Mainos

Levottomat

• 9 984
  • 55

Paremmannäköne?

• Irina Björklund

Ääniä: 76 45,5%
  • Laura Malmivaara

Ääniä: 91 54,5%

• Äänestäjiä
    167

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Eilen tuli Paholaisen Sontalaatikosta tuo mainio Levottomat-vilmi. Naispääosiahan tunnetusti esittävät kaksi erinomaista näyttelijätärtä, jotka ovat saaneet kosolti tunnustusta myös ulkoisista avuistaan.

Kumpi leideistä näyttää paremmalta JA:n urospuolisten lukijoiden mielestä? Meitsi preferoi ilman muuta jokeripakin isosiskoa Lauraa.

Edit: kysymyksen määritelmää voidaan toki täydentää tarkoittamaan tytön koko olemusta ja kaikkea naisellista viehkeyttä, mikä herättää miehiset hormonit hyrisemään. Irinassakin on jollakin selittämättömällä tavalla jotakin suunnattoman viekoittelevaa, vaikka Laura onkin ulkonäöltään mielestäni omaa luokkaansa.

B

Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Elokuvan ilmestymisen aikoihin Irina sai jostain syystä viisarin värähtämään, mutta nyt uudelleen tsekattuna Laura ehdottomasti.

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Viestin lähetti Baritoni
Eilen tuli Paholaisen Sontalaatikosta tuo mainio Levottomat-vilmi. Naispääosiahan tunnetusti esittävät kaksi erinomaista näyttelijätärtä, jotka ovat saaneet kosolti tunnustusta myös ulkoisista avuistaan.

Kumpi leideistä näyttää paremmalta JA:n urospuolisten lukijoiden mielestä? Meitsi preferoi ilman muuta jokeripakin isosiskoa Lauraa.

B

Mä en sanoisi Levottomat mainioksi elokuvaksi. Minusta se on aika typerä elokuva, seksikohtaukset ovat ihan jees toki. Muuten ihan paska leffa.
Tuntui jotenkin siltä, et tv'stä tuli leikattu versio? Jotenkin mä muistaisin, et videolla näytettiin enemmän, vai olenko mä nyt ihan väärässä?

Paras on se, joka antoi Nousiaiselle peppua suihkussa. :D

Finnpanelin mukaan, tämän kuukauden seuratuin elokuva oli muuten Neuvottelija (847000), katsotaan lyökö Nelonen & Levottomat uuden "ennätyksen".

Viimeksi muokattu:

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
No omasta mielestäni paras oli just se kolmas kissa niistä ketkä siinä hengaili enimmäkseen. En muista nimeä...lyhyt oranssi(?)tukka.

Ai niin alussa se sano baarissa "Haluutsä panna mua...?" Mikä ihana lause :D

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti JustinCase
No omasta mielestäni paras oli just se kolmas kissa niistä ketkä siinä hengaili enimmäkseen. En muista nimeä...lyhyt oranssi(?)tukka.

Ai niin alussa se sano baarissa "Haluutsä panna mua...?" Mikä ihana lause :D

Okei, nyt naiset siis tietää, kuinka sut pokataan baarista..;)

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sopuli
Elokuvan ilmestymisen aikoihin Irina sai jostain syystä viisarin värähtämään, mutta nyt uudelleen tsekattuna Laura ehdottomasti.
Veit jalat suustani! Täysin samaa mieltä. Eipä se kolmaskaan kyllä huono ollut, mutta toisella katsantakerralla Laura oli paras tuossa elokuvassa.

Kummasti se maku muuttuu... vai johtuikohan tämä kuitenkin Irinan nykyisestä olemuksesta.

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Re: Re: Levottomat

Viestin lähetti ozo

Mä en sanoisi Levottomat mainioksi elokuvaksi. Minusta se on aika typerä elokuva, seksikohtaukset ovat ihan jees toki. Muuten ihan paska leffa.

Oikeassa olet... Ainoastaan seksikohtausten "shokeeraavuus" ja näyttävyys erottivat elokuvan muista puisevista kotimaisista tekeleistä. Juoni oli typerä, näyttelijät olivat melko pökkelöitä ja sanailu oli tönkköä. Juurikin samaa, kuin pahamaineisissa 80-90-luvun suomalaisissa tekeleissä... Jos seksin tilalle olisi vaihdettu tyhjyyteen tuijottelua, viinan juontia ja kiroilua, niin täydellinen Suomi-filmi-kokemus olisi ollut valmis. Olihan kiimaisissa poliiseissakin seksiä :) , jos joku muukin sattuu muistamaan tämän Turkan " viihdepläjäyksen".

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin..

Yleisesti ottaen olen aina ollut sitä mieltä, että Irina on kissa. Ja olihan se nytkin.

Tämä Laura on ns vähemmän seurattu kissa, joten aiemmin ei ollut niin selvää mielipidettä. Aluksi Laura näytti jotenkin mitäänsanomattomalta, mutta elokuvan mennessä eteenpäin Laurasta tuli suosikkini Levottomissa (vai levottomista..).

Kissaranking Levottomat leffassa menee siis näin: 1. Laura 2. Irina ja 3. Matleena (sen niminen tämä kolmas kissa siviilissä on).

Niin ja olin toki nähnyt tämän leffan jo aiemmin elokuvissa pari vuotta sitten.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Kerran olen katsonut videolta ja toisen kerran katson vain ketjuilla tuoliin kahlittuna. Todella surkea elokuva, eikä edes tarpeeksi huono ollakseen hyvä.

Irina Björklundin kauneuden ylistymistä ymmärrän yhtä vähän kuin Julia Robertsin tituleeraamista maailman kauneimmaksi näyttelijättäreksi. Sen sijaan ne kaksi muuta naista eivät olleet yhtään hullumman näköisiä, joten ei elokuvan katsominen kuitenkaan ihan hukkaan mennyt, vaikkei itse elokuvassa katsomista ollutkaan.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myös minunkin mielestä tämä "kolmas" nainen,
eli Matleena Kuusniemi on näistä kolmesta se "kuumin".

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Re: Re: Levottomat

Viestin lähetti ozo

Finnpanelin mukaan, tämän kuukauden seuratuin elokuva oli muuten Neuvottelija (847000), katsotaan lyökö Nelonen & Levottomat uuden "ennätyksen".

Jeps rikki meni ... itse asiassa siitä tuli ihan Nelosen uusi katsojaennätys, jotain yli 900k ihmistä. Ilmoittvat tuossa just äsken, kun esittelivät illan ohjelmia.

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Viestin lähetti Tommy
Samaa mieltä olen, olihan ne muutkin hyviä mutta jokin tässä Matleenassa viehätti...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Tommy
Jep. Ja Nina Kurkinen, jota pikaisesti puikotetaan "doggystyle" siinä yhdessä kohtaa, jossa Laura Malmivaara vie sitä synttärikakkua (muistaakseni).

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Samaa mieltä kuin muutama edellinen, että se oli se kolmas nainen(*), joka eniten vetosi (Kuusniemi). Elikkä "ranking": Matleena - Irina - Laura.

JustinCase: "Ai niin alussa se sano baarissa "Haluutsä panna mua...?" Mikä ihana lause"

Sanopa muuta :-) Paitsi että vastaus riippuisi kyllä sanojan muusta olemuksesta, todennäköisesti vastaisin, että "Ehkä hetken päästä..." :-)

Linda ["Haluutsä panna mua...?"]: "Jaa toimiiko toi?! Miksen sitä aiemmin ole älynnyt?"

Voi toimia. Toimii ainakin paremmin kuin moni muu lause... :-)

Itse elokuva oli vähän sellainen miksi sen kuvittelinkin ja miksen sitä käynyt elokuvissa katsomassa. Puitteet OK, mutta henkilöt pinnallisia ja onttoja. Jos elokuvaan olisi lisätty hullu sarjamurhaaja, joka olisi teilannut ne kaikki, niin ainoastaan Ilonan (Matleena) kuoleminen olisi jotensakin tuntunut - muut olisi voinut jauhaa verimössöksi olan kohautuksella. Henkilöiden motiivit jäivät päällisin puolin epäselväksi: itse en ainakaan hokannut, miksi juuri Hanna-Riikka (Irina) oli "se oikea", ne vain yhtäkkiä alkoivat diggaamaan toisiaan...

Seksikohtaukset tuntuivat vähän hengettömiltä ja vähän markkinointikikalta. Tosin kiitos siitä, että ne oli sentään tehty alastomina eikä koko aikaa ollut jotain riepua edessä. Mutta ylimääräistä tauhkaa kuitenkin.

Oliko elokuva tehty kirjan pohjalta? Jos ei ollut, niin käsikirjoittajalle huutia, olisivat keskittyneet esim. Hanna-Riikan ja Arin (Mikko) suhteen kehittymiseen Arin "villin" poikamieselämän keskellä ja jättäneet nämä muut vähemmälle.

(*) Tuleehan sitä digattua bändiäkin :-)

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kiitos Tommylle linkeistä, ei "kolmas nainen" ole ollenkaan huono!!!

Mutta ääneni meni Irinalle. Paha selittää, joku vaan kolahtaa tässä kissassa. Vaikutusta saattaa olla kun on katsonut Rukajärven Tien monta kertaa. Sen elokuvan intiimeissä kohtauksissa on jotain vangitsevaa, olisiko se sitten se paljon puhuttu TUNNE ? :rolleyes:

Maestro

Jäsen
Viestin lähetti Euro71

Oliko elokuva tehty kirjan pohjalta?

Ei ollut.

Ikävää, että Baritoni on valinnut äänestykseen vain kaksi vaihtoehtoa. Minäkin olisin nimittäin äänestänyt Matleena Kuusniemeä. Irina Björklund vie omassa rankkauksessani jumbotilan, Laura Malmivaaran päihittäessä hänet yltäen kunniakkaalle hopeatilalle.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Irina on leffassa uskomaton, nykyään ei enää semmonen mutta siinä elokuvassa se kolahtaa mulle.

Suosikkijoukkue
SUOMI
Kolmas nainen, Matleena EHDOTTOMASTI!! Nam.

Ja jos vähänkään on muijalla ulkonäköä niin tuollainen pokausspiikki kuten "haluisitsä panna mua?" uppoo miespuolisiin kuin häkä. Poislukien harvat enduunaaennenavioliittoa-"miehet" mutta ketä ne kiinnostaa?

Aksu

Jäsen
Irina. Tumma ja viehkeä. Silmistä ja koko olemuksesta paistaa mystisyys ja salaperäisyys. Jotenkin tavoittamaton ja haluttava tätä kautta.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Irina

Irina vie elokuvan naisista voiton. Mutta itse elokuva, täysin perseestä. Ei ole montaa kertaa että olen meinannut kävellä pois elokuvateatterista 20 minuutin jälkeen mutta sitten kun vilkas emännä ilmettä niin päätös jäädä syntyi ehkä hieman vasten omaa tahtoa...

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Matleena rules

Niin, itse olen sitä mieltä että Matleena, siis se kolmas pörhö, oli kyseisistä naikkoisista paras. Syy miksi näin on, koostuu siitä että: A:isoimmat hinkit ja B: no mikäköhän se nyt olisi..

Jokatapauksessa L. Malmivaara on jotenkin apaattinen ämmä, Björklundilla oli taas niin ärsyttävä roolihahmo että viimeinen sija annettakoon hänelle.

Täältä tähän

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Luistelutaidoton
Poislukien harvat enduunaaennenavioliittoa-"miehet" mutta ketä ne kiinnostaa?
;)

Ei kaiketi sinua?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy