Liigapörssi kimppa- Jatkoajan Valiot, jakso 4 18.12.2012

  • 5 394
  • 48

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Itsekin olen koko jakson laahannut aivan viimeisten joukossa ja jo alku oli karsea kun oli Lindbäck ja Hovinen joukkueessa jotka sitten vedettiin viime hetkillä sivuun. Vain muutama vaihto enää jäljellä ja on tarkkaan mietittävä miten ne käyttää, minun tuurilla pelaajat joko loukkaantuu tai siirtyy muualle.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Ei auta masentua. Täytyy nyt toivoa että tuo NHL alkaisi ja päästäisiin takaisin normaali järjestykseen. Itse olen hukassa noiden NHL-pelaajien kanssa kun ei tiedä motivaatioista mitään. Toisaalta saattavat äityä hirmutehoiluun.

Jaksoa on pitkälti jäljellä ja pitäisi vaan pitää pää kylmänä, mutta tässä tilanteessa aika hankalaa hillitä himojaan...

Jospa ensi jaksolla sitten ilman NHL-pelaajia sotkemassa pelejä.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Ei voi olla totta tätä tuuria.. Otin Ässien "Dragonin" ja on sen jälkeen tehtaillut lähinnä kiikareita ja nyt vielä poissa kokoonpanosta.. Rupeaa fiilis olemaan sellainen että kirvestä kaivoon vain.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei mennyt viime kierros oikein nappiin ja pudottiin toiselta sijalta kimpan viidenneksi. Oli varmaan yksi huonoimmista kierroksista minun Liigapörssi-historiassa, kolme pelaajaa sai minuspisteitä ja kierroksen yhteispisteet -1lpp.

Tämän johdosta piti tehdä perinteiset paniikkihankinnat ja toivoa, että tulosta alkaa taas tulemaan. Yllättävästi mennyt Liigapörssi päin peetä, kun Karlssoni jätti SM-liigan. :D
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tämän johdosta piti tehdä perinteiset paniikkihankinnat ja toivoa, että tulosta alkaa taas tulemaan.

Alkaa olla niin monessa jengissä tandem Barkov-Teräväinen, että meni osaltani alkuperäinen suunnitelma pieleen. Ajattelin treidata Haatajan ja Tyrväisen kyseiseen kaksikkoon ja painaa loppuun joukkueella:

Giliati-Barkov-Teräväinen
Marttinen-Kalteva
Tarkki

Nyt sitten muut mielessä. Hetken kun jaksaisi kyttäillä mitä tapahtuu KHL:n kanssa ja herääkö Giliati vielä taantumastaan. Aika hankalaa on nousta ylöspäin, mutta yritetään loppuun asti..Parilla viimeisellä kierroksella hiukan sentään paluuta vakaampaan suorittamiseen joukkueelta. Tänäänkö sitten taas tuonne 25-30 pisteen kierrokseen?
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Loppujakso vedelläänkin sitten ilman vaihtoja. Tällainen ei ollut suunnitelmissa ennen jakson alkua, mutta muutaman vähintäänkin turhaan tuhlatun vaihdon takia ollaan ajauduttu tähän tilanteeseen. Kimpan piikkipaikka on edelleen hallussa, mutta en kyllä jaksa uskoa, että tällä tontilla pysytään loppuun asti. Tosin jos tämä nykyinen miehistö säilyy ehjänä jakson loppuun, eli reilut kolme viikkoa, niin sitten kaikki on mahdollista.

Melart on ollut omalta osaltani tämän jakson paras haku. Silloin kun kaverin vaihdoin itselleni, niin päässä pyöri monia muitakin kombinaatioita, mutta koska mutu sanoi että ota Ilari, niin pakkohan se oli ottaa, vaikka lp-tilastojen valossa Melart ei se paras vaihtoehto silloin ollutkaan. Mutta nyt on herra osoittanut arvonsa. Ei voi kuin toivoa, että mm. jäähy- ja laukaisuherkkyys pysyy samanlaisena myös jatkossa.

Giliatin poimiminen oli sitten taas hakuna sieltä toisesta päästä. Otteet tällä hetkellä sitä tasoa, ettei katsomokeikkakaan ole kaukana. Makaroonin ottaminen saattoi jopa maksaa kimpan voiton.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mukavasti itselläni mennyt pari viime kiekkaa. Varsinkin Jukka Voutilainen eilen ja Jere Sallinen sitä edeltävällä kierroksella toivat pinnoja oikein maukkaasti. Eilen olin olevinani todella taitava GM, ja vaihdoin Petri Vehasen ja Teemu Erosen Joni Ortioon ja Teemu Aaltoon. Tuntuipas menneen hyvin...

No, luultavasti Eronen tekee tänään vähintään 1+2 ja samaan aikaan Aalto hakee -2... Niin, ja huomenna varmaan pelaa Mika Norja...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Alkaa olla niin monessa jengissä tandem Barkov-Teräväinen, että meni osaltani alkuperäinen suunnitelma pieleen.

Silloin kun kirjoitit tuon viestin, Barkovin omistusprosentti oli 10% ja Teräväisen 2,5%. En keksi mistä sait tuon ideasi että on monessa jengissä.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
En keksi mistä sait tuon ideasi että on monessa jengissä.

Meidän kimpassa, minua edellä olevilla joukkueilla ja myös takana. Jotenkin olisi vaan rypisteltävä eteenpäin. Tahdon olla erillainen.

Edellinen ennustus meni oikeinkin hyvin ja pisteet osui haarukkaan.
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vieläkin ollaan kuin ihmeen kaupalla kimpan kakkossijalla, vaikka pisteitä ei tule kuin n. ~25/kierros. Itseasiassa kahdeksalta kierrokselta yhdeksästä tullut 31lpp, tai alle. Ryhtyä nyt pe*kele!!

Lutuurijaosta kyllä huikeassa vireessä, vaikka yksi pelaajakin vammasena. Johtoa minuun huikeat 124lpp. Kimpan voittaja ollut selvillä jo vähän aikaa. Olisit varmasti aika korkealla, jos olisi enemmän vaihtoja käytössä, kuin nuo 12.

Ei paljoa naurata nämä vaihdotkaan mitä viime aikoina tullut tehtyä. Kaikki pelaajat muuttuneet aivan divaritason-pelaajiksi, kun päässeet mun tiimiin..

Engren. Ennen tiimiin ottamista: 6 kierrosta, jokaiselta väh. 10lpp. Tiimiin ottamisen jälkeen: 5 kierrosta, yhteensä 2lpp!

Ristolainen&Koivisto, hyvä jos koko jaksona saavat Melartin yhden ottelun pisteet kasaan.

Pulkkinen. Kolmen ottelun kiikariputki. Kuusi edellistä ottelua: 1+1.

Teräväinen. Kolmen ottelun kiikariputki. Viisi edellistä ottelua 1+1.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Lutuurijaosta kyllä huikeassa vireessä, vaikka yksi pelaajakin vammasena. Johtoa minuun huikeat 124lpp. Kimpan voittaja ollut selvillä jo vähän aikaa. Olisit varmasti aika korkealla, jos olisi enemmän vaihtoja käytössä, kuin nuo 12.

Kyllä on ollut tosiaan aika suvereeni esitys kyseisellä koutsilla. Itsellä taasen on ollut pää perseessä koko jakson ja siellä pysyy tiukasti. Tässä odotellaan tilitystä ja ajatukset uuteen jaksoon.

Katsellaan saanko perseiltyä vielä tuolla NHL:n puolella pelini, kun ajattelin tuossa pyöräyttää muutaman vaihdon....
 

Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävi sitten kaikkein pahin mahdollinen kakkossijan (minun) kannalta, eli Koskinen pelasi nollapelin ja nosti pari joukkuetta aivan kannoille kiinni. Jännitystä riittää vielä jakson viimeiselle kierokselle asti kakkos- ja kolmossijan kannalta.

Toivottavasti Koskista lepuutetaan tänään. ;)

EDIT: DÄÄM! Ei pelaa Koskinen, mutta ei myöskään Engrenikään.
 
Viimeksi muokattu:

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Loppuhan se tämäkin. Oli niiiin synkkä jakso itselle....

Onnea voittajille! Ykkönen oli nyt todella ykkönen.

Sijoille 2 ja 3 tulleet valmentajat, ottakaa minuun yhteyttä yv:llä (laittakaa tilinumerot).....niin laitan ilolla voittajille huomenna palkinnot tulemaan.

Ja tervetuloa kaikille mukaan seuraavalle jaksolle massikimppaan! Perustan tuolle uuden keskusteluketjun ja kimpan sitten hiukan myöhemmin.
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Olin jo heittämässä pyyhettä kehään kun sijotuskin kävi 10 huonommalla puolella ja vaihdot loppu, mutta niin vain lähinnä Azevedon huiman loppujakson ansiosta noustiin vielä toiseksi.

Kiitokset kimpan järjestäjälle ja ei muutakun seuraavalle jaksolle joukkuetta miettimään.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Jep jep. Jakso meni omalta osalta erittäin hyvin ja kimpan voitto irtosi messevällä yli sadan pinnan marginaalilla toiseksi tulleeseen nähden. Peli oli niin sanotusti selvä jo hyvän aikaa ennen jakson päättymistä, joten mistään suurista tunteista ja nitropurkin hapuilusta ei päästy ruudun tällä puolella nauttimaan. Ja ehkä ihan hyvä niin.

Kiitokset muille mukana olleille ja erityisesti kimpan järjestäjälle. Voittorahatkin näyttivät jo tulleen tilille.

Ei muuta kuin kohti uutta jaksoa.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Kuinkas haluaisitte jatkossa tuon palkintojen jakauman menevän? Oliko tämä malli hyvä vai olisiko parempi että voittaja korjaa potin? Riippuu tietysti myös osallistujamäärästä. Onko panos 10€ sopiva vai korotetaanko 20€? Osallistujamäärät laskee kauden edetessä, jos ei jotain mullistavaa ryntäystä nyt tule. Näin ainakin nyt on mennyt. Siksi ajattelin kysellä panoksen suuruudesta, niin potti olisi vielä kohtuullinen jopa 10 kisaajalla.

Mielipiteitä?
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Kuinkas haluaisitte jatkossa tuon palkintojen jakauman menevän? Oliko tämä malli hyvä vai olisiko parempi että voittaja korjaa potin? Riippuu tietysti myös osallistujamäärästä. Onko panos 10€ sopiva vai korotetaanko 20€? Osallistujamäärät laskee kauden edetessä, jos ei jotain mullistavaa ryntäystä nyt tule. Näin ainakin nyt on mennyt. Siksi ajattelin kysellä panoksen suuruudesta, niin potti olisi vielä kohtuullinen jopa 10 kisaajalla.

Mielipiteitä?
Miulle ainakin käy hyvin tuo panoksen korotus 20 euroon, jos se vaan ei karsi liikaa osallistujia. Voitonjaosta sama mielipide kuin aiemminkin, eli ykköselle niin paljon kuin mahdollista.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Miulle ainakin käy hyvin tuo panoksen korotus 20 euroon, jos se vaan ei karsi liikaa osallistujia.

Sehän siinä on riskinä että voi karsia kisaajia. Siksi olisi kiva tietää mielipiteitä jo ennakkoon...

Minäkin olisin tuon 20€ kannalla, koska luulen että osallistujamäärä putoaa vaikka panos olisi edelleen 10€. Tuolla varmistettaisiin kohtuullinen voittosumma.

Kertokaa mielipiteitä, koska en halua tämmöisellä asialla karkoittaa kisaajia kimpasta. Muutama kisaaja on toisessakin kimpassa mukana, että äkkiähän näistä kertyy menoja...
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisin osallistumassa seuraavalle jaksolle 10€ panoksella. Sinänsä tuo 20€ ei ole liian iso summa, mutta opiskelijana 10€ on summa, minkä voin laittaa hauskanpitoon mutta 20€ on jo enemmänkin "sijoitus". Ja tässä kimpassa on osaaminen niin huikealla tasolla, että kovin suurta tuotto-odotusta minulla ei ole. Lähinnä tämä olisi viihdettä. Eli itse olisin 10€ kannalla, sillä sen häviäminen ei vielä harmita, mutta 20€ häviäminen tuottaa omalla vaivaisella tulotasollani jo lievää harmitusta. Mutta älkää minun takiani jättkö nostamatta panosta, jos siihen päädytte.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Itsekin olen 10€ kannalla, koska olen mukana muissakin kimpoissa ja rahaa menee niihinkin. Jos panos nousee, niin tämä kimppa jää todennäköisesti itseltäni väliin.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
10€ / 20€ mukana kumminkin. 51% - 49% asettuu kantani 10€:n puoleen, mutta tosiaan mukana panoksesta huolimatta.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Nää jaksot on mennyt niin vihkoon(ei Joonas, hehheh) etten kyllä riemuissani ole nostamassa panosta 20 euroon. Tuo 10 on kyllä sopiva summa. Toki jos osallistujamäärä laskee, niin tällöin kyllä ymmärrän tuon 20 euron panoksen. Mutta itse kun en ole edes superkautta ostanut vaan jakson kerrallaan, niin maksan aina sen 3e jaksosta. Joten tuo 10+jakson maksu tuntuu tällä hetkellä kohtuulliselta.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Kiitos kommenteista.

Pysytään siinä 10€ osallistumismaksussa ainakin tämä viimeinen jakso ennen playoffeja, että kaikille halukkaille ei liian suuri panos nouse kynnyskysymykseksi. Palkintojenjako mietitään kun nähdään osallistujamäärä. Pleijareihin voidaan miettiä sitten jotain mestaruuden arvoista ja uutta.

Perustan kimpan ja uuden ketjun sille lähiaikoina. Kaikki vaan sitten ajoissa ilmoittautumaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös