Liverpool FC 2022–2023

  • 49 449
  • 329

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä olen hiukan pitänyt etäisyyttä Pooliin viime kuukausina. Mutta jos huhut keskikentän vahvistamisesta pitävät paikkansa, tässähän alkaa jo hiukan odottamaan kauden alkua. Viikko sitten vielä ei voinut vähempää kiinnostaa. Syy ei ole oikeastaan Poolin, vaan NHL-kausi venyi aika pitkäksi omilla suosikeilla. Tässä taitaa mennä kuukausi ilman kiinnostavaa urheilua. Kaikki urheiliun maksupaketit on siirretty toistaiseksi vilttiketjuun.
 

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Mä olen hiukan pitänyt etäisyyttä Pooliin viime kuukausina. Mutta jos huhut keskikentän vahvistamisesta pitävät paikkansa, tässähän alkaa jo hiukan odottamaan kauden alkua. Viikko sitten vielä ei voinut vähempää kiinnostaa. Syy ei ole oikeastaan Poolin, vaan NHL-kausi venyi aika pitkäksi omilla suosikeilla. Tässä taitaa mennä kuukausi ilman kiinnostavaa urheilua. Kaikki urheiliun maksupaketit on siirretty toistaiseksi vilttiketjuun.
Itse olen lopettanut kanavapakettien tilaamisen, koska on ollut jatkuvasti ongelmia nettiyhteyden kanssa. Nasse henkilö on tosi vihainen.

Toivottavasti Pool ja Everton pärjäävät hyvin ensi kaudella. Liverpoolin rosterissa tapahtunee muutoksia jonkin verran. Mielenkiintoinen kausi on tulossa jokatapauksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös