Liigan maalilaulujen ranking 2024–2025

• 3 473
  • 57

Mitkä kaksi näistä on mielestäsi heikoimpia?

• Äänestäjiä
    360
  • Tämä ketju sulkeutuu: .
Suosikkijoukkue
KooKoo, Nääsville
Selostajien rankingistä inspiroituneena järkätään nyt tälläinenkin äänestys.

Äänestä siis mielestäsi heikointa vaihtoehtoa. Jokainen saa KAKSI ÄÄNTÄ, täten jokaisella kierroksella putoaa kaksi heikointa maalilaulua.

Äänestys kullekkin kierrokselle on päällä kaksi päivää.

HIFK:

HPK: Google Search
Ilves:

Jukurit:

JYP:

KalPa:

K-Espoo: - YouTube
KooKoo: - YouTube
Kärpät: - YouTube
Lukko: - YouTube
Pelicans: - YouTube
SaiPa: - YouTube
Sport: - YouTube
Tappara: - YouTube
TPS: - YouTube
Ässät: - YouTube

Edit: linkit maalilauluihin

Viimeksi muokattu:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Aijaijai, JYP on siis onnistunut siinä mitä maalilaulun pitääkin olla!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Hunajata on umpisurkea 80-luvun rallatus. JYPin taas sitten vähän yksinkertainen, eikä siinä positiivisessa mielessä.

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Jukurit ja KooKoo. Ei kahta kysymystäkään. Tylsiä ja mitäänsanomattomia. Peesissä heti Kärpät ja Sport.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Miksi SaiPan maalilaulu on menty muuttamaan johonkin uuteen versioon samasta biisistä? Se vanha oli 100-0 parempi ja ytimekkäämpi.

Kyle

Jäsen
Nimenomaan juuri siksi että se vituttaisi mahdollisimman paljon vastustajien faneja.

TPS:n hunajata ärsyttää ja samoin Jypin aikaisempi oijoi. Mutta se on eri asia kuin huono. Tyypillinen esimerkki huonosta on Leijonien aina kun mä lämään, joka aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Tuo JYPin nykyinen on vähän samalla tavalla huono kuin leijonien, mutta ei samalla tavalla ärsyttävä kuin Jypin aikaisempi.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Selkeästi huonoimmat ovat JYP ja Jukurit, selkeästi parhaat taas HPK ja TPS. Tuonne kärkeen menee myös HIFK:n biisi, joka on just oikealla tavalla ärsyttävä, sekä Live is Life, Final Countdown, We Are the Kings ja Who Let the Dogs Out, jotka ovat olleet vissiin ainakin oman elämäni ajan käytössä ja assosioituneet selkeästi ko. joukkueisiin, vaikka Ilvestä lukuunottamatta eivät olekaan juuri kyseisille jengeille tehty. Loput sitten enemmän tai vähemmän hmv-osastoa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
TPS:n hunajata ärsyttää ja samoin Jypin aikaisempi oijoi. Mutta se on eri asia kuin huono. Tyypillinen esimerkki huonosta on Leijonien aina kun mä lämään, joka aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Tuo JYPin nykyinen on vähän samalla tavalla huono kuin leijonien, mutta ei samalla tavalla ärsyttävä kuin Jypin aikaisempi.
Mulla taas on niin et mitä huonompi, sitä ärsyttävämpi eikä niin et ne ois eri asia.

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimenomaan juuri siksi että se vituttaisi mahdollisimman paljon vastustajien faneja.
Tuossahan ei ole mitään logiikkaa. Omat fanithan sitä maalilaulua eniten kuuntelee, niin siilloin sen pitäis olla sellainen mikä tuo koko halliin kotifaneille energisen fiiliksen. Jos sitä mitä tahansa paskaa soittaa, niin tunnelma lässähtää alkuunsa. Se maalilaulun vituttavuus tulee siitä, että se soi usein, eikä siitä, että se on huonoa musiikkia.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No kai sen voi noinkin ajatella.

Itse ainakin koen niin, että siitä oman suosikkijoukkueen maalilaulusta pitäisi tulla hyvä fiilis ja että sitä mielellään kuuntelee. Itseäni ei se ainakaan kiinnosta lainkaan, että ärsyttääkö laulu vastustajaa vai ei.
Voihan se olla et olen elänyt toisessa ulottuvuudessa mut nimenomaan tuntuu et suurin osa ajattelee juuri niin kuin minä.

B) Ei JYP hyötyisi siitä millään tapaa jos tilanne olisi se että minua vituttaa JYPin maalilaulu.
Ei mutta musta se on yksi maalilaulun tarkoituksista.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tuossahan ei ole mitään logiikkaa. Omat fanithan sitä maalilaulua eniten kuuntelee, niin siilloin sen pitäis olla sellainen mikä tuo koko halliin kotifaneille energisen fiiliksen. Jos sitä mitä tahansa paskaa soittaa, niin tunnelma lässähtää alkuunsa. Se maalilaulun vituttavuus tulee siitä, että se soi usein, eikä siitä, että se on huonoa musiikkia.
No ei mua ainakaan vituta esim Jukurien tai Ässien maalilaulu vaikka soisivat 15 kertaa pelissä mutta esim HPK: ta riittää jo puolikas kerta.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämäpä se. Tuo JYPin nykyinen maalilaulu kuulostaa siltä kun sen olisi joku 5-vuotias suunnitellut, joten se ei vituta oikealla tavalla vastustajia eikä välttämättä edes miellytä omia faneja (tai enemmistöä).

Olihan Oijoijoi ihan omaa luokkaansa ja tietyllä tavalla olennainen osa JYPin menestysvuosien brändiä. Sitä oikeasti vitutti kuunnella sen lisäksi että lähes aina tuli turpaan. Nyt ei ole jäljellä sitäkään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy