä valmennus. Ymmärrän että kaikki ottaa aikansa mutta annetut työkalut ovat ensimmäiselle kaudelle poikkeuksellisen järeät.
Tehdään taas jotain nollan ja yhden maalin väliin torjuntojen ollessa 12-35. Tilanne on maalinteon suhteen tasan niin kireä ja paska ettei jengi kestä yhtään tuuripomppua kaverille. Se nähtiin viimeksi Mikkelissä. Siitä alkoi kunnon luisu.
Niinkö? Oikeastiko? Onneksi olen hallilla.Jotenkin mielikuvana on, että mertsi olisi useinkin näissä IFK-peleissä äänessä?
Olisinpa minäkin, mutta sairastuin viime hetkellä. Varmaan maalinteon paskuus iski mullekkinNiinkö? Oikeastiko? Onneksi olen hallilla.
Niinkö? Oikeastiko? Onneksi olen hallilla.
Skalicky.
Vaikka Mertsi tarjoaa Mattilalle :D
Nyt oli kova. Hörähdin :DKuka on Antero Mertarannan lempisupersankari?
V: Baatman