Melko siipirikkoisella kokoonpanolla pelaa espoolaiset ja kentällinen junnuja mukana. Kaikenlaista tautia sitä voi olla sielläkin päin. Siellä on vakiorosterista poissa Quenneville, Lajunen, Järvinen, Antonen, Leppänen, Kotkansalo ja Rohdin. Mielenkiintoista nähdä miltä näyttää yhdeksän peliminuutin päästä. Rimpistä on työllistetty 27 torjunnan verran.Kwaak, kwaak (vai miten se pelikaani ääntääkään?), sieltä tulee Pelsu takaa, juuri meni 1-2 johtoon Kespoossa. Joko jännittää Myli? Eikun anteeksi, eihän se jännitä, kun katsoo vain runkosarjan jälkeen, että missä ollaan. Päävalmentajakin vain seuraa huippujääkiekkoa aitiopaikalta.
Ass down boys!
Tuo Liedes ois silloin pitänyt saada KK:sta eikä Antonen.Melko siipirikkoisella kokoonpanolla pelaa espoolaiset ja kentällinen junnuja mukana. Kaikenlaista tautia sitä voi olla sielläkin päin. Siellä on vakiorosterista poissa Quenneville, Lajunen, Järvinen, Antonen, Leppänen, Kotkansalo ja Rohdin. Mielenkiintoista nähdä miltä näyttää yhdeksän peliminuutin päästä. Rimpistä on työllistetty 27 torjunnan verran.
Tauolle menisi varmasti.Areenahanke lienee kuopataan, jos näin käy?
Ei tässä mihinkään olla putoamassa. Uskokaa pois. Ei Playout ole lähelläkään sama kuin putoaminen ja sekin on vielä monen tappion takana. Jokereilla ei tulisi olemaan mitään palaa ja eiköhän Jukurit hoideltais jo pois.
E: Se ei poista sitä faktaa, että kausi on ollut karmea. Toivon mukaan vastaavaa ei tarvisi kokea!
Maalit ratkaisee ei maaliodottama. Odottama kertoo pelitavan toimivuudesta, mutta yksilöt tekee maalit, jotka meillä on nimenomaan hyökkäyspäässä erinomaisia.Jukureita vastaan on pisteiden valossa pärjätty hyvin, mutta pelitapahtumien valossa ei. Maaliodottama on voitettu vain 13.9. ottelussa.
Tämän joukkueen mestaruus on play outtien välttäminen. Ei niin minkäänlaista luottoa, että pärjättäisiin Jukureille eikä ainakaan Jokereille. Ei ole mitään viitteitä siihen, että Mäntymään johdolla voitettaisiin yhtään minkäänlaista ottelusarjaa.Ei tässä mihinkään olla putoamassa. Uskokaa pois. Ei Playout ole lähelläkään sama kuin putoaminen ja sekin on vielä monen tappion takana. Jokereilla ei tulisi olemaan mitään palaa ja eiköhän Jukurit hoideltais jo pois.
E: Se ei poista sitä faktaa, että kausi on ollut karmea. Toivon mukaan vastaavaa ei tarvisi kokea!
"Ainakaan". Olen kyllä pelkkänä korvana kuulemassa kuinka tuo narrien pappakenttä voittaa Mestiksen play off sarjojen jälkeen vielä paras seitsemästä sarjan Liiga joukkuetta vastaan. Toki ainahan se miracle on ice on mahdollista.Ei niin minkäänlaista luottoa, että pärjättäisiin Jukureille eikä ainakaan Jokereille.
"Ainakaan". Olen kyllä pelkkänä korvana kuulemassa kuinka tuo narrien pappakenttä voittaa Mestiksen play off sarjojen jälkeen vielä paras seitsemästä sarjan Liiga joukkuetta vastaan. Toki ainahan se miracle on ice on mahdollista.
Tilanne on eittämättä Kärppien kohdalla menossa huoelstuttavaan suuntaan, mutta pikku reality check ei ole pahitteeksi välillä.
Kyllä. Materiaaliero on todella iso, mutta suurin ongelma tässä on se, että tämä on joukkuepeli eikä Kärppien materiaali pelaa tällä hetkellä joukkuepeliä.Kärpät vastaan Jokerit voimasuhteet ovat vain ja ainoastaan 4-0-sarjan mukaiset. Tietysti kaikkea voi sattua ja yhden voiton sarjassa voi raapia vaikka millä sattumilla, mutta tasoero on niin valtava, että henkisistä tilanteista/paineista ja valmennuksesta riippumatta Jokereille ei yksinkertaisesti mitään saumaa.
...että Mäntymaa esikuntineen voisi jäädä vaikka kotiin, eikä sarjasta saataisi silti trilleriä.
Toivottavasti olet oikeassa. Minulla on loputon luotto nyky-Kärppiin sen suhteen, miten voi alittaa kaikki odotukset."Ainakaan". Olen kyllä pelkkänä korvana kuulemassa kuinka tuo narrien pappakenttä voittaa Mestiksen play off sarjojen jälkeen vielä paras seitsemästä sarjan Liiga joukkuetta vastaan. Toki ainahan se miracle on ice on mahdollista.
Tilanne on eittämättä Kärppien kohdalla menossa huoelstuttavaan suuntaan, mutta pikku reality check ei ole pahitteeksi välillä.
No ei siellä loppupeleissä ole varmasti Jokereilla palaakaan, jos hypoteettisesti sinne asti ajatellaan."Ainakaan". Olen kyllä pelkkänä korvana kuulemassa kuinka tuo narrien pappakenttä voittaa Mestiksen play off sarjojen jälkeen vielä paras seitsemästä sarjan Liiga joukkuetta vastaan. Toki ainahan se miracle on ice on mahdollista.
Samaan hengenvetoon sanottava, että kuumotun ihan varmasti mikäli sinne joudutaan, sitä ei voi kieltää.Toivottavasti olet oikeassa. Minulla on loputon luotto nyky-Kärppiin sen suhteen, miten voi alittaa kaikki odotukset.
Eihän tuo Jokereitten nippu tosissaan mikään kummonen, tasasen ok. Mikä eniten mestiksessä tehny, on tuo Riston valmennuskyky. Saanu Jokerit pelaamaan liigakiekkomaista kiekkoa, mikä taas on mestis joukkueille myrkkyä. Silti en usko että tuo paketti riittää kaatamaan edes Jukureita neljää kertaa. Vaan tosiaan, mistä sitä ikinä tietää."Ainakaan". Olen kyllä pelkkänä korvana kuulemassa kuinka tuo narrien pappakenttä voittaa Mestiksen play off sarjojen jälkeen vielä paras seitsemästä sarjan Liiga joukkuetta vastaan. Toki ainahan se miracle on ice on mahdollista.
Tässä kummasti realismi iskee kannattajiinkin. Vielä syksyllä ennustelin itsekin runkosarjan voittoa. Vahvistukset vaikuttivat niin kovilta. Tämä tuntuu nyt ihan naurettavalta.Joka tapauksessa ei voi saatana olla näin, että runkosarjaa on joukkueesta riippuen jäljellä 6-8 peliä, niin me jännätään että pääseekö joukkue edes playoffeihin! Ihan päättömän absurdi ajatelma. Paketti on ihan sekaisin helmikuun lopussa. Kyllä ottaa sydämestä.
Kyllä jokaisen liigaseuran pitäisi hoitaa karsinnoissa pelit 4-0 otteluvoitoin, myös silloin jos siellä on Jukurit vs Jokerit. Materiaali ja pelitempo ero on vain niin merkittävä. Henkiset solmut ja hurmokset voi toki tasoittaa eroja, mutta ei millään liigaseuralla oikeasti hätää pitäisi olla, ellei koppi itse mene paniikkiin ja jumiin.