Lukko kaudella 2019–2020

  • 290 705
  • 1 591

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pakko mainita, että Lähteenmäki oli ihan ok Lukossa vaikkei tehnyt pisteitä odotusarvon mukaisesti. Laittoi kuitenkin hyvin kroppaa likoon ja teki ison työmäärän.

Ja pelasi vieläpä 119/120 runkosarjan peleistä. Ässissä ei ole jostain syystä ikinä pysynyt näin ehjänä
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Taavi Vartiainenkin olisi juuri sitä mitä lääkäri määrää. Älyttömän vituttava pelaaja vastustajan kannattajana, mutta omalle joukkueelle kova työntekijä. Mutta ehdottomasti Talaja olisi numero yksi.

Vartiaista on huhuttu myös Ilvekseen ja mahdollisesti jopa täksi kaudeksi. Sopimus joka tapauksessa loppuu Pelsun kanssa keväällä.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Laitinen lainalle SaPKoon.

Tuossa jutussa mainitaan, että Lukolla on ylitarjontaa pakeista. No nyt niitä ei ole enää yhtään kokoonpanon ulkopuolella. Annan silti peukun tälle lainalle, Laitinen kehittyy hyvin isommilla minuuteilla mestiksessä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Annan silti peukun tälle lainalle, Laitinen kehittyy hyvin isommilla minuuteilla mestiksessä.

Vahva sama täältä. Olen tykännyt Laitisen pelistä aivan valtavasti, mutta on parempi katsoa tulevaisuuteen. Rahat pankkiin ja korkojen kanssa ensi kaudella pois. Kyllähän jäljelle silti jää 7 puolustajaa, jotka pystyvät isot minuutit pelamaan ja ovat kyllä hierarkiassakin Laitisen edellä.
 

Samppub

Jäsen
Tässä olis pelaaja joka olis joka olis Lukkoon todellinen vahvistus Kevin Clark itse nähnyt Riika Dynamon paidassa pelaamassa , pelasi siellä muutaman pelin ja siirtyi muualle. Olis kyllä huikee kaveri nopea ja taitava.
Jos vetää parhaillaan Sveitsissä pinna per peli tahdilla, niin miksi edes kirjoittaa tänne? Korkeintaan utopistiset huhut osiossa vois mennä.
 
Viesti on johtanut pelikieltoon
Juu Valtteri Viljanen on mestarijengin pakki :D hommataan se Nemen tai Laitisen tilalle niin kannu on varma!
Enhän minä näin väitä.
Ureakalloosi ja näihin wannabehokimies hangaroundien, yksinkertaisen säälittäviin maailmoihin ei vain mahdu, että jokainen yksittäinen pala tekee joukkueesta hiukan vahvemman tai heikomman. Jos pystyt perustelemaan (etkä sinä viestisi kirjoitusasun paljastama surullinen keskinkertaisuus pysty), miksi Laitinen ja tai "Neme" (hän on ulkomaalaispelaaja David Nemecek, eikä mikään sun takarivin ala-astekaveri "Neme") yksittäisinä palasina tekevät Lukosta vahvemman keväällä, verrattuna esimerkiksi (ymmärrät ehkä sana "esimerkki" merkityksen?) Viljasen, niin otan mielelläni vastaan sinun ja vajakkiystäviesi pilkan.
Muussa tapauksessa kysyn, että miten itse vahvistaisit Lukkoa potentiaaliseen mestaruustaistoon? (Lukkohan ei varsinaisesti kuulu liigan kovimpiin voittajakandidaatteihin.)
Osaat ilkkua ja nauraa yhdessä näiden muiden koulukiusaajien @Via Dolorosa @Raymond @#16 @Bakaun Imaami tuella, mutta muuta et osaa. Et edes uskalla kertoa tai ehdottaa mitään. Ja juuri siksi ja kaltaistenne paskahousujen vuoksi Lukon edellisestä mestaruudesta on kolme sukupolvea.
Vaikka kannatamme samaa joukkuetta ja toivomme sille kaikkea hyvää, on pakko sanoa, että jos sinä ja ala-arvoisen pilkkaviestisi tykkääjät, astelisitte vastaan mestaruuspelin ratkettua Lukon eduksi (Viljasen maalilla:) hallin käytävällä, sanoisin jokaiselle samat sanat, kuin nyt illan päätteeksi: "Hävetkää luuseri kiusaajat."
 
Viimeksi muokattu:

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Enhän minä näin väitä.
Ureakalloosi ja näihin wannabehokimies hangaroundien sisäsiittoisiin, yksinkertaisen säälittäviin maailmoihin ei vain mahdu, että jokainen yksittäinen pala tekee joukkueesta hiukan vahvemman tai heikomman. Jos pystyt perustelemaan (etkä sinä viestisi kirjoitusasun paljastama surullinen keskinkertaisuus pysty), miksi Laitinen ja tai "Neme" (hän on ulkomaalaispelaaja David Nemecek, eikä mikään sun takarivin ala-astekaveri "Neme") yksittäisinä palasina tekevät Lukosta vahvemman keväällä, verrattuna esimerkiksi (ymmärrät ehkä sana "esimerkki" merkityksen?) Viljasen, niin otan mielelläni vastaan sinun ja vajakkiystäviesi pilkan.
Muussa tapauksessa kysyn, että miten itse vahvistaisit Lukkoa potentiaaliseen mestaruustaistoon? (Lukkohan ei varsinaisesti kuulu liigan kovimpiin voittajakandidaatteihin.)
Osaat ilkkua ja nauraa yhdessä näiden muiden koulukiusaajien @Via Dolorosa @Raymond @#16 @Bakaun Imaami tuella, mutta muuta et osaa. Et edes uskalla kertoa tai ehdottaa mitään. Ja juuri siksi ja kaltaistenne paskahousujen vuoksi Lukon edellisestä mestaruudesta on kolme sukupolvea.
Vaikka kannatamme samaa joukkuetta ja toivomme sille kaikkea hyvää, on pakko sanoa, että jos sinä ja ala-arvoisen pilkkaviestisi tykkääjät, astelisitte vastaan mestaruuspelin ratkettua Lukon eduksi (Viljasen maalilla:) hallin käytävällä, sanoisin jokaiselle samat sanat, kuin nyt illan päätteeksi: "Vitun luuseri kiusaajat."
Sun kannattaa selvittyäsi lukea tämä viestisi ja miettiä, kannattiko...? Fantasiarostereitasi on ollut ennenkin jo hauska naureskella, mutta nyt meni loppukin uskottavuus...
 
Sun kannattaa selvittyäsi lukea tämä viestisi ja miettiä, kannattiko...? Fantasiarostereitasi on ollut ennenkin jo hauska naureskella, mutta nyt meni loppukin uskottavuus...
Kannattiko? Puolustaa omia mielipiteitään. Kysymyksesi on kuin koulun pihalla heitetty lause kiusatulle, joka oman, yleisestä kiusaajien linjasta, poikkeavan mielipiteensä vuoksi seisoo ringin keskellä.
Kannattiko?
Mieti sitä.
Ja naureskele ihan rauhassa (nehän on fantasiarostereita, ei mitään Mooseksen kiviin kirjoitettuja pelitauluja. Ne ovat viihdettä ja intoa, rakkautta lajiin. ) Rohkeutta vaatii olla eri mieltä, ei kulkea sisäsiittoisten laumassa.
Enkä minä viittauksesi mukaisesti viinaa tarvitse itseni puolustamiseen.
Miksi minun pitäisi olla sun silmissä "uskottava"? En ole sulle mitään tai mistään velkaa. En ole ikinä arvostellut tai pilkkanauranut sulle, kiusaajalle. Miksi koet olevasi siinä asemassa, että voit väheksyä mielipiteitäni ja "naureskella" tänne innokkaiden fanien keskustelupalstalle kirjoittavalle kanssaihmiselle?
 
Viimeksi muokattu:

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Jos nyt keskitytään olemassa oleviin pelaajiin. Yksi hyökkäjä varmasti tulee ilman muita loukkeja.

Haaveilla saa ja fantasia rostereita on kiva kasailla elitestä tekstitv tilastoilla. Hieman kun lukee peliä niin Lukon pakisto Nemeineen Laitisineen riittää tässä sarjassa mitallijahtiin ja näin tasaisessa sarjassa se tarkoittaa samalla kannujahtia.

Nyt rauhoitetaan tilanne hankintojen suhteen ja etsitään toimivat ketjut, joka on nyt hyvällä mallilla. Pakkiparit hakee vielä, mutta hyvin on 7 pakin rotaatiollakin menty.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Enhän minä näin väitä.
Ureakalloosi ja näihin wannabehokimies hangaroundien, yksinkertaisen säälittäviin maailmoihin ei vain mahdu, että jokainen yksittäinen pala tekee joukkueesta hiukan vahvemman tai heikomman. Jos pystyt perustelemaan (etkä sinä viestisi kirjoitusasun paljastama surullinen keskinkertaisuus pysty), miksi Laitinen ja tai "Neme" (hän on ulkomaalaispelaaja David Nemecek, eikä mikään sun takarivin ala-astekaveri "Neme") yksittäisinä palasina tekevät Lukosta vahvemman keväällä, verrattuna esimerkiksi (ymmärrät ehkä sana "esimerkki" merkityksen?) Viljasen, niin otan mielelläni vastaan sinun ja vajakkiystäviesi pilkan.
Muussa tapauksessa kysyn, että miten itse vahvistaisit Lukkoa potentiaaliseen mestaruustaistoon? (Lukkohan ei varsinaisesti kuulu liigan kovimpiin voittajakandidaatteihin.)
Osaat ilkkua ja nauraa yhdessä näiden muiden koulukiusaajien @Via Dolorosa @Raymond @#16 @Bakaun Imaami tuella, mutta muuta et osaa. Et edes uskalla kertoa tai ehdottaa mitään. Ja juuri siksi ja kaltaistenne paskahousujen vuoksi Lukon edellisestä mestaruudesta on kolme sukupolvea.
Vaikka kannatamme samaa joukkuetta ja toivomme sille kaikkea hyvää, on pakko sanoa, että jos sinä ja ala-arvoisen pilkkaviestisi tykkääjät, astelisitte vastaan mestaruuspelin ratkettua Lukon eduksi (Viljasen maalilla:) hallin käytävällä, sanoisin jokaiselle samat sanat, kuin nyt illan päätteeksi: "Hävetkää luuseri kiusaajat."
Mulla on nyt tosi paha mieli.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enhän minä näin väitä.
Ureakalloosi ja näihin wannabehokimies hangaroundien, yksinkertaisen säälittäviin maailmoihin ei vain mahdu, että jokainen yksittäinen pala tekee joukkueesta hiukan vahvemman tai heikomman. Jos pystyt perustelemaan (etkä sinä viestisi kirjoitusasun paljastama surullinen keskinkertaisuus pysty), miksi Laitinen ja tai "Neme" (hän on ulkomaalaispelaaja David Nemecek, eikä mikään sun takarivin ala-astekaveri "Neme") yksittäisinä palasina tekevät Lukosta vahvemman keväällä, verrattuna esimerkiksi (ymmärrät ehkä sana "esimerkki" merkityksen?) Viljasen, niin otan mielelläni vastaan sinun ja vajakkiystäviesi pilkan.
Muussa tapauksessa kysyn, että miten itse vahvistaisit Lukkoa potentiaaliseen mestaruustaistoon? (Lukkohan ei varsinaisesti kuulu liigan kovimpiin voittajakandidaatteihin.)
Osaat ilkkua ja nauraa yhdessä näiden muiden koulukiusaajien @Via Dolorosa @Raymond @#16 @Bakaun Imaami tuella, mutta muuta et osaa. Et edes uskalla kertoa tai ehdottaa mitään. Ja juuri siksi ja kaltaistenne paskahousujen vuoksi Lukon edellisestä mestaruudesta on kolme sukupolvea.
Vaikka kannatamme samaa joukkuetta ja toivomme sille kaikkea hyvää, on pakko sanoa, että jos sinä ja ala-arvoisen pilkkaviestisi tykkääjät, astelisitte vastaan mestaruuspelin ratkettua Lukon eduksi (Viljasen maalilla:) hallin käytävällä, sanoisin jokaiselle samat sanat, kuin nyt illan päätteeksi: "Hävetkää luuseri kiusaajat."
Vai että oikein koulukiusaaja? Tuo olikin uusi. Kiitokset tästä. Sehän on tosiaan kiusaamista kun on eri mieltä jostain.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@Parry Sound en tiedä mistä tämä sinun yhtäkkinen mesoaminen ja nimittely joka ketjussa kumpuaa ja oletko ehkä joutunut joskus koulukiusatuksi (olen pahoillani jos olet), mutta nyt kannattaisi ottaa sykkeet alas ja vähän happea. Kyllä nuo sinun pelaajalistat tänne mahtuu, mutta niin mahtuu muutkin mielipiteet, ilman että ne olisi jotain kiusaamista.

Tämä ureakallo (minä) on sitä mieltä, että yksi alempien kenttien laadukas hyökkääjä on ainut mitä enää tarvitaan. Rooli voi olla isokin mikäli se koostuu esim. alivoimapelaamisesta. Hyvä aloittaja olisi myös poikaa.
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Nemellä? KHL-pykälä. Älä vittu naurata.

En tiedä Telian selostajan niemeä, (enkä halua tietääkään) kutsun häntä nimellä Touhutippa.

Dallas-Julius on hänkin perusärsyttävä traktorimies.

Alkaa juntit turhutua. Hyvä merkki.

Touhutippa unohti, että pitkän lämärin ja aitiokiekon lisäksi Bono on voittomaalissa kiinni

Muodostin yhden lainauksen nimimerkki @Parry Sound :n jokusen lähi aikojen viestin sisällöstä.

Korostan nyt heti alkuun, etten itse näe lainauksen sisällössä/kielenkäytössä ongelmaa.

Pointti on se, että ne on lainattu kirjoittajalta, joka tässä ketjussa vittuilee muille lempinimien käytöstä. Myös kirjoittajalta, joka lokeroi jostain asiasta eri mieltä olevia kanssakirjoittajia koulukiusaajahenkisiksi.

Enpä ole hetkeen törmännyt Jatkoajassa epäloogisempaan toimintaan.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Mielestäni pakisto on hyvinkin ok nykyisellään. Rotaatiota jopa. Jos loukki sattuu jollekin niin sen kestää jopa kahdelle pakille.

Hyökkääjät ok nykyisellään ilman Laaksoa ja Sopasta. On melko todennäköistä että tässä kevään aikana joku saattaa loukkaantua, sit ollaankin yhden vajaalla. Yhden rouhijasentterin joka pystyy stunttaamaa laidalla vois kyllä hankkia. Olen tosin hiukan skeptinen ton suhteen. Kun homma tuntuu nyt toimivan jopa alaketjujen suhteen ok hyvin niin laittaako mahdollinen sisääntuleva kaveri ketjun pelin sekaisin? Mutta jos loukki tulee niin harvaksi käy hyökkääjien määrä.

Onneks en oo Kalle.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Itse ainakin toivoisin hyökkäykseen hieman fyysisempää äijää joka toki osaa pelatakin, tällä hetkellä ei vastustajan pakeilla ole oikein mitään hätää kun tietää ettei sieltä juuri ketään lanaa yli.

Repo toki pystyy tähän ja lähes tappoi Marttisenkin Porissa, mutta aika vähissä on muuten.

edit: Defaziota ikävöin siinä mielessä, että saattoi karvauksen päätteeksi heittää vastustajan pakin maalin takaa ilmassa ränniin :D
 
Viimeksi muokattu:

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Itse ainakin toivoisin hyökkäykseen hieman fyysisempää äijää joka toki osaa pelatakin, tällä hetkellä ei vastustajan pakeilla ole oikein mitään hätää kun tietää ettei sieltä juuri ketään lanaa yli.

Repo toki pystyy tähän ja lähes tappoi Marttisenkin Porissa, mutta aika vähissä on muuten.

edit: Defaziota ikävöin siinä mielessä, että saattoi karvauksen päätteeksi heittää vastustajan pakin maalin takaa ilmassa ränniin :D
Toki play off säännöt ovat sallivampia, mutta uskon, että tällä kaudella siinäkin vaiheessa pilli soi herkemmin. Siinä tapauksessa fyysisyys voi vaikuttaa tuloksiin huonompaan suuntaan. Lisäksi fyysisyys ei saisi tulla liikaa (De Fazio) liikkeen kustannuksella PV:n pelikirjassa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä muistanko nyt ihan väärin, mutta mielestäni BDF:n fyysisyys oli lähinnä tuomareille mussuttamista pelikatkoilla ja itse pelityyli oli loppupeleissä helvetin pehmeää koulupoikaa, niihin kaikkiin odotuksiin nähden.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
En tiedä muistanko nyt ihan väärin, mutta mielestäni BDF:n fyysisyys oli lähinnä tuomareille mussuttamista pelikatkoilla ja itse pelityyli oli loppupeleissä helvetin pehmeää koulupoikaa, niihin kaikkiin odotuksiin nähden.

Kyllä se kovaakin pelasi, mutta muistan tilanteita joissa miestä itseään tai muita rikottiin eikä tullut jäähyä niin suutahti niistä ja silloin joku otti ilmalennon.

Eli lähinnä piti suuttua jostain että taklasi, sikäli väärä luonne.

En siis tarkoittanut että Defazion haluaisin takaisin Raumalle.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä muistanko nyt ihan väärin, mutta mielestäni BDF:n fyysisyys oli lähinnä tuomareille mussuttamista pelikatkoilla ja itse pelityyli oli loppupeleissä helvetin pehmeää koulupoikaa, niihin kaikkiin odotuksiin nähden.

Muistat oikein. On muuten BDF pelannut kohtalaisen heikon kauden idässä, joten eipä tässä Brandonia ikävä ole.

Ja mitä tähän kauteen tulee niin kyllä se yksi hyökkääjä olisi saatava. Moni tuntuu puhuvan siitä, että "Kun Laakso palaa niin homma stabilisoituu", mutta kyllä fakta on se, että "pelaamalla kuntoon" ei kohta enää onnistu vaan tulosta pitää tulla päivästä 1 alkaen.

Runkosarja on pian kuitenkin jo loppusuoralla, joten ei kenenkään kannata Laakson tai Sopasen varaan laskea mitään.
 

RoundUp

Jäsen
En tiedä muistanko nyt ihan väärin, mutta mielestäni BDF:n fyysisyys oli lähinnä tuomareille mussuttamista pelikatkoilla ja itse pelityyli oli loppupeleissä helvetin pehmeää koulupoikaa, niihin kaikkiin odotuksiin nähden.
Viime kevään play offit Tampereella alkoi Lukon hienolla pelillä, mutta kaverin tyhmät jäähyt ja Kemiläisen "lepakkolämäri" sulatti yllätysalun. Vaikka pelit 4-0 niin Lukko veti miehekkäästi JYP-sarjan jälkeen.
 

GanalinBoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Seuraavilla viidellä ottelulla on iso merkitys kevättä ajatellen, joista mielestäni on paljon pisteitä otettavissa. Nyt kokoonpano on suurilta osin saatu vakiintumaan ja pysymään kasassa sekä flow on hyvä.

Kotona: Kärpät, HPK. Näen että Kärpät pystytään voittamaan nyt tämän voittoputken ja joukkueen hyvän meiningin avulla. HPK keskenäiset ottelut myös tärkeitä kun tapellaan samoista sijoituksista.

Vieraissa: Saipa, Sport ja Pelicans.
Näistä mielellään se täydet 9 pistettä.

Tämän jälkeen ehkä jo neljällä viimeisellä alkaa sijoitukset varmistumaan playoffeja ajatellen. Ellei Laakson tilanne ole viimeistään Pelicans ottelun jälkeen varmistunut niin on välttämättömyys reagoida. Siitä eteenpäin pelataan seuraavaan kahdeksaantoistapäivään seitsemän kertaa. Olisi hyvä paikka ajaa uutta hyökkääjää sisään sekä välttää rosterin vajavaisuus kun pelataan tärkeistä pisteistä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei se yleensä muuta anna kuin yletöntä vitutusta kun meikäläinen alkaa pisteodotuksiaan listaamaan mutta onhan tuo seuraava viiden pelin rypäs sellainen että 12 pistettä noista peleistä pitäisi ottaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joku tässä puhuikin, että tällä hetkellä sitä vähän jopa odottaa taas Lukon peliä. Vähän on samoja fiiliksiä. Yleensähän tämmöisessä tilassa tapahtuukin sitten kaikki päin vittua, mutta ei sellaista oikein pelätäkkään voi. Päätin siis ostaa liput huomiseen Kärpät peliin.

Katselin eilen jonkun aikaa Kärppien peliä. Kärpät tulee varmaan taas olemaan aika vahva oman maalin edessä, eikä ilmaisia maaleja ole varaa antaa. Träppiin ei todennäköisesti törmäillä huomenna. Jos Lukko sattuisi jossain vaiheessa johtamaan peliä niin toivon, että oma maalin edusta pidetään yhtä hyvin kuin Tappara piti eilen. Olin katsomassa paikan päällä myös tuon viime Kärpät pelin kotona ja se oli ainakin Lukolta hyvä esitys tappiosta huolimatta. Eiköhän huomennakin saada vauhdikas ottelu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Katselin eilen jonkun aikaa Kärppien peliä. Kärpät tulee varmaan taas olemaan aika vahva oman maalin edessä, eikä ilmaisia maaleja ole varaa antaa. Träppiin ei todennäköisesti törmäillä huomenna. Jos Lukko sattuisi jossain vaiheessa johtamaan peliä niin toivon, että oma maalin edusta pidetään yhtä hyvin kuin Tappara piti eilen. Olin katsomassa paikan päällä myös tuon viime Kärpät pelin kotona ja se oli ainakin Lukolta hyvä esitys tappiosta huolimatta. Eiköhän huomennakin saada vauhdikas ottelu.
Kärpät on ottanut 3-pisteen voiton TOP8-joukkueesta viimeksi 5.12. (KooKoo). Mielenkiintoista nähdä millainen Kärppä-joukkue huomenna nähdään, kun en ole heidän pelejään juurikaan katsonut.

edit: tuliko tässä nyt jinxattua. No jos Kärpät huomenna voittaa, niin sitten eivät ole ottaneet 3-pisteen voittoa TOP7-joukkuesta 5.12. jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös