RaLu kirjoitti:Näin kertoo jatkoajan uutinen.
Ihan fiksua toimintaa, mutta eipä näistä kavereista miksikään sateentekijöiksi ole. Tuo Korhosen hankinta vaikuttaa hyvältä kun miettii millainen Lukon pakkitilanne tällä haavaa on.
En tiedä missä kunnossa Korhonen tällä hetkellä on, mutta siinä on sellainen pelaaja, jolle olen jo vuosia vaatinut kunnollista näyttöpaikkaa Jokereissa. Sellaista ei ole annettu, silti olen edelleen sitä mieltä, että tuolla kaverilla on kaikki avut ihan huipputason kiekolliseksi pakiksi liigassa. Aikaa tosin veikkaan hänen tarvitsevan, hyppäys Mestitksestä liigaan on iso.JJJ kirjoitti:Tuskinpa tuo Korhonen ainakaan huonoimmaksi jää Lukon pakkien joukossa..
bozik kirjoitti:En tiedä missä kunnossa Korhonen tällä hetkellä on, mutta siinä on sellainen pelaaja, jolle olen jo vuosia vaatinut kunnollista näyttöpaikkaa Jokereissa. Sellaista ei ole annettu, silti olen edelleen sitä mieltä, että tuolla kaverilla on kaikki avut ihan huipputason kiekolliseksi pakiksi liigassa. Aikaa tosin veikkaan hänen tarvitsevan, hyppäys Mestitksestä liigaan on iso.
Kai tässä lienee siitä kyse, että Lukko tiedotti hakevansa joukkueeseen "sytyttäjää", mikä monen fanin mielessä yhdistyi johonkin todella kovaan nimeen. Kun sitten hankinnoista viimein oli jotain tiedotettavaa, niin odotettu sytyttäjä olikin muuttunut kahdeksi Mestis-jannuksi, jotka – myönnettäköön – ovat ihan mielenkiintoisia ja jopa lupaaviakin hankintoja. Ja kun se joulukin on tulossa, niin kai tätä tilannetta voi verrata siihen, kun jouluaattona ne unelmoidut kovat paketit ovat taas kerran vaihtuneet villasukkiin ja pitkiin kalsareihin. Vituttataahan se väkisinkin ainakin vähän.Roku kirjoitti:Muissa ketjuissa näitä kahta jannua on jo ehditty moitiskelemaankin, tai jollei jannuja niin ainakin heidän hankkijaansa, joten en nyt viitsi jatkaa enää siitä aiheesta. Kun joulukin on tulossa ja sillai.
JJ20 kirjoitti:mutta sentteri Ryhäsen hankinta on aika turha, juuri hankittiin sentteri ja nyt tuohon sitten meni Vainiolan paikka. Ei ei ei ei.
Lukkoseppä kirjoitti:Ei kyllä vakuuta nämä valinnat. En tunne kummankaan pelurin historiaa muuta kuin eurohockey vilkaisun perusteella. Molemmat nuoria jannuja ja sikäli otteet voivat vielä kehittyäkin joten toivotaan toivotaan... Jos jompikumpi nyt sitten sattuisi liigassa pärjämään niin luulisin sen olevan Korhosen sijasta Ryhänen. Korhosella on pelejä vain junnuista ja Salamoista kun taas Ryhänen on koittanut muuallakin, Ryhänen on tosin neljä vuotta vanhempikin joten siinä ehkä syy... Luulisin että ei auta nämäkään jannut Lukon nousua mihinkään mutta tuskinpa paljon kustantavatkaan.
Wrighter kirjoitti:Itse en kyllä ymmärrä näitä ikuisia valittajia, joille ei kelpaa mikään... Lopettakaa tuo itkeminen ja antakaa Lukon koota rauhassa ensi kauden joukkuetta ja samalla vahvistaa tämän kauden porukkaa. Tiukkaa tekee sääleihin pääseminen, mutta ainakin jotain siellä yritetään.
Eino_Mies kirjoitti:Jaa että taas yritetään tehdä Mestiksen pistenikkarista liigapelaajaa? Näyttäähän tuo Ryhänen olevan Suomen toiseksi ylemmällä sarjatasolla toiseksi paras pistemies tällä hetkellä. En vaan tiedä, mutta minulle tuli joku dejá-vu Markus Jämsä -nimiseen Mestis-staraan.
Afan kirjoitti:Pienikokoisena ja ei-niin-fyysisenä Ryhänen tuskin soveltuu alempiin ketjuun duunariksi, ja avut menevät täysin hukkaan, jos pitää vain lyödä kiekkoa päätyyn.