Lukon palkoista, huhuista, sopimuksista akselilla Rauma-Pori

  • 2 207
  • 11

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Taas sopimus asiat ovat päivänpolttavia kysymyksiä ja Lukon kaikki ketjut tukehtuvat taas Jatkoajan raumalaisten ja porilaisten väliseen palkkaneuvotteluun ja keskusteluun. Näyttää olevan eräs hillittömän suosittu aihe tämä palkkojen huhuilu. Siispä tämä ehdottomasti ansaitsee oman ketjunsa.

Porilaisethan tietävät tunnetusti raumalaisten asiat kaikkein parhaiten. Keskustelujen eniten puhetta synnyttänyt aihe on Lukko pelaajien suunnattoman suuret palkat. Olkaa hyvä! Täällä uudet palkkaneuvottelutkaan eivät häiritse pelaajaketjuja.

Suosituimmat pelaajat akselilla Rauma-Pori puhuttaessa palkoista:

1. Roloson
2. Tähtinen
3. Snellman
4. Saarela
5. Koivisto (mikäli jatkaa Lukossa)
6. Lukon muut ulkomaalaiset

Sopimusasioissa eniten puhetta herättäneet:
1. Tähtinen
ja pitkä väli

Huhuiluhan on suosittu aihe (usein nämä kerrotaan ehdottoman varmoina) ilman lähteen kertomista. Siis varmasti yhtä varma asia kuin Ville Niemisen pelaaminen NHL:ssä tällä kaudella.

Toivotaan, ettei kaikki Lukko ketjut mene jumiin Rauma - Pori keskusteluissa! :D
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Lukon metsästäjä
1. Roloson

Täysin varma...

Roli sai Bartekin työsuhde auton, (muijansa Martin vei mukanaan) kolmessa eri baarissa on "piikki" auki, jos jano yllättää ja kaiken tämän lisäksi Roloson saa asua hotellissa. Eiikää tässä vielä kaikki, maalivahtimme saa myöskin 50 ekee päivärahaa, heräteostoksia varten. Vieläkö joku väittää Rolosonia kalliiksi. Roli muuten vippas Jykkelle kakskymppiä Raumanlinnassa (Jykke maksaa ensitilistä takas), eli on hänellä omaakin rahaa.

...huhu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Eikös tämä olisi parempi tälle?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: Re: Lukon palkoista, huhuista, sopimuksista akselilla Rauma-Pori

Viestin lähetti Ässät #12
Ei pidä muuten paikkaansa.

Ei kai se telttassakaan asu, pakkanenkin vielä.

Ainakin ennen "lomaa" asui hotellissa.
 

Ässät #12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Re: Lukon palkoista, huhuista, sopimuksista akselilla Rauma-Pori

Viestin lähetti Olkku
Ei kai se telttassakaan asu, pakkanenkin vielä.

Ainakin ennen "lomaa" asui hotellissa.

Asunut koko Raumalla oloaikansa samassa osoitteessa, suht lähellä hallia.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Näin minäkin olen käsittänyt, että Roli on asunut ihan kerrostalossa. Sitä sitten en tiedä, jos on muuten vaan "asunut" hotellissa(eli viettänyt aikaansa ravintelissa).
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti L4E
Näin minäkin olen käsittänyt, että Roli on asunut ihan kerrostalossa. Sitä sitten en tiedä, jos on muuten vaan "asunut" hotellissa(eli viettänyt aikaansa ravintelissa).

Telarissa siis, Sykoran entisessä kämpässä. Miten ymmärsin jostain ketjusta, että ei pitänyt hotelli elämästä. No, olin väärässä, mutta Kalliohovin kesähotellikin olisi parempi.
 

Ässät #12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Olkku
Telarissa siis, Sykoran entisessä kämpässä. Miten ymmärsin jostain ketjusta, että ei pitänyt hotelli elämästä. No, olin väärässä, mutta Kalliohovin kesähotellikin olisi parempi.

Silloin kun minä siellä kävin, niin ovessa luki Tambijevs.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Olkku
Telarissa siis, Sykoran entisessä kämpässä. Miten ymmärsin jostain ketjusta, että ei pitänyt hotelli elämästä. No, olin väärässä, mutta Kalliohovin kesähotellikin olisi parempi.

Eikö jossakin (oliko jopa jatkoajassa) ollut juttua siitä että Hal Gill asui Rolosonin kanssa samassa kämpässä sen aikaa kunnes löysi itselleen saunallisen asunnon? Voi vain kuvitella miten kaksi pohjoisamerikkalaista saunahullua käy lähikaupassa hakemassa korin pari kaljaa ja pistää maailman asiat kerralla järjestykseen ;)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti VH87
Eikö jossakin (oliko jopa jatkoajassa) ollut juttua siitä että Hal Gill asui Rolosonin kanssa samassa kämpässä sen aikaa kunnes löysi itselleen saunallisen asunnon?

Molemmathan olivat tosiaan osanneet heti pyytää saunallista asuntoa. Näköjään seuraavaksi pojille rakennellaan savusaunoja tuonne rapakon taakse http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=10749.
Eli myös saunomisen ammattilaisia nämä kaverit tuntuvat olevan :).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös