Lupaus uudelle vuodelle: Me emme valita tuomareista!

• 8 584
  • 48

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Oi kanssafanit!

Meitä on koeteltu pitkin kautta. Syyskuun alku katkeroittaa edelleen. Hienot pelaajamme kokevat kentällä räävitöntä vääryyttä milloin mailaniskujen ja milloin selkäänajojen vuoksi. Rivistömme ovat välillä olleet harvemmat kuin Kannaksella aikoinaan. Siltikään, kaikista vastoinkäymisestä huolimatta, yksikään henkilö valmennuksesta tai pelaajistosta ei ole itkenyt koettelemuksien tai tuomarivirheiden johdosta. Se on ollut hivelevän esimerkillistä ja olen valitusta linjasta mielettömän ylpeä.

Valitettavasti samanlaista lujuutta ei ole täällä keskustelupalstoilla nähty. Me jokerifanit alitamme jatkuvasti riman otteluketjuissa ja muualla foorumilla. Keskitymme liikaa tuomareihin ja vastustajien törttöilyihin hienon pelin sijasta. Miksi? Minkä vuoksi teemme jotain, mitä upea seuramme ei selkeästi halua edustaa? Minkä vuoksi haluamme profiloitua valittajiksi, vaikka olemme valtakunnan miehekkäin joukkue?

Ehdotankin jokaista kanssafania kovettamaan mielensä. Vaietkaamme kaikista vääryyksistä, jota tuleva kausi vielä eittämättä eteemme tuo. Jos joukkueemme kestää sen, meidänkin tulisi kestää. Tehdään lupaus, jonka jokainen voi varmasti halutessaan pitää.

Minä en valita tuomareista kuluvan kauden aikana.

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Varsinkin illan ottelua katsoessa ja jo kerran kommentoineena lupaan yrittää parhaani, mutta vaikeaa se tulee olemaan...

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lupaan olla marmattamatta tuomareista tai syyllistämättä heitä Jokereiden tappioista yms. Aion silti vastaisuudessakin käydä asiallista keskustelua aiheesta, jotta SM-liigan tuomaritoimintaa kehitettäisiin kohti ammattituomaritoimintaa.

DefenceX

Jäsen
Aion silti vastaisuudessakin käydä asiallista keskustelua aiheesta, jotta SM-liigan tuomaritoimintaa kehitettäisiin kohti ammattituomaritoimintaa.
Tätä ei ainakaan otteluseurantaketjuuissa voi harrastaa, sillä aina sieltä tulee vastaukseksi jotain "Taas jokerifanit itkemässä tuomioista v**tu mitä touhua" tyylistä settiä. Tänäänkin jäi muutamia jäähyjä viheltämättä, joista muuan Liusjärvikin mainitsi lähetyksen aikana ja Jokerifanien tästä mainittaessa otteluketjussa tuli aina vastustajan faneilta ne perinteiset "aina ootte vinkumassa" setit.

Itse en jaksa noihin tilanteisiin juurikaa puuttua, eli samalla tyylillä mennään, mikä vallitsee myös Jokereiden organisaatiossa tällä hetkellä, eli tuomareista ei valiteta.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Siltikään, kaikista vastoinkäymisestä huolimatta, yksikään henkilö valmennuksesta tai pelaajistosta ei ole itkenyt koettelemuksien tai tuomarivirheiden johdosta. Se on ollut hivelevän esimerkillistä ja olen valitusta linjasta mielettömän ylpeä.

Minä en valita tuomareista kuluvan kauden aikana.

Tämän joukkueen ja organisaation tarjoaman esimerkin innoittamana, olen mukana. Tuomaritoimintaa saa ja tulee kritisoida, mutta pahimmat tunteenpurkaukset, etenkin otteluketjuissa aion pidättää, suosittelen samaa muillekkin. Luvata voin vain sen, että parhaani yritän.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Allekirjoitan tämän lupauksen. Eipä ole omasta mielestä tullut tosin liikaa valitettuakaan, mutta aina on hyvä jos on yksi ihminen vähemmän arvostelemassa tuomaritoimintaa.

veivari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston,Jokerit
En voi luvata, jos kurinpito päällikkö, Liusjärvi vetää niin paljon HPK:n suuntaan, järkyttävän huonon, ei edes mestis tason tuomari Aleksi Rantalan suuntaan. Eroa Liusjärvi sekä Rantala... Voi vittu, olen kokenut ja nähnyt liigaa vuosikymmeniä ja ollaan tässä paskassa.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Ainahan on helppo luvata, mutta vaikeampi niitä on pitää, kuitenkin ollaan mukana. Lupaan samalla olla valittamatta vastustajajoukkueen koiruuksista, yksittäisen pelaajan tekemistä virheistä, vaikka niitä tulisi monta. En valita myöskään, jos tulee pitempi kuin neljän ottelun tappioputki, enkä myöskään, kun tulee loukkaantumisia, eikä uusia vahvistuksia tule. Isoin asia kuitenkin, josta en valita on Jokerijoukkueen voittama mestaruus vuonna 2013.

Tässäpä minun uuden vuoden lupaukset.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätä ei ainakaan otteluseurantaketjuuissa voi harrastaa, sillä aina sieltä tulee vastaukseksi jotain "Taas jokerifanit itkemässä tuomioista v**tu mitä touhua" tyylistä settiä. Tänäänkin jäi muutamia jäähyjä viheltämättä, joista muuan Liusjärvikin mainitsi lähetyksen aikana ja Jokerifanien tästä mainittaessa otteluketjussa tuli aina vastustajan faneilta ne perinteiset "aina ootte vinkumassa" setit.

Itse en jaksa noihin tilanteisiin juurikaa puuttua, eli samalla tyylillä mennään, mikä vallitsee myös Jokereiden organisaatiossa tällä hetkellä, eli tuomareista ei valiteta.

Jep. Tosin otteluseurantaketjuissa viihdyn vain lukijana, kun en telkkaria omistamattomana pysty vierasmatseja seuramaan kuin baareissa ja kotimatsit istun (ja seison) EP:ssä jossa jatkoaikaan näpyttäminen tuntuisi lähinnä perverssiltä.

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Meidän itkemistä enemmän noissa ketjuissa esiintyy sitä "vasta itkua" niistä meidän itkuista. Useimmiten nämä vasta itkijät eivät edes katso sitä Jokereiden matsia vaan valittavat meistä jo ihan jo perinteiden mukaisesti. Ymmärrän sen, että joitakin niiden itkujen lukeminen ärsyttää, mutta kehotan teitä joskus seuraamaan otteluseurantaketjua silloin kun Jokerit eivät pelaa. Aikalailla yhtä paljon sitä itkua tulee silloinkin, mutta ainoana poikkeuksena on se, että kukaan ei silloin valita siitä itkemisestä. Siksi itkuviestien kokonaismäärä jää puoleen niistä otteluseurantaketjuista missä Jokerit pelaa.

veivari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston,Jokerit
Vaadin kurinpitopäällikölle eroa, koska antoi tukevia kommentteja julkisuudessa tuomareiten toiminnasta ottelussa HPK-Jokerit, vaikka on jäävi kommetoimaan oletuksia !!!

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Palstalla

en hauku edes Rantalaa, Areenalla senkin edestä. :) Tosiasia on se että paskoja dumareita on lähes joka pelissä joka paikkakunnalla. Järjestelmä on täysin mätä missä kaverit arvioi kavereitaan.
Olen miettinyt kuinka kauan kestää että "Tuomareiden Johtajaksi" tulee ulkopuolinen taho mutta itke siis en.

Yltävastaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2014 (sympatiat Mestikseen), saksalaiset
Itse nykyään peliä telkkarista katsoessani pyrin pitämään läppärin kannen kiinni, ettei vaan tule kiusaus mennä höyryämään otteluseurantaan. Ja onhan tuo seurantaketju muutenkin sellaista kuraa nykyään juurikin näiden tuomari-itkujen takia, ettei sitä jaksa lukea.

Eli mukana ollaan!

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
En ole valittanut, enkä aio valittaa! Eli messissä ollaan! :)

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Itse en lähde tällaisiin tissiposkeiluihin mukaan. Tuomarit ovat usein oikeasti todella syvältä ja silloin saa antaa kuulua. Hakekaa te muut sillä välin vaikka rauhoittavia lääkäristä, mä vedän tunteella jatkossakin, kyynärpäät ylhäällä! Muistakaa myös halailla vihollisfaneja.

Sambody

Jäsen
Niin turhaanpa tuolla otteluseurannassa alkaa porailemaan tuomareista, kun se jeesustelu paskoista tuomareista ei aiheuta kuin palautevyöryn muilta faneilta. Ehkä parempi Jokereiden linjan mukaisesti vain pitää mölyt mahassaan.

Mukana ehdottomasti.

Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Helppo lupautua, ei ole ollut tapana kitistä tuomareista.

Wilburg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mukana ollaan, vaikka suht. hiljaa olen yrittänyt olla. Onhan tuomarit tuoneet meille pisteitäkin tällä kaudella.

Juuri näin. Toki tänäänkin lenteli ensimmäisessä erässä kirosanoja joka suuntaan, mutta on muistettava, että pari peliä on ratkennut tuomarityöskentelyn huonouden ansiosta myös Jokereiden hyväksi. Voihan ne vitutuksenaiheet koota vaikka aina erän jälkeen yhteen viestiin eikä tykittää joka toinen minuutti itkuvirsiä otteluketjussa.

veivari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston,Jokerit
En lupaa. Miksi, veivaa ongelma muualle, kun me nähdään se melkein joka ilta...Ehkä tämän sivuston pisti liikkeelle Liusjärvi... :-)

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Mukana ollaan, enkä ole tällä kaudella muutenkaan dumareiden bootseille tallonut. Vaikka välillä olen kiroilemisen syntiä harrastanut perheeni kauhuksi. Siitä pyytelen anteeksiantoa lähimmiltä.

Aleksi...ihan jees matsi...lähen tästä röökille;)

Lupaus kohdallani koskee vain otteluketjuja. Kyllä Jokeri-osiossa voi ja saa päästellä höyryjä ulos. Jos joku satunnainen ulkopuolinen käy täällä ja pahoittaa mielensä meikäläisen "itkuista", voi mennä omiin lokeroihinsa omiensa turvalliseen joukkoon.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mä en lähde tällaisiin hömpötyksiin mukaan. Mä valitan tuomareistani ja värilaseista huolimatta teen sen rakastamamme pelin etujen nimissä. Mitään se ei muuta ja tyhmältä se näyttää, mutta parempi sekin kuin hiljainen hyväksyntä tuomareiden linjattomuudelle. Mielestäni täysin turha avaus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy