Liveseuranta 12.8.2012: 16. kilpailupäivä

  • 32 887
  • 203

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse olen joutunut kuuntelemaan sekä YLEX:iä, että mm. Voicea töissä ihan jo vasten tahtoani, eikä hävetä sekuntiakaan myöntää etten tiedä tälläistä kaveria, enkä ole koskaan kuullutkaan.
Semmonen tärkeä huomautus vielä jälkikäteen, että soihan Lego House Ylex:llä monta kertaa päivässä. Voicella tuskin soi, mutta sitten joskus kun soida alkaa, mainostavat sitä kuumana uutuutena.

Aika yhdentekevää musiikkia, mutta nykysoittolistoilla paremmasta päästä.
 
Semmonen tärkeä huomautus vielä jälkikäteen, että soihan Lego House Ylex:llä monta kertaa päivässä. Voicella tuskin soi, mutta sitten joskus kun soida alkaa, mainostavat sitä kuumana uutuutena.

Aika yhdentekevää musiikkia, mutta nykysoittolistoilla paremmasta päästä.

Palaan itsekin vielä tähän aiheeseen kun jäi vaivaamaan. Saattaapi olla, että olen itsekin kyseisen kappaleen kuullut ja ehkä tunnistaisin jos soisi nyt radiossa, mutta tyypistä itsessään en ollut koskaan kuullut tahi nähnyt. Se oli se oma pointtini alunperinkin. Ja varmasti lahjakas muusikko siinä missä vaikkapa Jessie J tai Emeli Sandé.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Saksa olisi tehnyt ylevän, idealistisen ja huumorintajuttoman, Ranska tyylikkään, kultturellin ja huumorintajuttoman spektaakkelin. Brasilia on kyllä lupaava tässä suhteessa, jos vain malttavat jättää perinteisen mahtipontisuuden pois, karnevaalit vaan päälle.
Olen tuosta Ranska-kohdasta vähän eri mieltä. Albertvillen talvikisojen avajaiset ja päättäjäiset olivat mielestäni kivat; futuristista ja taitavaa performanssia, tyylikästä, muttei tylsää eikä tosikkomaista. Näemmekö Rion kisojen avajaisissa sambaavia cariocia rinnat (lähes) paljaana?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös