A, B ja B.Sopiva kysymys esitettäväksi Eemelille. Miehen kapteeninuran suurin saavutus oli potkia Raksilan jää rikki. Valitettavasti Eemeli ei joko a) osannut lukea sääntöjä, b) ymmärtänyt lukemaansa tai b) oli vain tyhmä kuvitellessaan pelin jatkuvan tilanteesta 0-0.
Ässien kapteenisto 2023 - 2024
Ässien kapteenisto muodostuu kaudella 23-24 neljästä pelaajasta.assat.com
C - Joensuu
A - Järvinen
A - Talaja
A - Salmela
Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.Sopiva kysymys esitettäväksi Eemelille. Miehen kapteeninuran suurin saavutus oli potkia Raksilan jää rikki. Valitettavasti Eemeli ei joko a) osannut lukea sääntöjä, b) ymmärtänyt lukemaansa tai b) oli vain tyhmä kuvitellessaan pelin jatkuvan tilanteesta 0-0.
Ootkos varma, vaihtoko Pennanen kapteenia vai oliko kuitenkin Suomen oma päätös jäädä pois?Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.
Ihan hyvä, että Ilveksellä on uusi kapteeni. Sieltä voi kummuta uusia, syvempiä ja pitkässä juoksussa menestykseen kantavia arvoja. Tämä vuoksi Pennanen kapteenin vaihtoi.
Tämä toivottavasti on sanottu kieli poskessa.Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.
Ihan hyvä, että Ilveksellä on uusi kapteeni. Sieltä voi kummuta uusia, syvempiä ja pitkässä juoksussa menestykseen kantavia arvoja. Tämä vuoksi Pennanen kapteenin vaihtoi.
Vieläkin Oulussa valitetaan sitä että pelaajat vaativat Liiga-tason jään...Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.
Minulla on se käsitys, että Ilveksen leirissä kuviteltiin heidän saavan luovutusvoiton ja täten välieräpaikan, mikäli peliä ei voida pelata loppuun. Siispä kapteeni hakkaamaan jäätä. Kapteeni teki sen, mitä joukkueen etu vaati lyhyellä tähtäimellä.
Oho, oli ilmeisesti ennenaikaisesti "joka paikassa", että C on Anttila ja A Ohtamaa & Koivisto. Luulin jo, että annetaanko Mörkön jäähyväiskauden kunniaksi kapun nastat vielä.Kärppien kapteenisto kaudelle 2023 - 2024:
C - Atte Ohtamaa
A - Marko Anttila
A - Miika Koivisto
Lähde Kärppien somekanavista. Nettisivuilleen eivät olleet viitsineet uutista laittaa.