Liigapörssi – rahakimppa

  • 46 959
  • 376

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Molemmissa kimpoissa mukana. Viime kauden rahanjakomalli viidelle parhaalle toimi hyvin, kun kerran osallistujia oli 50-60. Muuten, jos ei johda jaksojen lopussa, joituisi pelaamaan vain kärkeä vastaan ja välttämään samoja pelaajia.

Kausikisaankin voisi ainakin kolmelle parhaalle jakaa jotain. Potti taisi viimeksi olla tonnin luokkaa.

Kausipotti ilman muuta kolmelle parhaalle. Viime kaudella taisi kokonaispotti olla 1060€, eli 53 joukkuetta oli lähdössä mukana.

Jaksokohtaisia voidaan aina katsoa osallistujamäärän mukaan. Tuollainen ~35 joukkuetta on ihan hyvä raja sille, että saako rahaa kolme vaiko viisi parasta.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Tullaan mukaan ainakin 20 vaihdon kimppaan ja luultavasti myös 11 vaihdon.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Pörssi on auki!

11 vaihdon kimppa:

Nimi: Jatkoaika11
Salasana: JatkoaikaLP

Panos perinteinen 10€ / jakso ja kausipotti 20€. Kausipottiin osallistuminen ei luonnollisestikaan ole pakollista.

Maksutiedot kimpan sivuilta.

Saadaanko 20 vaihdon kimppaan porukkaa ja millä panoksella? Jaksokohtaiseksi panokseksi ehdotan 20 euroa ja kausipotin panokseksi 30 euroa.

20 vaihdon kimppa:

Nimi: Jatkoaika20
Salasana: JatkoaikaLP

Ensi viikolla alkaa!

Ei muuta kun kaikki mukaan, niin saadaan taas hyvä potti.
 
Olen taas mukana 11 vaihdon kimpassa. Viime kauden läpi oli hyvät pelit, osallistujia siinä 50 kieppeillä loppuun asti. Mitään en voittanut, enkä ollut edes lähellä rahasijoja yhdelläkään jaksolla joten täältä tulee taas 10e helppoa rahaa pottiin. Joukkue on jo tehtynä ja voin sanoa että nää kaverit tulee tekeen pisteitä. Vaihdan ne kuitenkin pois vielä ennen kauden starttia.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Paljonko 11 vaihdon ja toisaalta 20 vaihdon kimpoissa on pelaajia mukana?

Olen todennäköisesti menossa jo yhteen 11 vaihdon kimppaan ja 20 vaihtoa houkuttaisi, mutta myös kimpan osallistujamäärät vaikuttavat valintaani.
 

Ganal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täällä kanssa osallistujamäärä ja miten potit jakautuu vaikuttaa päätökseeni.. Pistin nyt joukkueeni 20 vaihdon kimppaan, 13 on kimpassa tällä hetkellä. Monikohan on mukana koko kauden potissa? Jakautuuko rahat jokatapauksessa kolmelle parhaalla, vaikka osallistujia olisi vähäinen määrä? Ymmärrän kyllä että osallistujamäärät vaikuttaa suuresti, mutta vähän lisätietoa kaipailisin miten koko kauden ja jaksokohtaiset potit jakaantuvat. :)
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
50-70 osallistujaa on hyvä veikkaus kun muistelee aiempia kausia ja lähes kaikki ovat olleet mukana kausipotissa. 11 vaihdoin kimppa oli hieman pienempi ja omasta mielestäni vähän tuollainen harrastelijapeli, koska hinnannoususysteemin takia peli on suunniteltu täysille vaihdoille.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viime vuonna jatkiksen kimpassa oli joku noin 55 osallistujaa(?) Ellen ihan omiani muistele.

11 vaihdon kimpassa: 17 tällä hetkellä
20 vaihdon kimpassa: 13 tällä hetkellä

Kaikki messiin vaan!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
@Mac^ @Ganal

11 vaihdon kimpassa tosiaan viime kaudella kausipotissa oli 53 osallistujaa. Olisko ekalla jaksolla noin muuten ollut vähän yli 60 jengiä, jos en aivan väärin muista

Tällä hetkellä kumpaankin on hieman yli 20 jengiä lupautunut, mutta kaikki ei ole vielä liittynyt. Uskoisin, että molempiin saadaan kyllä se +40 joukkuetta lopulta kasaan.

Kausipotti menee kolmelle parhaalle ja jaksokohtaisesti katsotaan sitten osallistujamäärän mukaan, että meneekö kolmelle vai viidelle. Alle 35 joukkueella potti menee kolmelle, yli 35 joukkueella viidelle parhaalle. Tällaisen jaottelun olen todennut toimivaksi.


Muistutuksena kimppojen tiedot:

11 vaihtoa:

Nimi: Jatkoaika11
Salasana: JatkoaikaLP

Panos perinteinen 10€ / jakso ja kausipotti 20€.

Maksutiedot kimpan sivuilta.

20 vaihtoa:

Nimi: Jatkoaika20
Salasana: JatkoaikaLP

Panos perinteinen 20€ / jakso ja kausipotti 30€.

Maksutiedot kimpan sivuilta.

Kaikki vaan mukaan!
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Mukana ku peräpukama 11 vaihdon kimpassa... Mietin vielä osallistunko 20 vaihdon kimppaan!
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
20 vaihdon kimpassa mukana. Kausipotissahan ei tarvitse olla mukana, eihän?

11 vaihdon kimppa harkinnassa, riippuu vähän muista muuttujista vielä.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
20 vaihdon ryhmässä 20 tyyppiä nyt mukana. Ihan jees. 400 ekeä olisi jaettavaa joillekin siis. Itse olen näissä kyllä vahvasti nettomaksajan roolissa...

Alkaa aika vainoharhaiseksi muodostumaan tämä joukkueen kasaaminen. Erilaisia strategioita pyörittelen ja hyviä vaihtoehtoja piisaa. Sitten tietysti ulosjääneet ukot takoo perkeleesti pinnoja.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
20 vaihdon ryhmässä 20 tyyppiä nyt mukana. Ihan jees. 400 ekeä olisi jaettavaa joillekin siis. Itse olen näissä kyllä vahvasti nettomaksajan roolissa...

Alkaa aika vainoharhaiseksi muodostumaan tämä joukkueen kasaaminen. Erilaisia strategioita pyörittelen ja hyviä vaihtoehtoja piisaa. Sitten tietysti ulosjääneet ukot takoo perkeleesti pinnoja.
Jeps ja eiköhän tonne vielä jengiä saada lisää! Allekirjoittanut ainakin liittymässä vielä..:)

Mulla aina melkeen joka jakson alkaessa sama että vainoharhaisesti pyörittelee ukkoja:D
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mulla aina melkeen joka jakson alkaessa sama että vainoharhaisesti pyörittelee ukkoja:D

Se helpottaa hieman kauden edetessä, kun näkee vähän, että miten kausi lähtee kulkemaan ja kenen komennossa. Tämä eka jakso on pahin, aina löytyy nipullinen halpoja nevahöörd-ukkoja, jotka ovat takoneet hyviä pisteitä pre-seasonilla. Arvo niistä ne oikeat sitten. Ja kalliimpien, kokeneempien pisterohmujen kohdalla pitää funtsia, että kenellä on liitokeli heti kärkeen ja ketkä syttyy vähän myöhemmin.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Saako mukaan tulla jatkoajan ulkopuolelta? Mulla voisi olla pari kaveria, kenen kanssa on vedetty lipöä jo pitkään.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Se helpottaa hieman kauden edetessä, kun näkee vähän, että miten kausi lähtee kulkemaan ja kenen komennossa. Tämä eka jakso on pahin, aina löytyy nipullinen halpoja nevahöörd-ukkoja, jotka ovat takoneet hyviä pisteitä pre-seasonilla. Arvo niistä ne oikeat sitten. Ja kalliimpien, kokeneempien pisterohmujen kohdalla pitää funtsia, että kenellä on liitokeli heti kärkeen ja ketkä syttyy vähän myöhemmin.
Juuri tämän vuoksi itse pidän ensimmäisestä jaksosta eniten. Mitä pidemmälle kausi etenee, sitä paremmin myös Liigapörssi onnistuu pelaajien hinnoittelussaan. Ja jos siellä jotain selvästi alihinnoiteltuja on, niin ne löytyvät sitten vähän kaikkien joukkueista. Mukavaa kun on vähän haastetta ja erilaisia joukkueita. Lisäksi on palkitsevaa jos/kun onnistuu iskemään jakson alkuun siihen alihinnoiteltuun peluriin :)
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Väkeä virtaa kimppoihin sisään, mutta vielä mahtuu!

Kimppojen tiedot:

11 vaihtoa:

Nimi: Jatkoaika11
Salasana: JatkoaikaLP

Panos perinteinen 10€ / jakso ja kausipotti 20€.

Maksutiedot kimpan sivuilta.

20 vaihtoa:

Nimi: Jatkoaika20
Salasana: JatkoaikaLP

Panos perinteinen 20€ / jakso ja kausipotti 30€.

Maksutiedot kimpan sivuilta.

20 vaihdon kimpassa mukana. Kausipotissahan ei tarvitse olla mukana, eihän?

Kausipottiin osallistuminen ei toki ole pakollista.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Saako mukaan tulla jatkoajan ulkopuolelta? Mulla voisi olla pari kaveria, kenen kanssa on vedetty lipöä jo pitkään.

Jos minulta kysytään, niin mukaan vaan! Mutta kimpan vetäjä tehköön päätöksen!

Juuri tämän vuoksi itse pidän ensimmäisestä jaksosta eniten. Mitä pidemmälle kausi etenee, sitä paremmin myös Liigapörssi onnistuu pelaajien hinnoittelussaan. Ja jos siellä jotain selvästi alihinnoiteltuja on, niin ne löytyvät sitten vähän kaikkien joukkueista. Mukavaa kun on vähän haastetta ja erilaisia joukkueita. Lisäksi on palkitsevaa jos/kun onnistuu iskemään jakson alkuun siihen alihinnoiteltuun peluriin :)

No ilman muuta ja juuri näin! Onhan tämä nimenomaan hienoa että hermoja raastavaa! Ensimmäinen kierros on eri jänskää, vaikka Pata huilaakin...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mitenkäs nuo palkitsemiset menee? 60-30-10 prosenteilla vai millaista kuviota johtajaja on suunnitellut?

Jumalautsi, yksi vielä mukaan 20 vaihdon sakkiin, niin meillä on 6 rahaa potissa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös