Liiga-karsinnat

• 75 067
  • 440

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Arvasin, että tuo yksi noista nostetaan tikun nokkaa. Osu ja uppos.

Hyvä, että karsinnoilla on oikea merkitys. Kabinetissa ei kuulukkaan nousta kuin heikot.

Niin olen itsekin Jokereiden kannattaja ja otan kyllä vittuilut KHL ajalta vastaan, mutta ei kävisi pienessä mielessäkään itse sitä nostaa esille. Häpeällinen ajanjakso historiassa.

Mitä tulee karsintoihin niin nykyisellä järjestelmällä mennään ja liigakarsinnat ratkaisee. Seuraavat viikot näyttää pääseekö Jokerit sinne vai ei. Aika monta kertaa tuli nähtyä Jokerit ennakkosuosikkina liigan pleijjareissa ja harvoin päättyi positiivisesti :D

Sinänsä olisihan se hauska nähdä esim Jukurit-Jokerit karsinnoissa, koska varsinkin jukureiden kannattajat näyttävät pitävän selviönä, että maksimissaan yhden voiton voi mestisjengi saavuttaa.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Noniin. JYP tulee vahvasti kohti 15. sijaa.

Arvon Jatkoaika, kummalle laittaisitte rahanne, JYPin vai Jukureiden hyväksi?
Tämäniltainen näytti taas sen, miksi en näe kenenkään Liiga-joukkueen häviävän paras seitsemästä-sarjaa tämän kauden Jukureille. Itse asiassa luulen, että jos vaikka Jokerit pääsee karsimaan Jukureita vastaan, siitä sarjasta tulee paljon tiukempi ja ennalta-arvaamattomampi kuin playout-sarjasta, oli siellä pelaamassa kuka vaan toisena osapuolena.

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Mikä joukkue nyt ylipäätään joutuu play-out sarjaan Jukureita vastaan, niin helpolla ei tule pääsemään siinä sarjassa sillä sen verran sitkeää tillilihaa Mikkelin jengi tuntuu olevan tällä hetkellä.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mikä joukkue nyt ylipäätään joutuu play-out sarjaan Jukureita vastaan, niin helpolla ei tule pääsemään siinä sarjassa sillä sen verran sitkeää tillilihaa Mikkelin jengi tuntuu olevan tällä hetkellä.
Sitkeää tai ei, niin aika paljon saa tapahtua, että Jukurit paras seitsemästä sarjan vie. Viimeiseen 17 matsiin 14 suoraa tappiota.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Sitkeää tai ei, niin aika paljon saa tapahtua, että Jukurit paras seitsemästä sarjan vie. Viimeiseen 17 matsiin 14 suoraa tappiota.
Tätä juuri tarkoitin. Mitkään ns. voittavat tilastot eivät Jukurien puolella ole. Eipä tuo tuloksenteko ole Monnin puikkoihin hypättyä yhtään myöskään parantunut, melkeinpä päinvastoin.

Sitkeys ei riitä, jos pelejä ei voiteta.

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Tiukkaa on taisto playouttien välttämisestä. Ensin sinne näytti valuvan Pelicans, sitten tuli Kapanen ja sinne putosi TPS. Nyt rästiotteluiden jälkeen siellä on todennäköisesti JYP.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Eihän tää hyvältä näytä. Vaikka Kärppien hyökkäys saa välillä maaleja tehtyä niin pahinta on kun omapää kusee kuin seula. Jukuritkin saa sinne varmasti kiekkoa sisään.

Oadie

Jäsen
Juuri tällä hetkellä jos pitäisi veikata play out joukkuetta niin se on joko JYP tai Kärpät. Viimeisen play off paikan vie TPS. Oli miten oli niin Jukurit on aika varmasti karsinnoissa. Joukkue ei yksinkertaisesti riitä. Monni ei ole tuonut odotetustikin voittava kiekkoa. 14 ottelua joista 2 voittoa ja joukkue pelaa vielä paineetta. Yhtäkkiä pitäis rutistaa max 7:stä ottelusta 4 voittoa. Mikään ei puolla tuota.

Suosikkijoukkue
Tappara
Lainaus artikkelista: "...Helsingin paikallisotteluiden lisäksi pitkäaikaisen menestysseuran tulo takaisin sytyttäisi yleisöä myös muilla paikkakunnilla."
Edelleen olen vahvasti sitä mieltä, että Jokereiden kiinnostus muilla paikkakunnilla ei ole sinne päinkään, mitä stadilainen media on vuosia yrittänyt hehkuttaa. Ei kiinnosta, eikä varsinkaan kaalimaan sekoilujen jälkeen. Ei sitten kerta kaikkiaan.

Toki Nordis saadaan paikallisissa täyteen, mutta eikö se ole täynnä myös marraskuisena tiistaina SaiPaa vastaan?

DiMarcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleen olen vahvasti sitä mieltä, että Jokereiden kiinnostus muilla paikkakunnilla ei ole sinne päinkään, mitä stadilainen media on vuosia yrittänyt hehkuttaa. Ei kiinnosta, eikä varsinkaan kaalimaan sekoilujen jälkeen. Ei sitten kerta kaikkiaan.

Toki Nordis saadaan paikallisissa täyteen, mutta eikö se ole täynnä myös marraskuisena tiistaina SaiPaa vastaan?

Palataan tähän, kun Jokerit saadaan takaisin Liigaan. Olen valmis ottamaan 2000€ vedon vastaan että kyllä kiinnostaa, kunhan kiinnostuksen mittarista päästään sopuun.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa

Ei se mikään mielipidekysymys ole, sori vaan. Jokereiden tämän ja viime kauden vieraspelien katsojamäärät sen kertoo.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen

Mestiksen yleisömäärät Jokerien otteluissa vrt. muihin joukkuesiin varmaan sitten valehtelevat.

Takapakkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Takapakkia ottanut jyväskyläläinen joukkue
Juuri tällä hetkellä jos pitäisi veikata play out joukkuetta niin se on joko JYP tai Kärpät. Viimeisen play off paikan vie TPS. Oli miten oli niin Jukurit on aika varmasti karsinnoissa. Joukkue ei yksinkertaisesti riitä. Monni ei ole tuonut odotetustikin voittava kiekkoa. 14 ottelua joista 2 voittoa ja joukkue pelaa vielä paineetta. Yhtäkkiä pitäis rutistaa max 7:stä ottelusta 4 voittoa. Mikään ei puolla tuota.
Kenenkään mielipiteitä mollaamatta en jaksa uskoa, että Jukurit voittaa yhtäkään Liigajoukkuetta neljää kertaa. Nyt kun sanoin niin pilkka osuu keväällä omaan nilkkaan mutta aikamoinen ihme pitäisi tapahtua että Jukurit pysyy paineen alla voittamaan pelejä, jos ei pysty sitä tekemään edes paineettomasti. Sanokaa mun sanoneen ja keväthän sen loppupeleissä näyttää.

Ja kun puhutaan Jukureiden henkisestä edusta ja siitä, että on päässyt jo valmistautumaan, niin en usko, että se pelillisiä ongelmia tuosta vaan ratkoo.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Eikös narrit pelaa Mestistä? Mitä sillä on tekemistä Liiga-paikkakunnilla?
Aikamoista itselleen valehtelua väittää, että Liigapaikkakunnilla Jokereiden kiinnostavuus olisi jotenkin mystisesti pienempää kuin Mestiksessä. Jokerithan on aina sitä paitsi ollut niitä joukkueita jotka kaikki haluaa jokaisella paikkakunnalla voittaa, joten se jo ilman uutuudenviehätystäkin vetänee hallit täyteen.

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mestiksen yleisömäärät Jokerien otteluissa vrt. muihin joukkuesiin varmaan sitten valehtelevat.
Eikös narrit pelaa Mestistä? Mitä sillä on tekemistä Liiga-paikkakunnilla?

En myöskään tykkää verrata mestis joukkueiden yleisömääriin, mutta se on paras mittari mitä tällä hetkellä saa. Uskon siihen että Jokerit kyllä pesee useammat ellei jokaisen joukkueen kiinnostavuudessa, jos Liigaan pääsevät nousemaan takaisin ja nimenomaan yleisömäärissä vertailtuna. Tietysti paikallispelit on asia erikseen.

Suosikkijoukkue
Tappara
En myöskään tykkää verrata mestis joukkueiden yleisömääriin, mutta se on paras mittari mitä tällä hetkellä saa. Uskon siihen että Jokerit kyllä pesee useammat ellei jokaisen joukkueen kiinnostavuudessa, jos Liigaan pääsevät nousemaan takaisin ja nimenomaan yleisömäärissä vertailtuna. Tietysti paikallispelit on asia erikseen.
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö Jokerit ole aikoihin ensimmäinen ex-Liiga-joukkue, joka Mestistä pelaa? Kyllä siellä normaalista poikkeavaa kuhinaa saisi aikaan myös esim. Lukko tai Ässät.

Ei Jokerit ole mikään erikoisuus Itä-Helsingin ja Vantaa-Keravan ulkopuolella. Uskokaa huviksenne.

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikö Jokerit ole aikoihin ensimmäinen ex-Liiga-joukkue, joka Mestistä pelaa? Kyllä siellä normaalista poikkeavaa kuhinaa saisi aikaan myös esim. Lukko tai Ässät.

Ei Jokerit ole mikään erikoisuus Itä-Helsingin ja Vantaa-Keravan ulkopuolella. Uskokaa huviksenne.
En tiedä miksi olet niin Jokereita vastaan.

Mitä tarkoitat ettei Jokerit ole mikään erikoisuus Uudenmaan ulkopuolella? Kyllä Jokerit ainakin Turussa kiinnosti, siihenkin toki on syynsä ja se on 90-luku. Kyllä se Jokerit luultavasti kiinnostavampi olisi ensi kaudella liigassa kuin Tappara, TPS tai IFK.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy