Luo oma Putos-hahmo!

  • 899
  • 16

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Helppoa, luo oma Putos-hahmo! Nimi, pukeutuminen, hokema jne.

Minun hahmon speksit:

-Iiro "Boik" Pallo
-muka-Raumaa sönköttävä
-sisääntulokappale, tietysti, Europen The Final Countdown, mutta se 2000-luvun danceversio
-pukeutunut Pallo-Iirojen retroverkkareihin ja heiluttaa Pick'n Payn muovipussia, jossa tyhjiä Pirkka-oluttölkkejä
-"onk mittää", "ol snää siin va" & "boja o boik kuis muute"



Muok. Sisääntulokappale
Muok 2. Porilainen versio Putouksesta, Putos.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tätä on tullut mietittyä:

Minun hahmo ja sen nimi, sisääntulomusiikki, pukeutuminen ja hokemat ja mitä varoo:

- Azradiel (en muista oliko minun Skyrim metsähaltia-hahmo tämän niminen)
- Sisääntulomusiikki: Nightwishin Elvenpath
- Metsähaltia Tolkienin Keskimaasta
- Pukeutuminen: Vihreisiin vaatteisiin, suippokorvat, joku tatuointi kasvoillaan ja aseinaan jousipyssy ja tikarit.
- Haltiakielellä "Missä täällä on örkkei?" "Minun pitää päästä puuhun nukkuun." "Ammunko minä sinua jousella suoraan kupoliin, pahainen örkki?"
- Varoo, ettei tulisi surulliseksi, koska se koituu haltian kuolemaksi.

Edit. Vielä, miten tulee lavalle: Mahdollisimman hiippailevasti ja varovaisesti.

Saa käyttää Aku Sipola, Mikko Töyssy, Ushma Olava, Linda Wiklund, Joonas Kääriäinen ja Köpi Kallio.
 
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hahmoni

- Mäntti Mökelä kotoisin Joutsenon sivukyliltä
- Sisääntulona kaikki Mikko Alatalon parhaat
- Pukeutuminen: Aivan liian iso ja huonosti istuva puku päällä
- Hokemat: "Ei olla tehty sinunkauppoja" ja "Palkkarengit!"
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tamista, tai ylipäätään suomalaisesta jääkiekkovalmentajan prototyypistä saisi hieman karrikoiden ehkä hyvän hahmon. "Anna sakkoa saat..*piip*." ja "Missä se otteluvalvoja on?". Sellainen Tamin, Föönin ja Raato-Summasen risteytys. Ukkometsolla sisään ja yllä liian pieni pikkutakki, päässä pälvikalju ja takatukka. Se, että aukeaisiko se suurelle yleisölle, niin yhtä hyvin, tai huonosti kuin kaikki muutkin hahmot.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Totta kai sitä nyt yli 20 vuotta teatteria harrastaneella miehellä on Putous-hahmo valmiiksi mietittynä *hymiö*

Olen oikeasti aina ihmetellyt miten Putouksessa ei ole ollut edelleenkään yli kymmenen vuoden jälkeen yhtäkään sotilashahmoa, koska sotilaselämälle naureskeleva sotilasfarssien perinne on Suomessa niin vahva. Mutta minulla on onneksi sotilashahmo valmiina:

- Korpraali Koponen (etunimi Arvo, mutta sitähän ei tietenkään käytännössä mainita)
- sisääntulobiisinä ihan puhtaasti tunnistettavuutenta vuoksi In The Army Now, mutta ei Status Quon cover, vaan se hollantilaisen Bolland & Bolland duon alkuperäinen kepeä versio 80-luvun alusta
- Koponen ei palvellut varusmiehenä mitenkään hyvin, mutta kylläkin viihtyi intissä niin hyvin, että se jäi päälle myös siviilissä. Hän sai sitten ylennyksen korpraaliksi, kun kertausharjoituksissa jaksoi nousta punkasta ennen puoltapäivää. Ja koska Koposella on nyt hihassa yksi kaluunakulma, hän katsoo oikeudekseen komennella elämässään jokaista, jolla ei satu olemaan minkäänlaista arvomerkkiä sillä hetkellä näkyvillä. Koposen puhetyylin erikoisuus on hänen tapansa aina välillä "nielaista" sanojen alku tai ensimmäinen kirjain, koska puhetyylin pitää olla mahdollisimman tehokas
- hokemina: "(a)sentooo..", "(o)jennuuus..", "reservin herra!", "toki toki, toki toki" (ylempiä/parempia ihmisiä mielisteltäessä)
- Pukeutuminen: kulahtaneet M62 maastohousut, anarkistityylinen Saksan armeijan maastotakki jossa tietenkin Saksan lippu hihassa, harmaaseen M83 palveluspukuun kuuluva harmaa lakki, peililasit
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei ristus... Saanko ampua itteeni haulikolla naamaan...?
...että semmonen Putos-hahmo sitten...

Niljakas rock-henkinen setämies Mansesta, jolla on vartalo kuin Sami Hedbergillä ja naama kuin rankkasateen pieksämä tuore lehmänpaska, hokemana "Aiiisssstana ne tissssssit..." ja "Viinaa!!!".
Ei suositella alle 18-vuotiaille eikä vanhemmillekaan jonne-tyypin kasvualustoille - traumoja, nääs...

Saa käyttäää...

PS. Anteeks, Johnny, oli pakko... mennään vaikka yhdessä terapiaan....
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
...että semmonen Putos-hahmo sitten...

Niljakas rock-henkinen setämies Mansesta, jolla on vartalo kuin Sami Hedbergillä ja naama kuin rankkasateen pieksämä tuore lehmänpaska, hokemana "Aiiisssstana ne tissssssit..." ja "Viinaa!!!".
Ei suositella alle 18-vuotiaille eikä vanhemmillekaan jonne-tyypin kasvualustoille - traumoja, nääs...

Saa käyttäää...

PS. Anteeks, Johnny, oli pakko... mennään vaikka yhdessä terapiaan....
Kyllä aina kun kuulee mainittavan tän putous-merkkisen laatuohjelman, niin tulee pakonomanen halu vetää ranteet auki tai ampua ittee päähän...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tykkään tästä muodosta, Putos-hahmo. Kerran oon kattonut Putousta, ei ollut mulle mutta ei kai se haittaa.

Hahmoni on se tympeä 80-lukulainen, joka ei tykkää mistään kolmannen vuosituhannen asiasta, etenkään musiikista ja jolle grunge oli maailmanloppu kuten myös Metallica neljännen albumin jälkeen. Tero Tympiäinen on nimenä.

Mitäs muuta, ahaa, sisääntulokappale, no sehän on tietenkin laulu- ja soitinyhtye Guns N' Rosesin It's So Easy. Hahmoa myös yhä vituttaa Razzlen kohtalo ja on ignoroinut Mötley Crueta yli 38 vuotta. "Saatana, eka jäi Vainio toopinkista kiinni mutta eihän se sille vuodelle riittänyt, eipä tietenkään, tukkahevijätkä vähän autoili ja Razzle kuoli." Pitää Michael Monroeta vähän homomaisena ja diggaa Andysta. Silmäilee iltaisin Hanoi Rocks -leikekirjojaan ja juo kaljaa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Totta kai sitä nyt yli 20 vuotta teatteria harrastaneella miehellä on Putous-hahmo valmiiksi mietittynä *hymiö*

Olen oikeasti aina ihmetellyt miten Putouksessa ei ole ollut edelleenkään yli kymmenen vuoden jälkeen yhtäkään sotilashahmoa, koska sotilaselämälle naureskeleva sotilasfarssien perinne on Suomessa niin vahva. Mutta minulla on onneksi sotilashahmo valmiina:

- Korpraali Koponen (etunimi Arvo, mutta sitähän ei tietenkään käytännössä mainita)
- sisääntulobiisinä ihan puhtaasti tunnistettavuutenta vuoksi In The Army Now, mutta ei Status Quon cover, vaan se hollantilaisen Bolland & Bolland duon alkuperäinen kepeä versio 80-luvun alusta
- Koponen ei palvellut varusmiehenä mitenkään hyvin, mutta kylläkin viihtyi intissä niin hyvin, että se jäi päälle myös siviilissä. Hän sai sitten ylennyksen korpraaliksi, kun kertausharjoituksissa jaksoi nousta punkasta ennen puoltapäivää. Ja koska Koposella on nyt hihassa yksi kaluunakulma, hän katsoo oikeudekseen komennella elämässään jokaista, jolla ei satu olemaan minkäänlaista arvomerkkiä sillä hetkellä näkyvillä. Koposen puhetyylin erikoisuus on hänen tapansa aina välillä "nielaista" sanojen alku tai ensimmäinen kirjain, koska puhetyylin pitää olla mahdollisimman tehokas
- hokemina: "(a)sentooo..", "(o)jennuuus..", "reservin herra!", "toki toki, toki toki" (ylempiä/parempia ihmisiä mielisteltäessä)
- Pukeutuminen: kulahtaneet M62 maastohousut, anarkistityylinen Saksan armeijan maastotakki jossa tietenkin Saksan lippu hihassa, harmaaseen M83 palveluspukuun kuuluva harmaa lakki, peililasit
Eikös Riku Niemisellä ollut joku skappari-hahmo ihan niissä ekoissa Putouksissa?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Nimi: Kakka Pyllynen
Ulkoasu: mahdollisimman karvainen keski-ikäinen naiseksi pukeutunut mies. Huonosti päässä oleva peruukki putoaa päästä kesken sisääntulon.
Sisääntulomusiikki: mitä tahansa pianon pimputusta ja pieruääniä. Lavalle saapuessaan hahmo pieraisee kuuluvasti.
Hokemat: "voi kehvelin peeveli, kun fleda lens" ja "nyt tuli nyrkillinen kakkaa housuun".
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eikös Riku Niemisellä ollut joku skappari-hahmo ihan niissä ekoissa Putouksissa?
Jos tarkoitat sitä Kete Rahkosta? "Isänsä poika" "Piimää, pontikkaa ja penaltyshot".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös