Mainos

Liigan yleisömäärät kaudella 2024–2025

  • 126 320
  • 755

PorinPoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika raakaa että Tampereella oli tänään enemmän katsojia kun neljässä muussa pelissä yhteensä.
Noh, ihmekös tuo. Kaksi peleistä oli Liigan pienimmillä paikkakunnilla, 2 muuta kaupungeissa jotka eivät ole oikeen koskaan saaneet ulosmitattua kaupungin potentiaalia yleisömäärissä, toki JYPin nykyvirekin vähän rokottaa yleisömäärää.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihmettelen miten oli täysi tupa vaikka lähetyksessä näkyi tyhjiä penkkejä? Oliko kausarilaiset jättänyt tulematta vai?
Olivat kotona, viivästyneellä erätauolla tai tekemässä sitä mitä Räikkönen teki siinä yhdessä kuuluisassa poissaolossa...

Se nyt vain on ihan normaalia, että loppuunmyydyssä pelissä on tyhjiä tuoleja. Seuralle merkitsee viime kädessä vain se, onko joku maksanut sen tuolin, vai onko se jäänyt myymättä. Tänään ei ollut ilmoituksen mukaan myymättömiä tuoleja...
 

Tori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä liittyy suoraan halliyleisöön ja omalla kohdallani harvemman irtolipun ostoon, siks laitan tähän.

Liiga on mennyt kyllä hallikatsojia karkoittavalle kehityspolulle poistamalla yleisöä palvelevat tilannetoistot jumbotroneilta. Tämä ainakin on kokemus Nokia Arenalta, missä tunnelma on kirkottumassa näiden uusien säännöksien myötä. Enää ei saa toistaa ottelutapahtumia entiseen tapaan videokuutiolla, mutta toistoja tarjotaan vain kotisohvalla oleville MTV Katsomon asiakkaille. Onko tässä tarkoitus tyhjentää hallit ja pyytää yleisöä seuraamaan peliä kotisohvilta paremman sisällön saatavuudella?

Liigan halleihin on investoitu paljon mediapintojen lisäämiseksi. Ennen niitä hyödynnettiin paljon pelitapahtumien toistolla. Tällä kaudella yleisöä kiinnostavan tilanteen toiston sijaan kuutiolle pusketaankin R-kioskin mainos. Näin tämä viihdeteollisuuden kärkituote maksavia asiakkaitaan palvelee. Ärsyttävää ja väärä suuntaus.

Moni jäähyyn johtava toisto näytettiin ennen kuutiolla useammankin kerran, epäselvissä maalitilanteissa useammalla kamerakulmalla palveltiin halliyleisöä mut nyt kuutio on pimeenä ja kuunnellaan kuuran kukkaa Liigan mainoskatkon myötä. Naurettavaa. Liiga kääntää selkänsä halliyleisölle kun muu viihdeteollisuus keskittyy palvelemaan lipunostajia. Eiks tää oo aika p…stä?
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämä liittyy suoraan halliyleisöön ja omalla kohdallani harvemman irtolipun ostoon, siks laitan tähän.

Liiga on mennyt kyllä hallikatsojia karkoittavalle kehityspolulle poistamalla yleisöä palvelevat tilannetoistot jumbotroneilta. Tämä ainakin on kokemus Nokia Arenalta, missä tunnelma on kirkottumassa näiden uusien säännöksien myötä. Enää ei saa toistaa ottelutapahtumia entiseen tapaan videokuutiolla, mutta toistoja tarjotaan vain kotisohvalla oleville MTV Katsomon asiakkaille. Onko tässä tarkoitus tyhjentää hallit ja pyytää yleisöä seuraamaan peliä kotisohvilta paremman sisällön saatavuudella?
Huono on kehityssuunta mikäli on kuten kirjoitat. Itse en kyllä ole asiaan kiinnittänyt huomiota, onkohan tämä ihan maanlaajuinen ongelma?
 

ToobHanns

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Bruins
Huono on kehityssuunta mikäli on kuten kirjoitat. Itse en kyllä ole asiaan kiinnittänyt huomiota, onkohan tämä ihan maanlaajuinen ongelma?
Itse ainakin hallilla katselen hidastukset omalta laitteelta (puhelimelta) MTV-katsomosta, kun niitä ei mediakuutiolta aina tule. Tai jos tulee, niin mainokset ajaa päälle.

Näin Kuopiossa.
 
Tämä liittyy suoraan halliyleisöön ja omalla kohdallani harvemman irtolipun ostoon, siks laitan tähän.

Liiga on mennyt kyllä hallikatsojia karkoittavalle kehityspolulle poistamalla yleisöä palvelevat tilannetoistot jumbotroneilta. Tämä ainakin on kokemus Nokia Arenalta, missä tunnelma on kirkottumassa näiden uusien säännöksien myötä. Enää ei saa toistaa ottelutapahtumia entiseen tapaan videokuutiolla, mutta toistoja tarjotaan vain kotisohvalla oleville MTV Katsomon asiakkaille. Onko tässä tarkoitus tyhjentää hallit ja pyytää yleisöä seuraamaan peliä kotisohvilta paremman sisällön saatavuudella?

Liigan halleihin on investoitu paljon mediapintojen lisäämiseksi. Ennen niitä hyödynnettiin paljon pelitapahtumien toistolla. Tällä kaudella yleisöä kiinnostavan tilanteen toiston sijaan kuutiolle pusketaankin R-kioskin mainos. Näin tämä viihdeteollisuuden kärkituote maksavia asiakkaitaan palvelee. Ärsyttävää ja väärä suuntaus.

Moni jäähyyn johtava toisto näytettiin ennen kuutiolla useammankin kerran, epäselvissä maalitilanteissa useammalla kamerakulmalla palveltiin halliyleisöä mut nyt kuutio on pimeenä ja kuunnellaan kuuran kukkaa Liigan mainoskatkon myötä. Naurettavaa. Liiga kääntää selkänsä halliyleisölle kun muu viihdeteollisuus keskittyy palvelemaan lipunostajia. Eiks tää oo aika p…stä?
Tämä on kyllä iso harmi.

Muistan Turussakin noin kymmenkunta tapahtumaa, joissa hallin videokuutiolta on oikein mehusteltu jotain vastustajan sukellusta kelaamalla "loikkaa" edestakaisin.

Tällä toimenpiteellä on myös saatu yleisö vaivihkaan "syttymään" entistäkin enemmän peliin mukaan ja tunnelma on näiden hidastusten jälkeen parantunut merkittävästi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös