Jahas, ja täälläkö on taas kesähelteiden kunniaksi ammuskeltu kärpästä tykillä? Maatilamatkailusta johtuen myöhästyin harmikseni tiukasta väännöstä, mutta nyt pölyn laskeuduttua voitaneen todeta mm. seuraavaa:
Marko Kiprusoffin selkä on "100%:ssa kunnossa", sikäli kuin se tässä vaiheessa voi olla leikkauksen jäljiltä. Mitään vaivoja ei pitäisi olla jäljellä, mutta mies ei vielä tässä vaiheessa osallistu kaikkiin pomppimista, hyppimistä tms. edellyttäviin harjoitteisiin. Tämä on käsittääkseni valmennusjohdon (liioittelevan varovainen?) tahto - Kipru itse olisi kaiketi valmis osallistumaan rääkkiin täysipainoisesti.
Edellä kerrottu ei toki tarkoita sitä, etteikö Luunkova Profiilipakkimme olisi silti treenannut hyvin. Kunto kuuluu olevan hyvä.
Yleisesti ottaen olen kyllä sitä mieltä, että näille kokeneemman polven pelaajille tulisi kaikille keksiä joku osittaista lepuutusta vaativa vamma tähän aikaan vuodesta - elleivät itse ymmärrä sairastuvalle hakeutua. Jaksaisivat sitten painaa vähän virkeämpinä pidempään talvella.