Liiga-aiheisia videoita

  • 367 542
  • 855

Paviaaniuros

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Willimiesten kanssa vietellään 10v juhlasesonkia ja julkaistiin joulukalenterimaisesti 24 klippiä kaikennäköisistä kohtaamisista vuosien varrelta. Saatiin mukaan muutama ihan nimimieskin, mm. Liigan tj Kallioniemi. (linkistä youtuben soittolistaan)

#WM10V
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Hockey Club Lepran Sonnit, eli HC LeSo on Stam1nan, Anal Thunderin, Laineen Kasperin, Kotiteollisuuden ja Mokoman yhteinen projekti.

HC LeSo - MYÖ (youtube)

Tällä kohti pleijareita!
 

Ralph

Jäsen
Runkosarjan TOP5-syötöt: Wau, mitä namuttelua!

Telia listasi kauden viisi hienointa syöttöä. Ihmettelen tuota ykköstä. Komea sooloilu ja luistelu Kristofilta, mutta itse syöttöhän oli ihan peruskauraa. Nimenomaan hienompia syöttöjä olen kyllä nähnyt, esimerkiksi neljä samalla videolla. Vaikka ei tuo sijalla neljä oleva Kuparinkaan syöttö ollut kovin erikoinen.

Toki kun katsoo nimiä ennen Kristofia, niin vaikutti siltä, että sama nuorten hehkutus jatkuu, mikä on ollut Liigalla käytössä koko kauden.
 

Nynoamous

Jäsen
Runkosarjan TOP5-syötöt: Wau, mitä namuttelua!

Telia listasi kauden viisi hienointa syöttöä. Ihmettelen tuota ykköstä. Komea sooloilu ja luistelu Kristofilta, mutta itse syöttöhän oli ihan peruskauraa. Nimenomaan hienompia syöttöjä olen kyllä nähnyt, esimerkiksi neljä samalla videolla. Vaikka ei tuo sijalla neljä oleva Kuparinkaan syöttö ollut kovin erikoinen.

Toki kun katsoo nimiä ennen Kristofia, niin vaikutti siltä, että sama nuorten hehkutus jatkuu, mikä on ollut Liigalla käytössä koko kauden.
Niin eli hienoimpien maalienkin tapauksessa pitää jättää huomiotta ne, joissa maalintekijä kikkailee yksin koko kentän läpi kaikki vastustajan pelaajat (neljästi) kebab-kioskille harhautellen ja sit vaan sutaisee tylsän ja löysän rannarin maalin perukoille?

Missäs menee se raja sitten? Lasketaanko itse maali-nimiseen suoritukseen pelkkä maaliin johtanut viimeinen kosketus? Vai itse maalivahdin ohittamiseen liittyvä prosessi, jolloin voidaan laskea jo mukaan maalivahdin harhauttamisetkin? Mutta pelaajien harhauttamista ei lasketa, koska ei syötöissäkään?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
KooKoo julkaisi YouTube-kanavallaan Malte Strömwallin kauden 27 ensimmäistä maalia yhtenä koosteena. Ihan komeita kaappeja.

Ehdottomana helmenä pidän itse Vaasassa 17.11. tehtyä 4-3-voittomaalia ajassa 59:09 yksin Spåran viisikkoa vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Onko jollain videomateriaalia torilta HPK:n voittomaalin maalin syntymishetkeltä? Olis hienoa nähdä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Laittakaahan sitä torivideota. Mieluiten alkaa noin 10s ennen maalia ja siitä juhlat sitten käyntiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös