Liigan varmistuneet pelaajasiirrot 2021–2022

  • 374 982
  • 1 368

PunainenKukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, ManU, Classic
Katsopa hieman ylempää mun ensimmäinen viestini aiheeseen liittyen, joka kuuluu

"Puhuu siitä aiemmasta Keräsen tapauksesta :)

Ei siitä, ettei tällä kertaa olis noudatettu."

Ja sen jälkeen katso, kuka siitä on tykännyt.

Ilmiselvä juttu, että näin ja varmasti vähän kieli poskella heitetty. Ei vakavaa.
Shh... Ei lähdetä provoiluihin mukaan. Se on hyvä et naapuri ottanut meidän roolin lähteä kaivelemaan vanhoja asioita keskustelun edetessä pisteeseen josta ei ole enään paluuta.
 

redpecka

Jäsen
Ihme vänkäystä kase-Keräsestä ja Ilveksestä. Sama kun sanoisi, että kampitus olisi laiton. Ei se laiton ole, mutta siitä maksetaan 2min kuten aiemmin Jokeri-related-sopimuksista saman kauden sisällä maksettiin satatonnia per pelaaja.

Itse ajattelin silloin, että ei tuo paha hinta ole jostain kovan luokan pleijarivahvistuksesta jollekin suurseuralle matkalla mestaruuteen.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minkä helvetin takia jokaisessa ketjussa puhutaan muusta kuin itse aiheesta? Tämäkin tamperelaisten keskinäistä olemattoman pippelin vertailua täynnä.
 

GNR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katsopa hieman ylempää mun ensimmäinen viestini aiheeseen liittyen, joka kuuluu

"Puhuu siitä aiemmasta Keräsen tapauksesta :)

Ei siitä, ettei tällä kertaa olis noudatettu."

Ja sen jälkeen katso, kuka siitä on tykännyt.

Ilmiselvä juttu, että näin ja varmasti vähän kieli poskella heitetty. Ei vakavaa.
Koita keksiä vaikka joku harrastus, niin ei tarvi muiden puolesta olla vastailemassa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapparaan Janis Kalnins. Lähde: siirtolista.

Varmempaa korttia kakkosveskariksi pitkään huudeltiin ja nyt sellainen taidettiin saada. Pelejä on sen verran vielä jäljellä runkosarjassa että voihan tuo periaatteessa aloittajan paikankin pudotuspeleihin napata. Vaikka Heljangon asema nyt tuntuukin betonoidulta.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Tapparaan Janis Kalnins. Lähde: siirtolista.

Varmempaa korttia kakkosveskariksi pitkään huudeltiin ja nyt sellainen taidettiin saada. Pelejä on sen verran vielä jäljellä runkosarjassa että voihan tuo periaatteessa aloittajan paikankin pudotuspeleihin napata. Vaikka Heljangon asema nyt tuntuukin betonoidulta.
Olisin kyllä ollut ihmeissäni, jos Rautakorven joukot olisivat lähteneet kevääseen ilman kokenutta kakkosta...Pasi "Kenkä"Kuivalainen 2003, never forget! ;)...jos siis lähde pitää paikkanasa.

Edit. Jokereissa ollut kovat kolme kautta, mutta Växjössä ei ainakaan prosenttien mukaan ole kovin hyvin tarttunut. Tällä kertaa Larmin siirrosta jotain hyötyä meillekin.
 
Viimeksi muokattu:

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Haapala otti yhteyttä Ilvekseen.

Eli kuulostaa siltä, että pikkuveljen puolella sössitty urakalla. Okei, 2kpl laiton sopimus mutta silti. Välit poikki?

Varmasti ottikin, sitten kun Tapparasta oli näytetty punaista valoa. Kuten itse totesit, 2 kpl oli sopimus joten tilaa Haapalalle ei ollut, varsinkin kun tarvittiin pakki sekä santapaperia. Haapala ei ollut kumpaakaan näistä, välit silti tuskin poikki menivät.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varmasti ottikin, sitten kun Tapparasta oli näytetty punaista valoa. Kuten itse totesit, 2 kpl oli sopimus joten tilaa Haapalalle ei ollut, varsinkin kun tarvittiin pakki sekä santapaperia. Haapala ei ollut kumpaakaan näistä, välit silti tuskin poikki menivät.

Varmasti tässä se syy on. Hyvä meille, sillä kyllähän Haapala on juuri sitä mitä Ilvekseen on koko kauden huudeltu. Taitava, peliätekevä laituri. Ilveksessä on paljon suoraviivaisia polkukoneita, mutta Maccellin jälkeen ei ole ollut pelintekotaitoa laidoilla liikaa. Nopeana pelaajana Haapala sopinee myös pelitapaan erinomaisesti. Mieluummin otan joukkueeseen Haapalan kuin jonkun venäläisen/latvialaisen puoliarvan, jonka sopeutumisesta ei ole takeita. Nikolishinilläkin ollut vielä aika hakemista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös