Lukon fanitoiminta ja -matkat kaudella 2020–2021

  • 39 704
  • 173

Foreman

Jäsen
Suosikkijoukkue
LSH - Lämsä sex hockey
Onneks Japa on iso mies eikä itke/avaudu joka asiasta.

Japalle kaikkea hyvää jatkoon, kuten bojakkin loppujen lopuksi tarkoittivat!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Tässä se suurin syy miksi en ikinä halunnut Boikien toimintaan liittyä, leimaantuu aika ikävästi kaikista tällaisista älynväläyksistä.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaiken somepaskan jälkeen niin tuli vaan mieleen että oliko nyt ihan pakko..
Tämä! Olisi todellakin ollut aiheellista jättää väliin. Riittävästi jo negatiivista tullut Lukon laariin, ei olisi yhtään lisää tarvittu. Ja nyt ne kaikki ylimääräiset pään aukojat löytävät taas tiensä Lukko-osioon... Niin turhaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kauas on tultu niistä Suoramaan ajoista, kun ryhmä palkittiin vuoden kannattajana ja ties mistä... mautonta.
Kauas on menty myös sen ajan kannattamisesta ja katsomokäyttäytymisestä. Nykyisellä Bojilla ja silloisilla Bojilla ei ole muuta samaa kuin pari chanttia ja nimi. Voi katsoa vaikka Youtubesta sen ajan meininkiä. Se oli valtavan upeaa. Silloin tuli itekin liityttyä taputuksiin mukaan. Nykyään nuo 10 teiniä ei juuri saa ketään mukaan kannattamiseen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä sen sijaan ei ole muuttunut on se, että RB tuntuu olevan vuodesta toiseen vapaata riistaa silloin, kun halutaan purkaa niitä omia patoutumia. Oli kyse sitten Lukon paskuudesta, koronaviruksesta tai mistä vaan.

Ajattelematon somepostaus jota on jo pahoiteltukin, mutta ajan mukaisesti tärkeämpää on, että jokainen pääsee varmasti erikseen vielä pöyristymään.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Mikä sen sijaan ei ole muuttunut on se, että RB tuntuu olevan vuodesta toiseen vapaata riistaa silloin, kun halutaan purkaa niitä omia patoutumia. Oli kyse sitten Lukon paskuudesta, koronaviruksesta tai mistä vaan.

Ajattelematon somepostaus jota on jo pahoiteltukin, mutta ajan mukaisesti tärkeämpää on, että jokainen pääsee varmasti erikseen vielä pöyristymään.
Älä nyt tässä kohtaa viitsi. Oliko eka kerta? Ei tosiaan. Luulisi oppivan mutta ei. Boja ovat saaneet myös posia kun ovat sen ansainneet, mutta viime aikoina ansaitut palautteet ovat olleet aika negatiivisia.

Minä osallistun taputuksiin, joskus saatan jopa johonkin chantteihin lähteä mukaan. Mutta kuten jo sanoin, nykyään Boikiin kuuluminen leimaa sinut enemmänkin huligaaniksi kuin jääkiekon ystäväksi. Luulisi siinä kohtaa hälytyskellojen soivan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä osallistun taputuksiin, joskus saatan jopa johonkin chantteihin lähteä mukaan. Mutta kuten jo sanoin, nykyään Boikiin kuuluminen leimaa sinut enemmänkin huligaaniksi kuin jääkiekon ystäväksi. Luulisi siinä kohtaa hälytyskellojen soivan.
Se kertoo enemmän sitten sinusta kuin kenestäkään Boikiin kuuluvasta. Kerro toki lisää tästä huliganismista. Pari mautonta somepäivitystä ja pari rivillistä paskaksi menneitä muovijakkaroita Kouvolassa?

Ja tässä kohtaa sanottakoon, että olen ollut kannattajakatsomossa tällä kaudella ehkä kahdesti, joten se oma lehmä on tässä kohtaa aika pieni.

Vittu sentään, ihan kun tämä koronavirus ei vituttaisi tarpeeksi.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Se kertoo enemmän sitten sinusta kuin kenestäkään Boikiin kuuluvasta. Kerro toki lisää tästä huliganismista. Pari mautonta somepäivitystä ja pari rivillistä paskaksi menneitä muovijakkaroita Kouvolassa?
No eipä se yksin minusta kerro, moni tuota sanoo. Ja huomaa nyt että minä en sano Boikien olevan huligaaneja. Näin heidät vain yhä useammin Raumalla ja Rauman ulkopuolella nähdään.

Syytön minä siihen olen jos sinua asia harmittaa, ja jos oma lehmäsi ei tässä edes ole ojassa niin ei sitä juuri kannattaisi harmitellakaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Syytön minä siihen olen jos sinua asia harmittaa, ja jos oma lehmäsi ei tässä edes ole ojassa niin ei sitä juuri kannattaisi harmitellakaan.
Vaikkei olekaan, niin totta helvetissä harmittaa. Vaikken itse kovin aktiivinen olekaan, niin harmittaa niiden puolesta ketkä siellä kaudesta toiseen (kyllä, Imaamin hourailuista huolimatta enemmän tai vähemmän samaa porukkaa siellä edelleen on, vaikkei sitä Suoramaata enää olekaan) ja viikosta toiseen pitää tunnelmaa yllä (yrittää ainakin, vaikkei se kaikkien toppahousujen standardeja täytäkään) ja kuitenkin suurimmaksi osaksi vain mokat muistetaan. Ja nekin lähinnä vaan sen takia, että ollaan huolissaan siitä mitä jossain Porissa, Kouvolassa tai missä vaan ajatellaan. Viimeinen virke oli oma mutu.

Sama asia on ihmetyttänyt jo vuosia. Olen pitkään koittanut hillitä itseäni aiheesta koska olen ollut jäävi, mutta koska tällä kaudella tilanne on ollut eri ja tämän koronavitutuksen vallassa ei osaa olla enää hiljaakaan niin käydään nyt tätä keskustelua sitten.
 

papa durdin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tästä ei alemmas pääse. Levosella on lähes 1500 liigamatsia vyöllä. Hävetkää.
 

Liitteet

  • 91BE602C-49F0-41FC-BFC1-D39B85995280.jpeg
    91BE602C-49F0-41FC-BFC1-D39B85995280.jpeg
    103 KB · kertaa luettu: 317

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ketjukolarissa rattijuoppona oli tämä juhlittu mies joten ihan asiaahan bojat tuossa kirjoittelevat. Tosin olisivat voineet jättää kirjoittamattakin sillä aikaahan tuosta casesta on jo riittämiin ja kenties Levosellekin meni oppi perille kiinnijäätyään.
Asiaa kirjoittelevat...Olet näköjään samaa BikkuBojatryhmää, tällä jeesustelullasi. Onko sulla ja muilla Bojilla puhdas ja rikkeetön elämä ja historia takana, jotta voi alkaa julkisesti nolaamaan legendaa tällaisella hetkellä, kun hänet palkitaan elämäntyöstään?
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Asiaa kirjoittelevat...Olet näköjään samaa BikkuBojatryhmää, tällä jeesustelullasi. Onko sulla ja muilla Bojilla puhdas ja rikkeetön elämä ja historia takana, jotta voi alkaa julkisesti nolaamaan legendaa tällaisella hetkellä, kun hänet palkitaan elämäntyöstään?
En kuulu millään lailla boikiin ja kommentoin viestilläni ainoastaan suippoleiristä tullutta itkua boikien paskapuheesta vaikka heidän viestinsä ei ollut paskapuhetta nähnytkään. Olisivat toki voineet jättää viestinsä julkaisemattakin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Ihan hyvää kutittelua Bojilta. Jos ei halua kuittailua rattijuopumuksesta, niin ei kannata ajaa kännissä.
Miksiköhän tuo twitteröitsijä oli tägännyt Lukon virallisen tilin tuohon? Olisko sieltä haluttu joku kannanotto asiaan? #OvetKäy
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ihan hauskaa läpyskää Bojilta. Ehkä hieman rajuin sanakääntein, mutta perille meni.

Jos nämä pahuudet nyt haluaa laittaa porilaisten närkästymisasteikolla järjestykseen niin:

1. Rattijuopumus
2. Rattijuopon puolustelu
3. RB:n twiitti

Mutta Lukkofanit ne vasta kamalaa porukkaa on.

Ja ihan oikeaan osioon tuli, antakaa sakkoa saatana! T: Ahola Saukko
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos eilen harkitsin vakavasti tunnusten poistamista, niin tämä päivä ainakin on lyönyt siihen jälleen bensaa liekkeihin. Pitää varmaan oikeasti joku ignore-lista ottaa käyttöön.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan hauskaa läpyskää Bojilta. Ehkä hieman rajuin sanakääntein, mutta perille meni.
Mun mielestä hieman mautonta ja jopa kakaramaista kommentointia. Vähän on alkanut tuntua siltä, että RB on joutunut tilannetajuttomien henkilöiden käsiin. Tätä alleviivasi jo se Ässä-pelin aikainen twiitti, joka ei varmaan ollut tarkoitettu Kivenmäen tilanteen kommentointiin mutta joka oli yhtä kaikki huono veto hienovaraisuutta vaativalla hetkellä.

Mutta nämä ehkä mielipidekysymyksiä. Itse pidän enemmän siitä, että kannustetaan omia ja pidättäydytään asiallisuudessa. Nyt tuossa viestinnässä korostuu aivan muut asiat.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mun mielestä hieman mautonta ja jopa kakaramaista kommentointia. Vähän on alkanut tuntua siltä, että RB on joutunut tilannetajuttomien henkilöiden käsiin. Tätä alleviivasi jo se Ässä-pelin aikainen twiitti, joka ei varmaan ollut tarkoitettu Kivenmäen tilanteen kommentointiin mutta joka oli yhtä kaikki huono veto hienovaraisuutta vaativalla hetkellä.

Mutta nämä ehkä mielipidekysymyksiä. Itse pidän enemmän siitä, että kannustetaan omia ja pidättäydytään asiallisuudessa. Nyt tuossa viestinnässä korostuu aivan muut asiat.
Kai ryhmästä löytyy yksi joka osaisi rakentavasti vittuilla eikä nolaisi ryhmäänsä noissa somehommissa? Kannattaa antaa tilit hänen käyttöönsä. Tai kääntäen kun en ryhmään kuuluvista mitään tiedä niin voihan se olla että tämä joka näitä on nyt viljellyt on ryhmän ainoa joka ei osaa rakentavan vittuilun jaloa taitoa. Siinä tapauksessa kenen tahansa muun hoitoon somekanavat.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös