Tämä liittyy suoraan halliyleisöön ja omalla kohdallani harvemman irtolipun ostoon, siks laitan tähän.
Liiga on mennyt kyllä hallikatsojia karkoittavalle kehityspolulle poistamalla yleisöä palvelevat tilannetoistot jumbotroneilta. Tämä ainakin on kokemus Nokia Arenalta, missä tunnelma on kirkottumassa näiden uusien säännöksien myötä. Enää ei saa toistaa ottelutapahtumia entiseen tapaan videokuutiolla, mutta toistoja tarjotaan vain kotisohvalla oleville MTV Katsomon asiakkaille. Onko tässä tarkoitus tyhjentää hallit ja pyytää yleisöä seuraamaan peliä kotisohvilta paremman sisällön saatavuudella?
Liigan halleihin on investoitu paljon mediapintojen lisäämiseksi. Ennen niitä hyödynnettiin paljon pelitapahtumien toistolla. Tällä kaudella yleisöä kiinnostavan tilanteen toiston sijaan kuutiolle pusketaankin R-kioskin mainos. Näin tämä viihdeteollisuuden kärkituote maksavia asiakkaitaan palvelee. Ärsyttävää ja väärä suuntaus.
Moni jäähyyn johtava toisto näytettiin ennen kuutiolla useammankin kerran, epäselvissä maalitilanteissa useammalla kamerakulmalla palveltiin halliyleisöä mut nyt kuutio on pimeenä ja kuunnellaan kuuran kukkaa Liigan mainoskatkon myötä. Naurettavaa. Liiga kääntää selkänsä halliyleisölle kun muu viihdeteollisuus keskittyy palvelemaan lipunostajia. Eiks tää oo aika p…stä?