Ja yksi lajikin luonnollisesti korostuu. Muihinkin lajeihin keskittyneet jaksot olleet toki erittäin hyviä.
Totta. TOP10:ssa yksi ei kiekkoon liittyvä jakso. Mainio salibandypersoona Toni Lötjönen rikkoi lasikaton.
Ja yksi lajikin luonnollisesti korostuu. Muihinkin lajeihin keskittyneet jaksot olleet toki erittäin hyviä.
Kyllä mulla äänet kuuluu ihan normaalistiMelkoinen lehväsmatkat kun ei edes ääniä kuulu
Löde/Lötsi on kyllä kaikki lajit huomioiden kärkipään asiantuntijakommentaattoreita.Totta. TOP10:ssa yksi ei kiekkoon liittyvä jakso. Mainio salibandypersoona Toni Lötjönen rikkoi lasikaton.
Joo olin just tulossa laittamaan et olikin minussa vikaa kun ei kuulunutKyllä mulla äänet kuuluu ihan normaalisti
No joo, en minä oikein tuollaista jälkimakua haastattelusta havainnut. Nyt tietysti jos kuuntelisin koko jutun uudestaan, niin pikku piikkejä löytyisi sieltä täältä kun siitä on puhuttu ja juttua kuuntelisi sillä korvalla.Nyt kun tässä on viikon verran kuulemaansa makustellut niin ei toisaalta voi välttyä siltä, että vähän katkeransekaisen olon tuo haastattelu jätti - lähinnä se fakta että Peksi on ollut kahdessa viimeisimmässä valmentajarekryssä mukana ja tuloksena Veltsun jatko ja Lämsän kaksivuotinen. Kiinnostaisi kyllä kovasti joskus kuulla esim. Kallelta tai joltakulta muulta, että miksi Virran ei haluttu Lukossa jatkavan.
Musta käsi?No joo, en minä oikein tuollaista jälkimakua haastattelusta havainnut. Nyt tietysti jos kuuntelisin koko jutun uudestaan, niin pikku piikkejä löytyisi sieltä täältä kun siitä on puhuttu ja juttua kuuntelisi sillä korvalla.
Mutta jos tosiaan joku oli sitä vastaan että Virta tulisi happilaitteen kanssa vaihtopenkille playoffeissa, niin varmaan se sama henkilö oli sitten se joka on painavan sanansa sanonut Peksistä suhteessa Virtaseen ja Lämsään. Kuka kehveli lieneekään.
Täytyy nyt siis täsmentää, että katkera maku oli minun suussani, ei Pekan. Tai mistä sitä tietää, mutta tuota tarkoitin.No joo, en minä oikein tuollaista jälkimakua haastattelusta havainnut. Nyt tietysti jos kuuntelisin koko jutun uudestaan, niin pikku piikkejä löytyisi sieltä täältä kun siitä on puhuttu ja juttua kuuntelisi sillä korvalla.
Täytyy sanoa, että tällä kertaa oli vähän köyhä esitys Lukon sometiimiltä. Alko ihan pitkästyttää kuunnella jotain golf jorinoita. No, anyway, hyviä ukkoja sisään. Se kaiketi pääasia mutta ollut siis aiemmin jotenkin parempia nämä julkistukset.
Joltain tet-harjoittelijalta voi tuon tasoista materiaalia odottaa, mutta ei ihan enää palkatulta väeltä.Samaa mieltä. Eikös viestintään tässä talvella juuri tullut uutta väkeä, ja siltikin pelisilmä on tätä tasoa. Miksi videon piti kestää 20 minuuttia? Ettei vain menisi "hukkaan" vaivalla kuvattu materiaali? Videota oli kyllä leikattu, mutta paljon rankemmalla kädellä saisi suorittaa.
Ideassa ei mielestäni mitään vikaa, kivahan se on nähdä tuollaista rentoa kevätpuuhaa.
Kyllä itsellenikin jäi vähän hapan maku eilisestä jaksosta varsinkin kun molemmat oli tiedossa jo etukäteen. Toivottavasti loppujen sopimusten kohdalle jäisi edes jotain mielenkiintoa pois lukien tämä ns varma tapaus "Saarela"Minuutin jälkeen alkoi toistamaan itseään. Kahden minuutin kohdalla aloin miettimään mikä juttu. Kolmen minuutin kohdalla valtasi epäusko. Lopetin katselun ja siirryin tänne odottamaan avauksia uusista sopimuksista.
Taas kävi niin että pantattiin sopimuksia. Sopimukset tuli tietoon muuta kautta ja paskat housuissa kyhättiin joku backup jakso. Oli syy mikä tahansa niin tuollaista paskaa ei tarvitse julkaista.
Juu olisi ihan hyvää somen täytettä nämä pelaajan päivä-videot muutoin. Mutta julkaisuvideoina täysin ilman mitään punaista lankaa. Samalla vaivalla olisi saanut kaksi hyvää videota, nyt tuli yksi kehno.Jos pelaajien haltuun jätetään kuvaaminen ja videon idea on vain seurata pelaajan päivää ilman mitään suurempia taustakyselyitä, niin se voisi tapahtua sitten jonkun muun kuin "Lehväsmatkat" otsikon alla. Sekavaa markkinointia.
Kuten vähän ounastelin niin tussuksi jäi.
Suomessa kovankin luokan urheiluorganisaatioilla tuntuu olevan epärealistinen kuva omasta toiminnastaan. Johtavien tekijöiden, kuten urheilujohtajien tai edustusjoukkueen päävalmentajien rooli nähdään organisaation kehityksen kannalta reippaasti pienempänä verrattuna siihen, mitä se oikeasti on.Virta käytännössä loi KalPaan nykyisen kulttuurin Kapasen kanssa vuosina 2006-2011 ekalla visiitillään. Noh, Pekka lähti, oli ensi Tuokkolaa ja sitten Laukkasta ja KalPa oli hupskeikkaa täysin ulapalla ja molemmat valkut saivat kenkää vuoronperään. Pekka palasi Kuopioon kolmen kauden jälkeen kolmeksi kaudeksi ja nähdäkseni Kuopiossa ollaan Pekan toisen visiitin jälkeen pysytty samalla tiellä, vaikka muutamana kautena runkosarja sijoitus on ollut surkeahko.
Paras pomppuslainen some-postaus on parin vuoden takaa siitä tilanteesta, kun Umaa ei olisi voinut vähempää kiinnostaa koko kolopallon lätkintä. Arvostan!Kolmas jakso kuvattiinkin sitten jo Pomppusten golfkentällä.
Vihdoin ehdin tuoda omankin korteni kekoon kuuntelukertojen laskuriin.Sata kuuntelukertaa vielä niin Peksi nousee kuunnelluimmaksi jaksoksi (nyt 3.). Se on aika kova juttu meidän kontekstissa kun osalla jaksoista ollut kaksi vuotta aikaa kerätä kuuntelukertoja.
Elämänmakuiset tarinat kiinnostaa.