Kyllä mä ihmettelen, jos Ilves tämäkin pelin voittaa. Joukkueiden välillä ei niin isoa eroa ole että menisi niin montaa peliä Ilveksen voittamana. Tapparasta toki on jonkinlainen henkinen niskalenkki, mutta nekin voittaa toisinaan.
No juu ei toki. Aina välillä mietin tosin joukkueen kypsyyttä käsitellä voittoja. On nähty näitä romahduksia voittojen jälkeen sekä toisinaan myös johtoasemassa. Mutta uskotaan ja luotetaan ettei joukkue muistele myöskään menneitä.Onneksi kuitenkaan jo tapahtuneella ei ole mitään tilastollista vaikutusta tulevaan, eikä paljon puhuttuja tilastotappioita ole olemassa sen enempää kuin mörrimöykkyjä :) Ts. jos Ilves tänään häviää, niin ei siksi, että on voittanut kolme edellistä.
Kärpät on tämän hetken top5-joukkueista (eli kuuden kärjestä) pystynyt ottamaan tällä kaudella kolme voittoa (kaksi HIFK:sta, ja yksi TPS:stä jatkoilla), ja jos mennään tuonne kymppisijalle asti, on voittoja näistä joukkueista tullut yhteensä 8. Eli loput 13 voittoa on tullut tämän hetken bottom-5 -kastista. Kertoo karua kieltään, millaisena ennakkosuosikkina Ilves tähänkin matsiin lähtee, ja kuinka hukassa Kärppien viisikkopeli on ollut.Kyllä mä ihmettelen, jos Ilves tämäkin pelin voittaa. Joukkueiden välillä ei niin isoa eroa ole että menisi niin montaa peliä Ilveksen voittamana. Tapparasta toki on jonkinlainen henkinen niskalenkki, mutta nekin voittaa toisinaan.
Raipen mediakoulun käyny!Taitaa Suomi olla enemmän peli- kuin supliikkimiehiä. Hyvä niin Ilveksen kannalta.
Kehuihan Suomikin Kärppiä hyväksi joukkueeksi, joten jargonipuntit ovat tasan”Hyvä ylivoima” sanoi Mäenalainen Ilveksestä, vittuileeko se noin suoraan…
Näkyy FPS tosin vähän yli yhdenNäkyykö muilla peli? Itsellä testiruutua
Testiruutu täälläkin, Elisa Viihteestä yritän katsoa.Näkyykö muilla peli? Itsellä testiruutua
Oletko yrittänyt käynnistää sen uudelleen?Ei näy koko peli! Väripalkkia pukkaa...Mitä v..
Olen.Oletko yrittänyt käynnistää sen uudelleen?