Ma 19.3.2018 Jokerit - TsSKA Moskova (GAME 3)

  • 48 137
  • 436

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Hetkinen, keitettyjä vai raakoja?
 

Gemondo

Jäsen
En tiedä olitko ollenkaan tosissasi, mutta ei ne munankuoret ole juurikaan kolikoita parempia ja värinsä vuoksi ne on vielä vaikeampi siivota sieltä pois. Kaikki jäälle heitetty tavara on aina riski sekä pelaajille että tuomareille.

Mä luulen että koko kenttä pitäisi höylätä Zambonilla sen jälkeen kun sinne on lentänyt pari sataa kananmunaa.

Ja mitä enemmän lekkeriksi ottelutapahtuma menee, sitä parempi. Sehän kun on tuon liigan itsekin harrastama käytäntö.

Hetkinen, keitettyjä vai raakoja?

Raa’at varmaan ajaisi asiansa paremmin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mä luulen että koko kenttä pitäisi höylätä Zambonilla sen jälkeen kun sinne on lentänyt pari sataa kananmunaa.
Se on varmaan ihan totta. Siinä kuitenkin kärsisi kaikki paikalle vaivautuneet katsojat menetettynä vapaa-aikana ja Jokereillekin ylimääräinen jäänajo maksaisi varmaan tuhansia euroja vaikkei mitään sakkoja tulisikaan. Eikä ne zambonitkaan ole sataprosenttisen varmoja, joku roska voi jäälle jäädä ja aiheuttaa kaatumisen.
 

Gemondo

Jäsen
Aika pahahan tuo on mitään mieltään osoittaa, kun kaikki pistetään sitten joukkueen syyksi ja se joutuu seuraamukset kärsimään. Näin tämä Halosen lausuma "demokratia" toimii, siis se intressi jonka Venäjä jakaa Suomen kanssa... muidemuassa...

Mitähän seuraamuksia tuosta voisi tulla?

Sakkoja? Venäläisethän ne maksaisivat itse kuitenkin loppuviimein.

Pelaaminen tyhjille katsomoille? Loistavaa mainosta KHLlle kun ainoa länsimaalainen seura pelaa tyhjille katsomoille koska kannattajat osoittavat mieltään sitä vastaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Raa’at varmaan ajaisi asiansa paremmin.
Riippuu asiasta. 10-15 minuuttia keitetyt taatusti tekisivät enemmä kipeää. Kyllä mekin yritettiin saada aikanaan rehtorilta lupaa ottaa mignon-munia abirekka-ajelulle...
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän seuraamuksia tuosta voisi tulla?

Sakkoja? Venäläisethän ne maksaisivat itse kuitenkin loppuviimein.

Pelaaminen tyhjille katsomoille? Loistavaa mainosta KHLlle kun ainoa länsimaalainen seura pelaa tyhjille katsomoille koska kannattajat osoittavat mieltään sitä vastaan.
CSKA julistetaan matsin voittajaksi, lopputulos 0-5? Moni niin pahoitti mielensä tästä.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Yksi tehokeino voisi olla fanilauman kokoontuminen sille ovelle josta tuomarit/vastustajan pelaajat poistuvat busseihinsa tjsp.
Pientä uhkaavaa käytöstä ilman että mitää edes tehtäisiin niin saattaisi saada naapuri viestin perille.
Joo poliisit siihen puuttuisi mutta fanien protestointi olisi taas juuri sitä julkisuutta mitä kohelo ei halua.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihmeellinen peli ei voi muuta sanoa, tuomarit vetivät todella kummallisesti kun välillä kaikki vihellettiin ja välillä ei sitten mitään. Kivistön ulosajo nyt oli täysi vitsi, Jensen siinä ja siinä oma mielipide tuosta on, että oli puhdas taklaus. Naurettavia vihellyksiä sai myös vieraat kokea joten ei tuo puolueelliselta näyttänyt ainakaan minun silmiini. Jos olisin TsSKA-fani niin voisi ihan vain pikkaisen vituttaa tuo ylivoima, en tiedä mikä sana kuvailisi vieraiden ylivoimaa parhaiten, aivan mielipuolisen luokatonta ja huonoa se oli. Rämö loistava, Palola kaksi maalia ja Huhtala on kunnon rotta. Tänään Jokereilla onnistui kaikki, ylivoima (tulos tässä, kaksi maalia, ei se ylivoima muuten kovin vakuuttavaa ollut), alivoima, maalivahtipeli, pakan sekoittaminen ja hämmentäminen.

Mitäköhän Mäkinen höpötti, että Nesterov-Marchenko pakkipari olisi ihan NHL-tason pakkipari? Kumpikin olivat NHL-tasolla täysiä turisteja eivätkä muodostaisi kyseisessä sarjassa hyvää pakkiparia ikinä.
 

RiverDog

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Yksi huonoimmista kiekkopeleistä missä olen koskaan ollut. Jokerit oli todella huono ja kiekko poltti lavassa koko pelin ajan. Kahden metrin syötöt meni järjestään kolme metriä taakse. Onko Jesse Joensuu ollut koko kauden noin huono? Entä Moses?
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Onks Kivistön tilannetta missää netis videol?
YOUtubesta katselin koosteen ml kyseinen tilanne ja nyt täytyy kyllä kerrankin sanoa että tuomiossa ei ollut kerta kaikkiaan päätä eikä häntää. En puoluellisuuteen yleensä usko, mutta olihan se tuomio täysin järjetön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös