lukeeko pelaajat jatkoaikaa?

• 3 445
  • 34
G

Guest

eli olen tässä jo jonkin aikaa pohtinut,että lukeeko sm.liigan pelaajat jatkoajan keskustelupalstaa tai ovatko he jopa rekisteröityneitä käyttäjiä ja kirjoittelevat näitä huhuja jne.
jos jollain on tietoa niin kertokaapas.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Jhag = Pentti Matikainen

Ja tuon fakta tieto, eikä mikään huhu;)

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Meinasin tästä avata jo viestiketjun joku päivä,kun asia on mielessäni myös pyörinyt.

Asiaan kyllä minä olen aika varma siitä,että he tätä lukevat ja jotkut jopa varmasti myös kommentoivat joitakin asioita.Olisipa mielenkiintoista tietää ketä on pelaaja ja ketä ei..

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minä olen Bryan Marchment

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti
Minä olen Bryan Marchment
Sittenhän meitä on kaksi, sillä minäkin olen Bryan Marchment!

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
puke

on ainakin yks, hehee... MIkko Purontakanen suoraan Rauman Äijänsuolta! Mainostikin oikein tätä paikkaa... Mikähän mahtaa olla puken nikki?

TV tähti!!! hasaaa...

Täällä jossain....Masaman

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Hiili
Sittenhän meitä on kaksi, sillä minäkin olen Bryan Marchment!

but I´m Bryan Marchment:confused:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Älkää luottako halpoihin kopioihin! Tuon viestin laitoin heti päästyäni suihkuun dallas -ottelusta

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Totennäköisesti myös Somervuori E. on linjoilla. Tietenkin lukuiset seurojen johtohahmot lueskelevat palstaa kuin myös juttuja.

Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin yksi salibandyn pelaaja seuraa jatkoaikaa hyvinkin tiiviisti:p

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti girlzilla15
Mä tiedän vaan että Antti Törmänen ainakin lukee...

Girlzilla15 = Antti Törmänen?:confused:

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistutan, että nimimerkkien takana olevien ihmisten arvailu ei ole nättiä käytöstä.

Huumorinkukka kukkikoon, mutta vakavammat arvailut saati sitten tiedot on syytä jättää kirjoittamatta kokonaan. On jokaisen oma asia tulla täällä ulos omalla nimellään jos niin haluaa.

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Kyllä luen..

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sistis

Girlzilla15 = Antti Törmänen?:confused:

Auts...Saitte mut kiinni. :)

No ei, äijä on vaan ite kertonu käyvänsä täällä. Kertoi myös että lukee TPS:n foorumia, ja on kirjoittanut joskus sinne!:D

Mä en ole Törmänen..Mä olen sen vaimo.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Muksu
Muistutan, että nimimerkkien takana olevien ihmisten arvailu ei ole nättiä käytöstä.

Huumorinkukka kukkikoon, mutta vakavammat arvailut saati sitten tiedot on syytä jättää kirjoittamatta kokonaan. On jokaisen oma asia tulla täällä ulos omalla nimellään jos niin haluaa.

Totta puhut. Pyydän anteeksi verolta. Olisihan se hirveä loukkaus itseänikin kohtaan jos minua luultaisiin vaikka VESA SALOKSI :) . Sitä paitsi täällä saa esittää omia mielipiteitään anonyymisti mikä on hyvä.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.

Auts...Saitte mut kiinni. :)

No ei, äijä on vaan ite kertonu käyvänsä täällä. Kertoi myös että lukee TPS:n foorumia, ja on kirjoittanut joskus sinne!:D

Se, että jollakin pelaajalla on 15-v. vaimo kuulostaa enemmän ifk-leirin touhuilta. Älä nyt vie meiltä tätäkin.;) :D

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kah. Suomen Fedorov ja Kournikova.

Rumaa kieltä käyttäen ilmaisen pientä ällötystä hetken:

[vitutus]
on se nyt perkele, kun melkein kolmekymppinen äijä sai bylsiä 15-vuotiasta Annaa vain siksi, että pelaa lätkää ja on niin kuuluisakin.
[/vitutus]

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Johannes

Se, että jollakin pelaajalla on 15-v. vaimo kuulostaa enemmän ifk-leirin touhuilta. Älä nyt vie meiltä tätäkin.;) :D

Sori..En vie.:)
En mä nyt kyllä keksi kuka jääkiekkoon liittyvä ihminen mä voisin olla...Hmm...Joel Harkimon tyttöystävä? Tosin se on 12-vuotias...Ehkä se tykkää vähän vanhemmista naisista?

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kari Lehtonen ainakin lukee, tai ainakin hän on käynyt täällä, lähde: Jokerifanit.net

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kim Hirschovits IFK:sta myönsi virallisilla sivuillaan seuraavan tätä palstaa.

Viestin lähetti Johannes

Jos olisit ollut joku muu kuin IFK:n kannattaja, ois menny kirjoitusoikeudet aika varmasti. ;)

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti Muksu

Pienen, ruman ja lihavan perästä puuttuu kaksinaamainen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy