Lopettaako Teme vai ei?

  • 7 391
  • 54

Lopettaako Teme vai ei?

  • Kyllä

    Ääniä: 213 49,2%
  • Ei

    Ääniä: 220 50,8%

  • Äänestäjiä
    433

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielipiteitä, veikkauksia. Itse arvelisin, että lopettaa. Rivien välistä voi Teukan omistakin kommenteista jotain tulkita ja isäukon kommentit puoltavat näkemystä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Manchester United
Hmm...Kyl Teme tollases kunnos tahkoaa sen pari kautta vielä. Ei Teemulla vaa kantti anna periks ku on äijä kuitenkin tuollases kunnos ja maaleja tulee. Yks vaihtoehto vois tietenkin olla paluu Salamoihin ja pistää Helkearon ennätykset historiaan ;)
 

scholl

Jäsen
Veikkaan, että pelaa Duckseissa vielä yhden kauden, koska tosiaan nyt kulkee henkilökohtaisesti ja joukkuekin kai pysyy kohtuuhyvin kasassa. Sitten lopettaa ja jää asumaan Kaliforniaan pl. kesät. Tosin jos lopettaa niin hyvä ratkaisu sekin.

Luulen, että jos hän olisi todella halunnut lopettaa niin olisi ilmoittanut sen jo jäällä pytty harteillaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ehkäpä Teukalle tulee motivaatio jatkaa tahdosta tuntea tuo Stanley Cupin voittofiilis uudestaan. Tällainenhan on ajanut sellaisiakin pelaajia, jotka ovat "lopettaneet" uransa jatkamaan pelaamista.

Selänne saattaa myös ajatella maajoukkuepaitaa backuppina mikäli NHL-seuransa hyytyy ennen tosiotteluita. Kenties hänen takaraivossaan kolkuttaa vielä Suomi-paidassa saavutettu iso palkinto. Tai sitten ei.

Vancouveriin taitaa olla vaan liian pitkä aika. Milloinhan muuten seuraava World Cup pelataan?

EDIT: annetaan nyt Teemulle aikaa ottaa muutama neuvoa antava.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Eihän sitä tiedä, vaikka jatkaisi uraansa 45-vuotiaaksi, kuten Chris Chelios. ;) Ei tuo 37 ole kuin numero... esimerkkejä vanhemmista huippupelaajista NHL:ssä löytyy vaikka kuinka paljon.

Tottakai vauhti hiipuu iän myötä, mutta kokemuksen myötä tulee muita ominaisuuksia tilalle. Toivottavasti jatkaa... tämä kausi oli Teemulta loistava.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vaikken olekaan Jokerien kannattaja, niin silti olisi hienoa saada Teemu Selänne vielä viimeiseksi kaudekseen, eli vaikkapa ensi kaudeksi jäähdyttelemään SM-liigaan ja Jokereiden paitaan. Taitaisi Suomenmestari olla tuon jälkeen selvä ja SM-liiga ja Jokerit saisi todellisen tähden riveihinsä.

Eli sanotaanpas, että Teemu Selänne lopettaa NHL-uransa parhaimmassa mahdollisessa paikassa tähän kauteen, eli huipulla ja tulee ensi kaudeksi vielä jäähdyttelemään Jokereihin.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teemukaan ei varmasti itsekään tiedä kysymykseen vastausta.Toistaalta aina toivonut lopettavansa huipulla. Toisaalta sitten sanonut pelaavansa niin pitkään, kuin se on hauskaa.

Itse kuitenkin luulen, että vaaka kallistuu uran jatkamiseen. On se Selänteen pelaaminen ollut niin iloisen oloista, ettei sydämessään halua lopettaa todellisen pohdinnan jälkeen. Miksi edes pitäisi lopettaa? Pelaa vieläkin korkeimman kiekkosarjan korkeimmalla tasolla. Miksi jotkut oikeasti toivovat Teemun lopettamista? Juu onhan se hyvä lopettaa huipulla. Sinne korkeimmalle henkilökohtaiselle huipulle ei kuitenkaan Teemu ole 100%:lla varmuudella noussut. En nyt tarkota mitään piste-ennätykset uusiksi meininkiä. Tarkotan, että jätkä pystyy vieläkin pelaamaan sillä tasolla joka antaa lajille ja katsojilleen elämyksiä.

Uskon, että vielä tullaan näkemään Teemun kohdalla voitokkaita sekä myös niitä katkeria hetkiä pelikentillä. Ja uskon, ettei Teemu halua vielä jättää niitä kokematta.
 
Viimeksi muokattu:

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Eiköhän Temen faija tiedä suunnilleen mitä yleensäkin sen päässä liikkuu. Tulee todennäköisesti lyömään hokkarit naulaan nyt ja tekemään Bourquet. Nyt voisi todellakin lopettaa huipulla.

Ensi kaudesta ei taas kukaan tiedä mitään, harva NHL-joukkue on voittanut mestaruutta kaksi kertaa putkeen, tempun uusiminen on todella vaikeaa.

Ja jotenkin tuntuu että Teemukin haluaa säästellä jo kroppaa, kausi NHL:ssä on aina helvetin kova rutistus. Vuosi vuodelta se rutistus vie enemmän energiaa ja hidastuttaa palautumista.

Lisäksi Ducksien joukkue hajoaa ainakin osittain tulevaisuudessa, aika moni nuori jannu haluaa eläkerahoja ja Getzlafeille pitää alkaa maksamaan kovia summia. Myös Niedermayerin neuvottelut ovat aina olleet hankalat, ja niin voi olla vuoden päästäkin.

Mutta ainut TÄYSINVARMA juttu on että Teemu lopettaa huipulla ja ei jää kehäraakiksi jalkoihin pyörimään.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Vähän mun mielestä on Teemun kommenteissa kuultavissa, että lopetus on lähellä. Toivon, että jatkaa vielä pari kolme kautta, mutta veikkaan, että tämä oli viimeinen kausi Teemulta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paha sanoa tietysti, mutta itse uskon, että Teemu haluaa vielä tahkota kenttiä kauden tai pari. Jos pari, niin voisi olla vaikka mahdollista, että tulee päättämään uransa Suomeen.

Uskon, tai ainakin toivon, että salama jaksaisi vielä pelata jokusen vuoden.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Eiköhän se Niedermayer muistuta Teemua siitä kuinka hienoa on voitta Cup yhä uudelleen ja kun Teemu on omien sanojensa mukaan nauttinut pelaamisesta niin veikkaan että vielä kauden jaksaa.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Veikkaanpa ettei lopeta. Pelaa vielä vuoden Ankoissa ja sen jälkeen jäähdyttelee Sveitsin B-liigassa vuoden- pari. Tulee muuten liian rajut vieroitusoireet, paskalehdistö kimppuun jne. Suomeen Teme tuskin enää pysyvästi palaa.

Voi olla että olympialaiset Kanadassa motivoi Teemua sinne asti who knows..
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tähän kysymykseen oikea vastaus tulee oletettavasti olemaan se, jota itse en veikkaa. Sen verran vakuuttavasti ovat menneet nämä fifty-sixty kysymykset aina poskelleen.

Kyllä se varmaan on aikamoista asioiden pyörittelyä miehellä edessään, kun se valinnan paikka tulee, tehdäkkö uusi sopimus vaiko eikö?

Jos vaan terveys on tällä hetkellä tip-top kunnossa, niin mikä ettei sitä kannattaisi jatkaakkin vielä uraansa. Se se avainkysymys kuitenkin tulee olemaan.

Kaikesta huolimatta vastaan, että lopettaa uransa tähän kauteen ainakin NHL:ssä. Ehkä esim. sm-liiga voisi vielä tulla jopa kysymykseen, mistä sitä ikinä tietää.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Olen käsittänyt, että Teemu perheineen on suhteellisen tiukasti kotiutunut Anaheimiin. Olisiko jopa niin tiukasti, että aikoo uran jälkeen jäädä Amerikkaan asumaan?
 

scholl

Jäsen
Olen käsittänyt, että Teemu perheineen on suhteellisen tiukasti kotiutunut Anaheimiin. Olisiko jopa niin tiukasti, että aikoo uran jälkeen jäädä Amerikkaan asumaan?

niin sitä olen jo aiemmin sanonut. Sveitsit ja muut ovat täyttä valhetta. Selänne jää asumaan Kaliforniaan uransa jälkeen. Kundeilla koulut ja kaverit siellä ja Selänne itsekin viihtyy. Kesät luonnollisesti Suomessa.
 

MacInnis

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Kärpät, Shefki Kuqi
Olen käsittänyt, että Teemu perheineen on suhteellisen tiukasti kotiutunut Anaheimiin. Olisiko jopa niin tiukasti, että aikoo uran jälkeen jäädä Amerikkaan asumaan?

Jostain minäkin olen lukenut, että Selänteen perhe aikoo jäädä asumaan länsirannikolle Teemun kiekkouran jälkeen.
Luulen että ura loppuu tähän kauteen. Selänne on haastatteluissa todennut niin moneen kertaan että haluaisi vielä voittaa jotain suurta, ja nyt kun Kannu on voitettu niin on luonnollista ripustaa luistimet naulaan.

Porttilan tämän päiväinen kirjoitus Selänteen tulemisesta Jokereihin on kyllä melko kaukaa haettua spekulointia.
 

nastamuumio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIIKERIT (kovin junnuseura ikinä!)
Selänne jatkaa Selänne on legenda. Itse muistan miestä lämmöllä aikanaan Forssassa Jari Kurrin kiekkokoulu oli silloin homman nimi ja mustanaamio vielä kaikesta pahasta tietämätön junnu. Selänne oli silloin jo kovin jääkiekkoilija näistä kaikista, vaikka paikalla olivat Kurri, Säilynoja, Nedomansky, Järvenpää, Rolle Carlsson (joka jäi muuten mieleen hyvin, koska oli kaikista paras jätkä), Matti Hagman, Neka, Varvio ja oli siellä muitakin, joita en nyt muista.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen käsittänyt, että Teemu perheineen on suhteellisen tiukasti kotiutunut Anaheimiin. Olisiko jopa niin tiukasti, että aikoo uran jälkeen jäädä Amerikkaan asumaan?

Toisaalta. Pojat alkavat olemaan kouluiässä. Vanhin 7 (?)

Oma arvaus. NHL ura loppui huipulla. Yksi kausi Jokereissa ja koko ura lopullisesti pakettiin 2008 MM-kisojen voittoon. Kolmen mestaruuden putki uran lopuksi ei kuulosta hullummalta ?

Aikana jolloin liigasta revitään kaikki vähänkin potentiaalia omaavat pois.
Teemun paluu olisi mahtava piristeruiske/uskomaton onnenpotku koko kiekollemme. Vuoden kestoinen kunniakierros. Kaikki vieraspelit, Turkua lukuun ottamatta, lähes loppuunmyytyjä. Tuskin maakunnissa harmiteltaisiin.

Tuollaisen skenarion toteutumisen rahallinen arvo, koko liigalle, olisi aivan huikea. Mediahuomio taattu, pojat pääsevät ihailemaan Teemua. Ja muistelevat sitten 26-vuotiaina NHL-tähtinä että se lähti siitä kun Teemu ja Jokerit kävivät Niiralan montussa, Hippoksella tjsp...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Vuoden kestoinen kunniakierros. Kaikki vieraspelit, Turkua lukuun ottamatta, lähes loppuunmyytyjä. Tuskin maakunnissa harmiteltaisiin.

Nohnoh. Turussa ei varmaan Tepsiä tulla katsomaan, mutta kyllä katsomot Selänteellä täyteen saadaan. Tosin vierasjoukkueen pelaajana, but who cares.
 
Stanley cupin puolustaminen, ensimmäinen runkosarjapeli Euroopassa syksyllä, MM-kisat Kanadassa... Partakaan ei ole vielä harmaantunut.

Jatkaa yhden kauden. Huipulla.
 

Reinomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, Montreal Canadiens
Eli sanotaanpas, että Teemu Selänne lopettaa NHL-uransa parhaimmassa mahdollisessa paikassa tähän kauteen, eli huipulla ja tulee ensi kaudeksi vielä jäähdyttelemään Jokereihin.

Veikkaan samaa, lopettaa huipulla mutta saattaa vielä pelata kauden Jokereissa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tietenkin jatkaa..ja Suomessa!

Teme tulee siis Suomeen ja Pena kyykyttää Hjallista lyömällä Temen eteen sellaisen tarjouksen josta ei voi kieltäytyä. Samalla tulee kuitattua näitä Peltonen, Hirso, Tiki...mitä näitä nyt olikaan? Ja sit heräsin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selänne HIFK:ssa olisi kyllä aika uskomaton skenaario. Tuntuu ehkä epätodennäköisimmältä mahdollisuudelta, mitä jääkiekkomaailmassa on.

No, ehkä Karalahti Jokereissa olisi yhtä outoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös