Vanhana ja nykyisenä vasurina on hienoa todeta, että ketään loukkamaton tyylikkyys leimasi näitä linnan juhlia. Kiitos tasavallan presidentti Niinistö!
Sama kuva välittyi minullekin! Nimenomaan tuollaiset juhlat oli kyseessä. Veteraanien huomiointi oli erityisen hienoa, ja yksin 101-v Hannekselle juhlista koitunut ilo (tai omien sanojensa mukaan enemmän kuin ilo) oli jokaikisen veroeuron arvoista.
En maksa minäkään. Minä maksan veroja siksi, että työpaikaltani ei saa palkkaa nostettua pimeästi. Valitettavasti vuosittain maksamieni tuloverojen määrä on niin mitätön (noin 9000 euroa), ettei mulla ola varaa ottaa kantaa erinäisiin ärsyttäviin juttuihin kommentilla "ja minun verorahoillani tollastakin p***ele rahoitetaan".
Hassuahan on, että esim Iso-H otti nimenomaan kantaa käyttämällä tuota "veronmaksajien rahoilla juhlitaan" -argumenttia. Mainitsi vielä että siellä juhlii juuri ne joilla olisi varaa maksaa itse juhlansa. Korkeat tulothan tarkoittaa korkeita veroja ja näin ollen nämä juhlijat suurelta osin juhlansa maksavatkin, kun taas Iso-H:n ja muun rähinöitsijäjengin yhteenlaskettua panosta voi jokainen arvailla. Minä uskoisin että se on enemmän kuin tehty tyhjäksi heidän aiheuttamillaan tuhoilla. Loogisesti täysin kestämätöntä toimintaa, jota on ihan turha yrittää naamioida jonkinlaiseen intellektuaalisuuden verhoon.