Mainos

Loppukesän NHL Fantasy Draft 2010: Varausketju

• 6 189
  • 95
Varaukset suoritetaan ensisijaisesti 16-24. Sinulla on 20 minuuttia edellisestä varauksesta varata ennen kuin vuoro siirtyy seuraavalle.

1. Ottawa Senators - Lampinen
2. Vancouver Canucks - Gendron
3. Washington Capitals - Snagari
4. Pittsburgh Penguins - Cartman-Costanza Kramer
5. Buffalo Sabres - Babu
6. New York Islanders - Golden Ari
7. Nashville Predators - Erämaan kettu
8. Dallas Stars - moge
9. San Jose Sharks - Cjyyl
10. Florida Panthers - Apmp-
11. Edmonton Oilers - Streider
12. St. Louis Blues - bungala
13. Los Angeles Kings - Bäcks
14. Philadelphia Flyers - Kuival
15. Colorado Avalanche - GaDa
16. Detroit Red Wings - Weissflog
17. Montreal Canadiens - Hextall
18. Tampa Bay Lightning - Mr. Penguin
19. Boston Bruins - lake79
20. Atlanta Thrashers - anatsu
21. Toronto Maple Leafs - Lynx canadensis
22. Calgary Flames - Calgaryman
23. Carolina Hurricanes - Sandersson
24. Anaheim Ducks - Rapala
25. New Jersey Devils - Speed
26. Minnesota Wild - Navy62
27. New York Rangers - Fasö
28. Chicago Blackhawks - Baloun
29. Columbus Blue Jackets - Johnnie
30. Phoenix Coyotes - Clowe29

1.kierros
1. OTT: Sidney Crosby
2. VAN: Alexander Ovechkin
3. WSH: Nicklas Bäckström
4. PIT:
5. BUF:

Viimeksi muokattu:

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
No voi nyt helvetti, viime kerralla oli 22 ja nyt 23. No, ei auta valittaa. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

E: Jaahas, taisi tulla mun viesti ikävästi listojen väliin. Pahoittelen.

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
No voi nyt helvetti, viime kerralla oli 22 ja nyt 23. No, ei auta valittaa. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Itse "pääsin" viime draftisssa varaamaan sijalla 23 ja nyt olen 22. Eli pahan onnen sotureita ainakin yksi sun lisäksi, jos se nyt yhtään helpottaa. Ihan kärki pelaajat menevät top-10, joten vaikka lynx oikeassa siinä onkin, että hyviä pelaajia saa myöhemminkin niin ikävä kyllä ne superit menee jo ennen meitä. Ilman huippu pelaajaa on aika vaikeaa päästä päätyyn saakka, mutta mahdollista se toki (kai) on.

Itse "pääsin" viime draftisssa varaamaan sijalla 23 ja nyt olen 22. Eli pahan onnen sotureita ainakin yksi sun lisäksi, jos se nyt yhtään helpottaa. Ihan kärki pelaajat menevät top-10, joten vaikka lynx oikeassa siinä onkin, että hyviä pelaajia saa myöhemminkin niin ikävä kyllä ne superit menee jo ennen meitä. Ilman huippu pelaajaa on aika vaikeaa päästä päätyyn saakka, mutta mahdollista se toki (kai) on.
Itse ainakin painotan kokonaisuutta. Crosby ei mun mielestä oikeuta voittoon jos vierellä on Kovalev ja Cheechoo ;)

Kyllä top30 jokainen saa hyvän franchise-pelaajan jolloin ollaan ihan samalla viivalla mun mielestä.

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Itse ainakin painotan kokonaisuutta. Crosby ei mun mielestä oikeuta voittoon jos vierellä on Kovalev ja Cheechoo ;)
Samaa mieltä itsekkin, mutta viimeksihän se nähtiin mitä mieltä valtaosa on.
Mutta, mutta... kyllä näiltäkin sijoilta joukkueen tukipilarin saa, joten pulinat poijes.

Saa nähä onko vahva puolustus ja sentteriosasto tälläkin kertaa valttia. Myös se on kiva nähdä milloin alkaa maalivahtien varaus.

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Otan ihan kiusallani Cheechoon ekalla kierroksella, jos ei ole jo mennyt. Varma 80 maalintekijä! ;)

moge

Jäsen
Samahan se on vaikka nyt jo alotettaisiin, jos vain on pelaajia paikalla. Omaa vukia voi sitten lykätä klo 16 jos siltä maittaa.

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on sotasuunnitelma valmis, saas nährä kuinka hyvin sitä pystytään toteuttamaan ;) Vuoronumero ainakin on lähes paras mahdollinen.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mun puolesta saa varaamisen aloittaa nyt jo, mutta tosiaan se aika alkaa kulumaan vasta maanantaina kuten sovittu.

19. vuoro, saas nähdä mitä saadaan aikaan. Treidejä tuskin teen juurikaan...

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kävipä kerrankin hyvä tuuri varausvuoroa arvottaessa! Vitosvuoroon saa olla tyytyväinen. Toivottavasti saadaan draftia eteenpäin jo huomenna.

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Anteeksi tämä sekoilu, mutta kun katselin tuota kokoonpanoketjua jonne porukat oli kirjoittanut varaus vuorojensa järjestysnumerot niin pisti silmään yksi asia: Minun matikalla (pitkällä :p) nuo numerot eivät oikein täsmää arvottuihin numeroihin. Eli onko järjestys aina käänteinen joka toinen kierros? Eli oma 12. pick on 2 kieroksella 18. Pick jne...

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Anteeksi tämä sekoilu, mutta kun katselin tuota kokoonpanoketjua jonne porukat oli kirjoittanut varaus vuorojensa järjestysnumerot niin pisti silmään yksi asia: Minun matikalla (pitkällä :p) nuo numerot eivät oikein täsmää arvottuihin numeroihin. Eli onko järjestys aina käänteinen joka toinen kierros? Eli oma 12. pick on 2 kieroksella 18. Pick jne...
Kyllä, käänteinen on.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Toivottavasti saadaan tänään jo käyntiin. Onnea kaikille vaan draftiin. Ensimmäistä vuoroa tuskin alan treidimään nyt ylöspäin, mutta myöhempiä saatan muutamaa harkitakin.

Ralph

Jäsen
Testasin itsekin tuota Random.orgia muutama päivä sitten ja Colorado arvottiin silloinkin 15.

Ja sain kuulla sellaisen uutisen vasta eilen illalla että vieraita saapuu taloon maanantaina. Kännykkä rikki (ei voi kännykällä varata) ja läppäriä en omista. Täytyy vain salaa käydä vaikka "kusella" tasaisin väliajoin kun tulen varaamaan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Voit myös pistää listat jollekin meistä tai jos sulla on tuttuja nimimerkkejä jatkoajassa, jotka eivät osallistu draftiin, mutta ovat sattumalta koneella sopivasti. Suosittelen harkitsemaan ainakin kaiken varalta tätä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy