Eikös noita kannattajakatsomoja voisi sitten siirtää tuonne päätyjen yläkatsomoihin? Siellä sitten saisi vapaasti rellestää ja heilutella lippuja, muita häiritsemättä. Kaiteiseenkin voisi kiinnittää erilaisia lakanoita, eikä ne jäisi ihmismassan taakse kuten nyt jää. Tosin en nyt muista onko kaiteen alapuolella joku valotaulu, jota ei saisi peittää. Chäntitkin kantautuisi muualle hallia todennäköisesti paremmin, kun ei ole pleksiä edessä ja ollaan ylempänä huutamassa. Samalla sitten, kun yleisöä on enemmän, on noista päätyjen yläkatsomoista helpompi tehdä katsomoita, joissa koko pääty seisoo, koska ei ole selvää rajaa seisomakatsomon ja istumakatsomon välillä. Tosin minulla ei nyt ole muistikuvaa, miltä nuo päädyt näyttävät ja kuinka hanurista olisi kannattaminen, kun takana on penkki.
Sitten vielä tuohon lippujen heilutukseen. Se kuuluu kannatukseen ja on hyvä, että Osasto osoittaa mieltään ja boikotoi, vaikka saattaakin olla tuulimyllyjä vastaan taistelua. Mutta lippujen heilutukseen kuuluu muutakin kuin vain se, että liput liehuu. Tärkeää on myös se, millaista kuvastoa lipuissa on. Esimerkiksi Tukholman jengien kannattajien lipuissa kuvataan esimerkiksi Eerik Pyhä, joka on Tukholman suojelupyhimys. AIK:n kannattajilla on lipuissa jyrsijän/rotan kuva, johtuen AIK:n lempinimestä Gnaget. Lipuissa voidaan kuvata, mitä erilaisempia asioita, kuten esimerkiksi paikallisia tunnuksia tai kannattajille ja joukkueelle tärkeitä henkilöitä tai paikkoja. Eli lippujen liehutus ei ole niin tärkeää, jos liput ovat kaikki samanlaisia lippuja, joissa on vain joukkueen värit, kuten kaikilla suomalaisilla kannattajaryhmillä tuntuu olevan. Voitte korjata minua, jos olen väärässä, mutta ainoastaan Kingeillä on muistini mukaan jotain muutakin lipuissa kuin joukkueen värit. Niin no taitaa hinaajilla välillä joku Diablo-lippu liehua.