Heh, omaa lipunmyyntiä varten uusi ketju pystyyn? Ei sillä, yleisellä tasolla tällainen ketju olisi ehdottomasti hyvä, koska varsinkin tuon kausarin lainaaminen on sen verran helppoa hommaa.Liput vapaana (2 kausikorttia) illan peliin. Laita YV:tä jos haluat mennä. Liput saa jaettua sähköisesti.
Edit. Meni jo.
En myynyt vaan ihan ilmaiseksi annoin lainaan. @Ylläpito voinee siirtää sopivaan ketjuun, jos sellainen jo on. Ja jos on, niin pahoittelut.Heh, omaa lipunmyyntiä varten uusi ketju pystyyn? Ei sillä, yleisellä tasolla tällainen ketju olisi ehdottomasti hyvä, koska varsinkin tuon kausarin lainaaminen on sen verran helppoa hommaa.
Äkkiä vaan tullaan haukkumaan feikkiheikiksi, jos ei jokaiseen peliin perse repeä..Mun mielestä tällainen ketju ois mahtava. Kaikki kausarilaiset ei välttämättä jokaiseen peliin pääse, eikä kaikilla feisbuukkia löydy.
Pöhpöh, ihan ymmärrettäväähän tuo on. Tällöin sais vaan hallille jengiä, ja sovelluksen kautta noi flabat vaihtaa helposti omistajaa.Äkkiä vaan tullaan haukkumaan feikkiheikiksi, jos ei jokaiseen peliin perse repeä..
Tottahan tuo. En kyllä itsekään kuluttaisi omaa tsettiä meneillään olevaan paskaan.Pöhpöh, ihan ymmärrettäväähän tuo on. Tällöin sais vaan hallille jengiä, ja sovelluksen kautta noi flabat vaihtaa helposti omistajaa.
Vielä löytyisi liput huomiseen matsiin, parhailta paikoilta kotipäädystä.Mulla perjantain TPS matsiin kombo
1 aikuinen + 2 lasta A7 rivi9
Tulin etsimään voisko tätä kautta laittaa eteenpäin kun en pääse.
Ajattelin alle puoleen hintaan myydä.
Yv niin sovitaan tarkemmin
Mulla perjantain TPS matsiin kombo
1 aikuinen + 2 lasta A7 rivi9
Tulin etsimään voisko tätä kautta laittaa eteenpäin kun en pääse.
Ajattelin alle puoleen hintaan myydä.
Yv niin sovitaan tarkemmin
HIFK lippupörssissä facebookissa taisi joku etsiä juuri tällaista comboa.Ohjehinta 50€ + 30€ + 30€.
Yhdellä lastenlipun hinnalla 30€ lähtisi illan peliin lippupaketti.
Prkl, poistin jokin aika sitten Facen.HIFK lippupörssissä facebookissa taisi joku etsiä juuri tällaista comboa.
Ohjehinta 50€ + 30€ + 30€.
Yhdellä lastenlipun hinnalla 30€ lähtisi illan peliin lippupaketti.
Oon just lähdössä risteilylle, laita sähköposti yv, tsekkaa liput. Maksele jos natsaa. Tai välitä eteenpäin.:)Minkä ikäinen lapsi saa olla? Mulla on vanhempi 15 ja teoriassa voisin olla kiinnostunut.