Antaa Koluszin näyttää mitä osaa. Pelityyli voi tulla yllätyksenä, mutta on siellä taitoa myös pelaajalla taustalla, sen verran hyvä pelaaja on ollut tuolla liigassa jossa on pelannut.
Noissa pienissä liigoissa on yllättävän paljon hyviä pelaajia, jotka ei koskaan lähde tai pääse jostain syystä isompiin liigoihin. Nyt noita unkarilaisia on alkanut tulla Liigaan ja painaa kovia pistemääriä jne, odotan vain milloin alkaa tulla näitä muita enemmänkin.
Joskus 1990-luvulla, kun SM-Liiga oli vielä maailman toiseksi kovin liiga, silloin tuli latvialaisia jotka painoi kovia pistemääriä tauluun.
Sen mitä näitä heikompia liigoja olen seurannut 1980-luvusta lähtien, sen mitä silloin pystyi niistä tietoa saamaan, niin niissä on ollut noita kovia jätkiä jotka on silti vetänyt uransa pienemmissä liigoissa. Esimerkiksi Italiassa Lucio Topatigh olisi ollut aivan huikea jätkä myös Liigassa, tai Balazs Ladanyi joka kävi läpi heikompia liigoja, mutta olisi pärjännyt Suomessakin. Tai Japanin Yuri Terao, joka onneksi nyt siirtyi ECHL:aan ja tekee uraa siellä, mutta pärjäisi näkemäni perusteella helposti kakkos-kolmosketjussa Suomessakin.
Antaa Koluszin näyttää itse mitä osaa, hienoa vaan mun mielestä että sai mahdollisuuden, arvostan Sportia rohkeudessa ja jos ei onnistu, niin sitten ei onnistu. Näistä voi tulla hienoja hakuja, jos jatkossa joukkueet uskaltavat ottaa näitä 30+ pelaajia testiin. Mitä siinä voi menettää?