Kelpaisi se tännekin ja varmasti monelle muullekin paikkakunnalle.Kelpaisi mun Lukkoon.
Kelpaisi se tännekin ja varmasti monelle muullekin paikkakunnalle.Kelpaisi mun Lukkoon.
Jos raha ratkaisee niin ei paljon tarvitse arvailla kumpaan päätyy.Gallon osoite on jompikumpi KooKoo tai Tappara.
Tapparaan on huhuttu kyllä.Eikös tuosta jotain huhuja Tapparaan ollut aiemmin? Onko ammuttu jo alas?
Koivistoinen siihen listan kärkeen?Ei oo kaikki tuossa.
Piti oikein googlettaa minkä näköinen tuntematon suuruus tämä kuplasasha on, kun mitään käryä mikä/kuka tämä on. Seuraajia ainakin tuntuu olevan vaikka kommenttien perusteella on tietämykseltään tasoa Sitteri Pehvonen. Siinäkin sankari jonka "suosiota" ei vaan voi ymmärtää.Onko Sasha koskaan tiennyt tai skuupannut mitään muuta kuin jo tiedossa olleita tai suoraan täältä kopioituja juttuja?
Mun käsitykseni on, että ei ole Koivistoinen. Mutta kyllä tuohon vielä tulee joku kärkiketjujen mies lisää.Koivistoinen siihen listan kärkeen?
Sallisen arvoahan tässä ei tehopisteissä lasketa. Sydän vetää kotiin ja ei kai itselleen kovin isoa tiliä kehtaa maksaa. Sama Järvisellä ja Lajusella. Kaikki osaltaan omistajia...
Mun käsitykseni on, että ei ole Koivistoinen. Mutta kyllä tuohon vielä tulee joku kärkiketjujen mies lisää.
On ollut, ihan huhua jolla olisi kunnonkin pohjaa. Saapi nähdä.Eikös jotain huhua ole ollut nuoremmasta Ikosesta?
Mites Lenni Killinen? Onko paluu Espooseen?
Wau. Nyt Sasha huhuilee Kodytekiä Hifkiin. Meinasin tippua penkiltä.
Wau. Nyt Sasha huhuilee Kodytekiä Hifkiin. Meinasin tippua penkiltä.
Annetaan sille yksi uusi joka ei oo jo lokakuusta asti pyörinyt:Jos Huttusella olisi uusia huhuja, ei hän niitä panttaisi, vaan haluaisi varmistaa ensimmäisenä julkaisun. Kaikki loputkin ovat jo muualla varmaksi kerrottuja.
Eli jos toimittaja kuulee tämän päivämäärän jälkeen ko. siirrosta, saa varmennettua asian journalistisen prosessin mukaan, ja uutisoi siitä, se tarkoittaa että se on sinulta viety.Annetaan sille yksi uusi joka ei oo jo lokakuusta asti pyörinyt:
Daniel Mäkiaho -> HIFK parin vuoden lapulla.
Ootko Sasha kuulolla jotta voit taas esittää omanasi ja leikkiä tietäjää?( Jos vaikka sattuisi osumaan)
Hyvä pointtaus. ”Hiukan” korkeampi kynnys julkaista uutinen HS:ssä kuin mainita huhu Jatkoajan keskustelupalstalla.Eli jos toimittaja kuulee tämän päivämäärän jälkeen ko. siirrosta, saa varmennettua asian journalistisen prosessin mukaan, ja uutisoi siitä, se tarkoittaa että se on sinulta viety.
Ei ole isänsä kaltainen brändiin sopiva. HVM.Daniel Mäkiaho -> HIFK parin vuoden lapulla.
No mitä nyt taas?Eli jos toimittaja kuulee tämän päivämäärän jälkeen ko. siirrosta, saa varmennettua asian journalistisen prosessin mukaan, ja uutisoi siitä, se tarkoittaa että se on sinulta viety.
Täällä on sitten varmaan paljon esimerkkejä päästä repäistyistä hudeista, jotka kyseinen toimittaja on pränkin jälkeen kertonut omanaan. Koska sama juttuhan ei voi levitä palstan ulkopuolella kiekkohemmojen keskuudessa.No mitä nyt taas?
Tämä kyseinen toimittaja nimenomaan kaivaa kaikki skuuppinsa kiekkosivuilta ja yrittää esittää toimittajien ykkösinsidetyyppiä
Kaivaa tämänkin ja järjestää X-spektaakkelin. Naurettava tapaus. Näillähän Huttusella on ollut tapana leveillä somessa aina. Osuvat tai eivät. Älä sotke tähän nyt mitään HS:n nimiin kirjoitettua joihin on paras olla ristiin tsekkaukset hoidettuna ennen lehteen laittoa.
Ja ei ole eikä tule minulta mitään viemään. Minäkin olen tämän jostain ensin kuullut ennenkuin tänne laittanut. Ja uskoisin minunkin olevan tämänkin suhteen aika ketjun häntäpäässä tiedonsaannin suhteen.