Lukas Klok Lukon puolustukseen

  • 58 886
  • 204

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaivetaan omia viestejä ja hävetään perään, että olen vuoden 2019 Pitsin perusteella epäillyt tätä hankintaa. Kyllähän Klok laittoi minulle jauhot suuhun ja hyvä niin. Tässä asiassa olen mielelläni väärässä.

Kiitos Lukas ja tervetuloa KHL-kierroksen jälkeen takaisin!
Virheiden tunnistaminen on aina tervettä. Se lienee vähän kaikkien meidän ongelma tällä palstalla, että Pitsiturnauksen perusteella tuomitaan. Kesähöntsä, uusi pelitapa ja valmentaja. Ajattelepa omalle kohalle...
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Eikös Klokin ollut tarkoitus olla Tshekin MM-joukkueessa? IIHF:n ja Wikipedian mukaan ei olisi ryhmässä mukana.
 
Eikös Klokin ollut tarkoitus olla Tshekin MM-joukkueessa? IIHF:n ja Wikipedian mukaan ei olisi ryhmässä mukana.

Joutuu ainakin olemaan erillään joukkueesta vielä karanteenissa ja torstaina muistaaksen vapautuu koko joukkueen mukaan jos koronatesti on negatiivinen. En tiedä vaikuttaako tuo mitenkään siihen, että listoilla ei miehen nimeä näy nyt. Joukkkueessa hänen pitäisi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös