friikki kirjoitti:Siihen Strakan viekkuun Billy sopisi kuin nyrkki silmään, mutta taitaa sinne Helsinkiin kuitenkin suunnata.
Niinhän se sopisi, olisi oikeastaan täsmälleen se mitä tällä hetkellä tarvittaisiin, mutta kuten sanoit, varmasti on hirveä kilpailu kaverin palveluksista käynnissä. Itse toivon tietysti että lukko olisi asian suhteen edes hereillä, mutta välillä tuntuu että raumalla eletään jossain uutispimennossa. Jos tuo lukon palapeli nyt jotain palaa huutaisi, se olisi juuri Tibbets. Mutta en usko mahdollisuuksiin. Rahallisesti olisi varmasti tehtävissä, mutta Santala höpisee taas jotain omiaan pikkuseuraimagosta ja ostaa jonkun Henrik Juntusen kopion kalkkiviivoilla. Sitten taivastellaan että kyllä nyt tuolla rahalla olisi pitänyt. Vitut olisi, jos ei ole kanttia ottaa sitä tarvittavaa askelta, sitten siihen ei vaan ole kanttia ja se ei ole silloin mistään muusta kiinni kuin itsestä. Laadusta pitää aina maksaa, ja silloin kun helmiä löytyy, pitää olla erittäin aktiivinen. Eiköhän joku Janne Rantanen tätä vielä Santalalta kysy, ja vastauksenkin voi arvata "hah, ei meillä pikkuseurana ole varaa maksaa tuollaisia palkkoja. Ei ole oltu missään yhteydessä tietenkään". Suomennettuna "ai onko sellanenkin ollut vapaana, kuka se on? Missä mä olen?"
Mutta kunhan nyt jotain tapahtuisi.