Lupauksien valvonta -ketju

  • 1 528
  • 4
Toisinaan täällä palstalla näkee varsin mielenkiintoisia lupauksia, joissa luvataan yhtä jos toista mutta yleensä nämä heitot ovat jääneet jonkin ajan kuluttua unohduksiin eikä meille ole oikeastaan koskaan selvinnyt, toteuttiko kyseinen palstalainen lupauksensa vaiko ei. Minä olen melko varma, että tältä palstalta löytyy moniakin ihmisiä, jotka ovat julkisesti luvanneet jotain mutta heillä ei ole sitten ollutkaan pokkaa toteuttaa lupaustaan. Ja tämäkös vasta pistää vituttamaan! Jos kerran lupaat jotakin niin se lupaus on silloin pidettävä tai silloin et ole sanojesi mittainen mies.

Tässä on syy, miksi tätä ketjua tarvitaan. Täällä tullaan pitämään huolta, että jos joku palstalainen lupaa jotakin niin häntä tullaan valvomaan niin tarkasti, että lupaus myös pitää. Jääkiekkotermein kyseessä on siis niin sanottu 24h miesvartiointi. Kun lupaat jotakin, me täällä ketjussa tulemme pitämään huolta siitä, että tulet onnistumaan myös lupauksessasi. Me tarjoamme vertaistukea, motivoimme sinua tavoitteessasi (vaikka joskus tuntuukin ettet voi onnistua) ja ennen kaikkea pidämme huolta siitä, että lopulta onnistut siinä, mitä menit lupauksellasi hakemaan. Voit toki myös myöntää virheesi mutta todennäköisesti tämän jälkeen sinua pidettäisiin palstalla yhtässä kovassa arvossa kuin Summanen pitää Lämsää.

Kehotankin siis jokaista Jatkoajan palstalaista keräämään tähän ketjuun vastaan tulevia lupauksia, jotta voimme pitää huolen siitä, että lupauksen antaja yhteisön paineesta onnistuu lupauksessaan. Itse olen esimerkiksi kovan motivoinnin ystävä ja pyrin soveltamaan tätä taitoani, jotta te, jotka olette menneet jotain lupaamaan myös pidätte lupauksenne.

Avaan pelin stairoxilla ja jampalla.
HeGe saa kehittää suomalaista jääkiekkoa jatkossa. Minä muutan ruåtsiin.
NO?!! ONKO KÄMPPÄ OSTETTU HÄ? Jätkä sä pystyt siihen!
Lyön vaikka toisen pallini vetoa ettei Antti pelaa ensi kaudella HIFK:ssa!
Et sä tee toisella pallilla mitään! Pois vaan ei se niin vaikeeta oo. Jos siis Raanta pelaa ensi kaudella IFK:ssa.

Loppuun vielä mallisuoritus vuoden takaa siitä, kuinka toiset pitävät lupauksia pilkkanaan. Jokerithan ei saanut kolmea pistettä vaan taisivat hävitä.
Syön hatullisen paskaa ja katoan jatkoajasta jos Jokerit ottaa tänään kolme pistettä. Viimeksi kolme pistettä vieraista 14.1.2012.
 

MVP8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä en kirjoita tälle palstalle, ennen kuin Dufva on osa, 2011 kevään valonpilkahdusta lukuunottamatta, Lukon synkkää lähihistoriaa. Minä en kirjoita tälle palstalle niin pitkään kuin Koskenkorva ja Koskinen ovat osa sinikeltaista joukkuetta.

Tällaista lupaili Parry Sound joulukuun alussa. Hyvin on ainakin tähän asti pitänyt.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos Esa Tikkanen tulee HIFKin päävalmentajaksi ihan vittu millon tahansa, lupaan syödä hatullisen Bubi Walleniuksen paskaa.

Tässä linkissä Bubi lupaa syödä hattunsa. Ja vissiin söikin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Loppuun vielä mallisuoritus vuoden takaa siitä, kuinka toiset pitävät lupauksia pilkkanaan. Jokerithan ei saanut kolmea pistettä vaan taisivat hävitä.

"maukka" tosin taisi saada moderaattoreilta menolipun banaanisaarille mutta yhtä kaikki, lupaus tuli täytettyä! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös