Lordi vai pronssi

  • 4 320
  • 48

Lordi vai pronssi-leijonat?

  • Lordi

    Ääniä: 356 92,2%
  • Pronssi-leijonat

    Ääniä: 30 7,8%

  • Äänestäjiä
    386

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Lordin voittoa luonnollisesti. MM-pronsseja on voitettu aiemminkin, mutta nyt voitettiin ensimmäistä kertaa Euroviisut.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Mikä vitun pronssi?

Idioottimainen ketju, olisi saanut jäädä avaamatta.

Eilistä Eurovisionin "laulukilpailua" seurasi 100 miljoonaa katsojaa. Tämän päivän otteluita Latviasta yhteensä varmaan täyden Nordiksen verran.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rahat vai kolmipyörä?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Analyytikko_ kirjoitti:
Idioottimainen ketju, olisi saanut jäädä avaamatta.

Samaa mieltä, tai ainakin kysymyksen olisi voinut laittaa toiseen muotoon. Onnittelut Leijonille pronssista (mitali on aina mitali) mutta kyllähän Lordi teki sellaisen tempun, mistä puhutaan vielä pitkään eikä pelkästään Suomen rajojen sisäpuolella.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Ihan kivaa että muusikot saa mainetta, mutta on vain yksi merkityksellinen asia maailmassa ja se on jääkiekko.
Eli pronssi sai ääneni.
 
Leijonien pronssi.
Pelleilykilpailut ei nappaa. Toi Euroviisuvoitto on pauttiarallaa yhtä kova juttu kuin Alaskan härkätaistelumestaruus.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lordi ehdottomasti. Mömmöm-kisojen pronssi jää valovuoden päähän Suomen viisuvoitosta.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Luonnollisesti Lordin voitto tuntuu paremmalta.

Mikäli euroviisut ovat höpöhöpöä niin mitä ihmettä ovat mm-kisat olympiavuotena?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näistä vaihtoehdoista Lordi. Mutta lätkäkulta olisi mennyt heittämällä ohi, oli miten jämäkisat tahansa.
 

VJR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Analyytikko_ kirjoitti:
Mikä vitun pronssi?

Idioottimainen ketju, olisi saanut jäädä avaamatta.

Eilistä Eurovisionin "laulukilpailua" seurasi 100 miljoonaa katsojaa. Tämän päivän otteluita Latviasta yhteensä varmaan täyden Nordiksen verran.

Samoin perustein koko jatkoaika.comin ois saanut jättää avaamatta. Koko sakki vaan futis-forumille.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
VJR kirjoitti:
Samoin perustein koko jatkoaika.comin ois saanut jättää avaamatta. Koko sakki vaan futis-forumille.

Jos ei vielä avautunut, mitä viestilläni hain, niin kumpaakohan arvostetaan enemmän täällä Jatkoajassa, Borneon saarilla ja varmaankin myös juuri alkavissa Leijonien hurjissa voitonjuhlissa Helsingin Kauppatorilla?

A) Voittoa
B) pronssimitalia

Tämän asian selvittämiseksi piti oikein avata ketju. Miten ihmeessä ykköstilaa Euroviisuissa ja kolmostilaa (Olympialaisten jälkeen) jämä-MM-kisoissa voi edes verrata keskenään?
MM-kulta vastaan Lordin voitto Euroviisuissa olisi sitten kokonaan eri tarina, mutta eiköhän tämä tällainen äänestys kääntyisi Leijonille.
 

VJR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Analyytikko_ kirjoitti:
Jos ei vielä avautunut, mitä viestilläni hain, niin kumpaakohan arvostetaan enemmän täällä Jatkoajassa, Borneon saarilla ja varmaankin myös juuri alkavissa Leijonien hurjissa voitonjuhlissa Helsingin Kauppatorilla?

A) Voittoa
B) pronssimitalia

Tämän asian selvittämiseksi piti oikein avata ketju. Miten ihmeessä ykköstilaa Euroviisuissa ja kolmostilaa (Olympialaisten jälkeen) jämä-MM-kisoissa voi edes verrata keskenään?
MM-kulta vastaan Lordin voitto Euroviisuissa olisi sitten kokonaan eri tarina, mutta eiköhän tämä tällainen äänestys kääntyisi Leijonille.

Tässähän kysyttiin jokaisen henkilökohtaista mielipidettä. Joitakin ei kiinnosta mm-kisat (varsinkaan olympia-vuonna) ollenkaan. Toisia taas ei euroviisut nappaa.
 

Magnum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tempo & Devils
Lordin teko oli ennennäkemätöntä historiaa Suomen kamaralla! Ei tämä pronssi kauheasti lämmitä, pettymys oli kova, joka tuli Tsekkipelin jälkeen. Milloin näistä pronssipeleistä mahdollisesti päästäisiin eroon? Jos rehellisiä ollaan, niin varmasti sekä Suomen että Kanadan pelurit olivat täysin valmiita kotimatkalle hävityn välieräpelin jälkeen. Vähän sama homma kuin työnantaja ilmoittaisi kesäloman alettua, että tulepas nyt lomalla töihin viikoksi ilman erityistä korvausta, motivaatio todella korkealla???

Niin, olin siis täysin mykistynyt Lordin voitosta. Tuli kohtuullisen epätodellinen olo. Mikähän pommi seuraavaksi on vuorossa? Suomi pääsee jalkapallon mm-turnaukseen 2010?
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lordi kevyesti. Ei voittoa ole muutenkaan järkevää verrata kolmanteen sijaan. Toki Leijonien pronssimitalikin MM-kisoissa on todella harvinainen juttu (vasta toinen Suomen MM-historiassa), mutta Lordi teki jotain käsittämätöntä. Tosin jos Lordi olisi jonkin muun maan edustaja, niin ei homma tuntuisi niin ihmeelliseltä. Mutta että Suomi...HUH HUH!
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nokkis kirjoitti:
Toiset arvostaa ja toiset ei. Toisia ei voisi vähempää kiinnostaa Lordin saavutus ja tosia ei voisi vähempää kiinnostaa olympiavuoden MM-lätkän pronssi.

Ja toisia - kuten minua - ei kiinnosta kumpikaan. Tai no, sanotaan näin päin, että minä en arvosta kumpaakaan.

Muokkaus: Tarkennuksena vielä, että Suomen maailmanmestaruutta olisin toki arvostanut, mutta hopeaa ja pronssia en.
 
Viimeksi muokattu:

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Pee kirjoitti:
Ja toisia - kuten minua - ei kiinnosta kumpikaan. Tai no, sanotaan näin päin, että minä en arvosta kumpaakaan.

Muokkaus: Tarkennuksena vielä, että Suomen maailmanmestaruutta olisin toki arvostanut, mutta hopeaa ja pronssia en.

Eli et arvosta eri ryhmien Suomelle tekemia palveluksia? Toisessa lajissa yksi ulkomaalainen ryhmittyma oli parempi, toisessa ei kukaan. Kovasti kundit varmasti yrittivat kummassakin lajissa, jossa maat ja kansalaisuudet kilpailivat keskenaan. Joskus voittaa, aina ei.

Mitapa itse olet viime aikoina tehnyt Suomen, Isanmaasi eteen? Muuta kun provonnut ja narissut joka asiasta...
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Lordi, mutta monta näitä kysymyksiä vielä tulee? Mitähän seuraavaksi?

Lordi vai ruoka?

Lordi vai seksi?

Lordi vai auto?

Lordi vai elämä?

Lordi vai paskahätä?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
1Timer kirjoitti:
Eli et arvosta eri ryhmien Suomelle tekemia palveluksia?

No oikeastaan en, koska sinänsä Suomi ja suomalaisuus eivät minulle niin kauheasti merkitse. Leijonat on toki suosikkijoukkueeni, kuten kotikaupunkini jääkiekkoseura JYPikin, mutta mitenkään erityiset isänmaaliset tunteet eivät sisälläni vello Suomen pelatessa.

Euroviisut puolestaan eivät ole minua juuri koskaan kiinnostaneet. Tosin nyt kiinnosti tavallista enemmän, kun Suomella oli minun mielestäni mukana kaikkien aikojen huonoin edustuskappale, jolle en menestystä toivonut. Sen sijaan voitto aiempina vuosina olisi ollut ihan ok juttu, vaikkakaan juhlinut en olisi sitäkään.

1Timer kirjoitti:
Mitapa itse olet viime aikoina tehnyt Suomen, Isanmaasi eteen?

Laajentaisin kysymyksen vielä niin, että mitäpä olen koskaan tehnyt Suomen eteen. En nimittäin todennäköisesti juuri mitään hyödyllistä, mutta eipä se niin erityisiä tunnontuskiakaan aiheuta, kun tämä Suomi on minulle lähinnä vain paikka, jonne olen sattunut syntymään; ei mitään sen kummoisempaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös