Liigan kurinpitopäätökset kaudella 2020–2021

  • 108 414
  • 747

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jaa, jos tuo jalkapöydän päälle napsahtaa niin kyllä se voi kipeää tehdä, varsinkin kun se tulee yllättäen ja odottamatta.

Ei tosta silti nyt pelikieltoa olis tarvinnu antaa.
Kyllä se mun silmillä osuu polkkareihin melko ylös niihin. Toisaalta, Ika varmaan tietää missä saakka Allulla roikkuu, kun kuulemma oli tutkittu osuko killuttimiin.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Ihan yhtälailla tuosta pitäisi viheltää myös Saarelalle huitomisesta. Mitä lähti ensiksi tökkimään pelin jo päätyttyä.

Yritti ottaa kiekkoa, kun Petmanin eka poffimaali.

Kyllähän tuo osuu kulkusten seudulle, eikä Saarela tuota odota.

Typerä huitaisu.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Yritti ottaa kiekkoa, kun Petmanin eka poffimaali.

Kyllähän tuo osuu kulkusten seudulle, eikä Saarela tuota odota.

Typerä huitaisu.
Teidän mielestä eilen pelissäkin oli päähän kohdistuneita hyppytaklauksia ja nyt kulkuset löytyy polvisuojista.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Varmaan Petmanille kiekko talteen.

Mihin tuo huiskasu osuu? Jos kasseille niin vois selittää toin halvaantumisen. Muuten kyllä melkonen kuoleminen
Ei noita älykiekkoja taideta antaa mukaan kuitenkaan eli turhaan kävi huitomassa Saarela
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Miekanisku, se oli kuin isku miekalla!
Totta tosiaan ja tarkemmin katsoen taitaa kyseessä olla sama Excalibur, jolla Juntunen aikoinaan seivästettiin.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Raumalaiset luulee, että älykiekko annetaan muistoksi raumalaiselle ja Saarelan kivekset roikkuu polvissa. Ei mikään fiksujen kylä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Toivotaan, ettei Saarelan ura ollut tässä.
#prayforkulkuset

Miksi helvetissä sitä kiekkoa ei voinut vain pyytää jos se oli Petmanille menossa? Älytön ratkaisu antaa pelikieltoa. Pari kautta sittenhän sailio yhden välieräpelin päätyttyä tökki mailallaan Åstenia ja Varakasta tuomariston nähden eikä siitä mitään seurannut. Miksi tästä?
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osuiko edes polven korkeudelle, enemmän näyttäisi osuvan johonkin nilkan ja säären välimaastoon. Kyllähän siitä pitää heittäytyä.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Saarelalta kun näyttää noin saatanan arka paikka tuolta jaloista löytyvän, niin lisää vaan iskuja ja pikkusikaa sinne ni eihän se enää kohta kävele ollenkaan.

IS:n lampaanperseitä lainaten:
1 lammas: Matushkin
2 lammasta: Saarela
3 lammasta: kurinpito
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Aivan käsittämätön pelikielto Tapparan pelaajalle. Mutta miksi Lukon pelaaja tuolla tavalla heittäytyy? Ei jotenkin mun mielikuvaan sovi Lukon osalta tuollainen.

En itse selviäisi kahden lapsen vanhempana olosta saatikaan poikien kanssa sählyn ja lätkän pelaamisesta ja painimisesta edes minuuttia jos toleranssi olisi lähelläkään tuota.

Toivottavasti karma toteutuu ja Lukon pelaaja ei pelaa sinä aikana kun Tapparan pelaaja on pelikiellossa.
 

Tollanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eniten tässä korpeaa se, että perinteisesti tuomarit ja kurinpito on olleet Tapaaran puolella. Mikin lähdön jälkeen tähän(kään) ei voi enää luottaa vaan menestys täytyy ansaita ite.
 

S.T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Tampa Bay
Saarela tais olla hakemassa kiekkoa ekan playoffmaalin tehneelle Petmanille, siitä tämä sankari on siis ilmeisesti kiehahtanut.
Älykiekkoja ei anneta muistoesineeksi, joten Saarelan kiekon huitomista ei voi sillä selittää. Tämmöisillä linjauksilla kannustetaan teatteriin ja tällä on ikäviä seuraamuksia tulevaisuuden kannalta.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Älykiekkoja ei anneta muistoesineeksi, joten Saarelan kiekon huitomista ei voi sillä selittää. Tämmöisillä linjauksilla kannustetaan teatteriin ja tällä on ikäviä seuraamuksia tulevaisuuden kannalta.

Tiesitkö itse tätä ennen kuin luit täältä?

En ainakaan itse muistanut,ei paljon kiinnosta koko älykiekkopaska
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Tiesitkö itse tätä ennen kuin luit täältä?

En ainakaan itse muistanut,ei paljon kiinnosta koko älykiekkopaska
Onkohan sillä mitään väliä tietääkö fanit. Pelaajat varmasti tietävät.
 

S.T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Tampa Bay
Tiesitkö itse tätä ennen kuin luit täältä?
Tiesin, kun seuraan kattavasti Liigaa. Esimerkiksi, kun kiekko roiskitaan katsomoon, niin se käydään hakemassa kenttähenkilöiden toimesta pois ja junnuille annetaan siruton kiekko tilalle. Kannattaa seurata pelejä, niin ei oppii kaikenlaisia asioita.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiesin, kun seuraan kattavasti Liigaa. Esimerkiksi, kun kiekko roiskitaan katsomoon, niin se käydään hakemassa kenttähenkilöiden toimesta pois ja junnuille annetaan siruton kiekko tilalle. Kannattaa seurata pelejä, niin ei oppii kaikenlaisia asioita.


Ei kiinnosta vittuakaan kiekot ja älykiekot. Kyllä se nyt tiedossa oli muttei nyt yhtäkkiä tullut mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös