Ma 11.1.2021 Avtomobilist Jekaterinburg - Jokerit

  • 7 468
  • 99

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ehkä tässä vielä oppii kropasta ja luistelutyylistä erottamaan, mutta 33 ja 37 menee turhan usein tuolla fontilla minulla sekaisin etenkin kun kumpikin pelaa vasen käsi alhaalla.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Aivan karsee perunapelto tuo jää tuolla. Toi kaikki pomppiminen ja säätäminen mitä kiekko tekee on kuin suoraan IFK:n kotipelistä Nordiksella jonka jää on suomen huonoin.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Aika harvoin tulee muuten jäähyä siitä, että Mörköä rikotaan. Aika lailla saa yleensä Anttilassa roikkua.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä tässä vielä oppii kropasta ja luistelutyylistä erottamaan, mutta 33 ja 37 menee turhan usein tuolla fontilla minulla sekaisin etenkin kun kumpikin pelaa vasen käsi alhaalla.
6 cm ja 8 kg eroa. Kyllä luulisi noilla spekseillä huomaavan eron lastenleikinomaisen helposti. Hymiö.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
6 cm ja 8 kg eroa. Kyllä luulisi noilla spekseillä huomaavan eron lastenleikinomaisen helposti. Hymiö.

Katoinkin sen verran ja sillähän minä kroppaan viittasinkin, että Hännikäinen on hieman rotevampi kaveri.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
pelatkaa nyt saatana
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Ei riitä ymmärrys siihen miten tämä joukkue pyöritteli pari viikkoa sitten koko lännen kärkikolmikkoa. Ja nyt menee ne kuuluisat parin metrin syötötkin ohi.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ja pulla turhautuu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös