Liikenneohjelmat – Radio Nova liikenteessä vai Suomipopin menopaluu?

• 474
  • 5

Radio Nova liikenteessä, vai Suomi Popin menopaluu?

• Radio Nova liikenteessä

Ääniä: 4 66,7%
  • Radio Suomi Pop menopaluu

Ääniä: 2 33,3%

• Äänestäjiä
    6

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Minua kiinnostaa yleensäkin liikenne, mutta tänä kesänä vaihdoin perjantaina ja sunnuntaina tulevan Nova liikenteessä takaisin samoina päivinä tulevaan Suomi popin menopaluuseen. Syy on yksinkertainen. Novalla ei ole paljon muuta liikenettä koskevaa, kun liikenne tiedotteet ja Jussi Pohjosen osuus, liikenne grilli. Muuten siellä jauhetaan samaa paskaa, kun muissakin ohjelmaosuuksissa. Suomipop on pysynyt siinä, vaikka musiikki mua häiritseekin, että ohjelma käsittelee oikeasti liikennettä. Miten sulle?

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kumpikin kanava on sellaista paskaa, että niitä ei yleensä kuuntele. Levylistan perusteella valitsen kuitenkin Novan, koska siinä on sentään vaihtelua artisteissa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kumpikin kanava on sellaista paskaa, että niitä ei yleensä kuuntele. Levylistan perusteella valitsen kuitenkin Novan, koska siinä on sentään vaihtelua artisteissa.

Kuten mainitsinkin, liikenneohjelmassa mua häiritsee musiikki, mutta heidän on ilmeisesti pakko soittaa musiikkipäällikön valitsemaa paskaa. Pointti mulla olikin tuo, kumpi keskittyy enemmän siihen liikenteeseen, joka minua kiinnostaa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuten mainitsinkin, liikenneohjelmassa mua häiritsee musiikki, mutta heidän on ilmeisesti pakko soittaa musiikkipäällikön valitsemaa paskaa. Pointti mulla olikin tuo, kumpi keskittyy enemmän siihen liikenteeseen, joka minua kiinnostaa.
Niinä harvoina kertoina kuluneiden kymmenen vuoden aikana, kun olen ollut ratin takana, olen valinnut lähes aina Novan. En tiedä tuosta Suomi Popin liikenneradiosta oikeastaan mitään ja tokkopa se oli olemassa esimerkiksi tuossa seitsemisen vuotta sitten, jolloin viimeksi kuuntelin liikennetiedotuksia.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
SuomiPop on järkyttävää kuraa.

Nova menee, kun YleX tuntuu välillä liian teiniltä. Pohjonen on huikea mies.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En edes tiennyt, että Suomipopilla on liikenneohjelmaa. Eikä tuolla niin väliä kun ei se mökillä kuulu. Ja Novalla muutenkin vaihtelevampi musiikki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy