Liigapörssi – rahakimppa

  • 46 962
  • 376

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ollaan nyt kerrankin ajoissa liikenteessä ja aloitetaan keskustelu hyvissä ajoin. Ei tässä kuitenkaan ole kuin kolme viikkoa kauden alkuun... :-)

Itse Liigapörssi ilmeisesti aukeaa vielä tämän viikon aikana, joten joukkuetta pääsee hyvissä ajoin säätämään.

Aiemmin olen pyörittänyt Hockey GM:n sekä Leijonapörssin kimppaa ja voin hyvin ottaa tästäkin kopin, ellei joku sitä niin kovin vastusta.

Saadaanko pelit pystyyn, jos jaksokohtainen panos olisi 10€ ja kausiveto 20€-25€?

Ja tuttuun tapaan ilman lisävaihtoja.

Toivoisin, että jauhetaan tässä ketjussa paskaa vain tästä jatkoaikalaisten kimpasta. Jos haluaa rankempaa menoa esim. lisävaihdoilla, niin huudelkaa @Ganal'in tapaan tuolla toisessa ketjussa. :)

(Liigapörssi-keskustelua | sivu 149 | Jatkoajan keskustelupalsta
 
Viimeksi muokattu:

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Viime kauden vedin penkin alle, kun lähdin kokeilemaan pörssiä lisävaihtojen kanssa, joten palaan vanhaan tuttuun ja ilmottaudun alustavasti tähän lisävaihdottomaan kimppaan ja panosehdotukseni ovat 10e/jakso & 20e/kausi.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lisävaihdot kannattaa olla, samalla voi taistella koko roskan voitosta. Panos vähintään 20€\jakso.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Liigaa todella heikosti seuraava ilmoittautuu mukaan antamaan ilmaista rahaa jollekin. 10 euroa fine, ilman lisävaihtoja.

EDIT: kausikohtaiseen mulla ei varmaan riitä energia, kun alkaa tuo Hockey GM kanssa pian.
 

Lättyä

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks,Tappara
Mulla sama homma kun @Lico lla että ekaan jaksoon ainakin mukana ja sit katotaan jatkoo kun alkaa änäriki. Panos ja ilman vaihtoja käy hyvin niin ei menis kun 13€ jos häviää.
 

Stammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts, Kekäläinen, Ässät
Voisin liittyä mukaan tähän. Viime vuoden vietin Ganal:in kimpassa ja homma toimi hyvin. Tänä vuonna voisi kuitenkin jättää lisävaihdot väliin, koska koko kauden aikana niistä tulee hiukan liikaa lisäkuluja verrattuna siihen aikaan mitä liigan seuraamiseen menee (HockeyGm avautumisen jälkeen tahtoo se viedä suuremman osan ajasta).

Pidän silti tuosta, että kausipanos on isompi kuin yksittäisen jakson panos, ettei tule heitettyä ihan läskiksi huonon alun jälkeen vaan yritetään loppuun asti joka jakso.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Voisin lähteä mukaan myös tähän. 10 eur/jakso kuulostaa hyvältä. Pääpaino tosiaan NHL:ssä mutta kaipa Liigastakin jotain luulee tietävänsä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Jos ja kun jengiä tulee hyvin niin voitonjako 60-30-10..?

Jep.

Voisin lähteä mukaan myös tähän. 10 eur/jakso kuulostaa hyvältä. Pääpaino tosiaan NHL:ssä mutta kaipa Liigastakin jotain luulee tietävänsä.

Noh, et tule olemaan ainoa tässä kimpassa, joka luulee tietävänsä.

Minäkin luulen näin, mutta toistaiseksi tämä tieto ei oikein ole konkretisoitunut missään mielessä. :D
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Voisin itsekin lähteä mukaan ainakin ensimmäiseen jaksoon, mahdollisesti myös koko kauden kilpaan. Kuinka moni tähän kimppaan mahtuu mukaan vai onko tässä edes mitään rajoitusta?

Tosin olisin myös isomman panoksen sekä lisävaihtojen kannalla. Jos joku (@Ganal ?) on tällaista järkkäämässä ensimmäiseen jaksoon niin olen mahdollisesti mukana.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko joka jakso maksettava erikseen, jos maksaa ensimmäisen jakson ja kausimaksun?
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Onko joka jakso maksettava erikseen, jos maksaa ensimmäisen jakson ja kausimaksun?

Jos haluaa olla kunkin jakson rahapotissa mukana, niin sitten kyllä.

Mutta jos lähdet ensimmäiselle jaksolle sekä kausipottiin, niin ei ole pakko osallistua jokaisen jakson rahapottiin, jos näyttää siltä, että menee päin persettä eikä kiinnosta lahjoittaa kymppiä pois.

Selvensikö?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos haluaa olla kunkin jakson rahapotissa mukana, niin sitten kyllä.

Mutta jos lähdet ensimmäiselle jaksolle sekä kausipottiin, niin ei ole pakko osallistua jokaisen jakson rahapottiin, jos näyttää siltä, että menee päin persettä eikä kiinnosta lahjoittaa kymppiä pois.

Selvensikö?
Juu, sillä osallistuin johonkin kimppaan viime vuonna, josta olisi potkittu pois, vaikka oli kausimaksun, jollei olisi osallistunut jokaiseen jaksoon myös erikseen.

PS: Sinänsä kannattanee osallistua jokaiseen jaksoonkin, jos on niin hyvä, että kausikin on voitettavissa
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Voisin myös lähteä mukaan. Ilman lisävaihtoja tietysti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös