Levottomat mulkut...

  • 1 266
  • 2

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
ovat todistetusti täällä. Asiasta lisää Iltalehdessä.

Koitin tässä miettiä, olenko itse kärsinyt kyseisestä syndroomasta ja tulin siihen lopputulokseen, että en ainakaan tietääkseni. Mahdollisuuksien vuoksi tykkään silti pitää kaikki ovet avoimina.

Hetkellisesti tuollainen syndrooma voisi olla lähes huumaava olotila, mutta kyllähän se pidemmän päälle kävisi kyrpimään(hehheh), kun yksi dorka elelee omaa elämäänsä siinä sivussa. Entä te muut, oletteko kärsineet tästä syndroomasta? Haluaisitteko kenties kokea sen?

Vielä ei tiedetä syndroomasta kärsivien tarkkaa prosentuaalista määrää, joten kuinka suuren osan maailman miesväestöstä uskotte kuuluvan levottomuuden piiriin?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
ovat todistetusti täällä. Asiasta lisää Iltalehdessä.

Koitin tässä miettiä, olenko itse kärsinyt kyseisestä syndroomasta ja tulin siihen lopputulokseen, että en ainakaan tietääkseni. Mahdollisuuksien vuoksi tykkään silti pitää kaikki ovet avoimina.

Hetkellisesti tuollainen syndrooma voisi olla lähes huumaava olotila, mutta kyllähän se pidemmän päälle kävisi kyrpimään(hehheh), kun yksi dorka elelee omaa elämäänsä siinä sivussa. Entä te muut, oletteko kärsineet tästä syndroomasta? Haluaisitteko kenties kokea sen?

Mahdanko moisesta kärsiä. Muutaman kerran on autossa, pelkääjän paikalla istuessa, saattanut moinen asetelma iskeä. Tosin tällaisina hetkinä olen yleensä nuokkunut unen ja hereilläolon välimaastossa, ja ajatus saattanut harhailla. Kun kerran "nukkuu", niin voi luontevasti nojata eteen, ja kohtahan tuo menee ohi. En myönnä, että olisi meinannyt tapahtua koulussa. Siellä tuo menee ohi ennen kuin ehtii alkaakaan.

Ja jos siis olen yli 50-prosenttisesti hereillä, niin moista ei ole tapahtunut, joten lähden siitä, etten kärsi moisesta.

Ehdottoman hyvä ja potentiaalinen ketju toki, uskon, että jatkoaikalaisessa hengessä tästä ketjusta tulee pitkä ja kestävä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ehdottoman hyvä ja potentiaalinen ketju toki, uskon, että jatkoaikalaisessa hengessä tästä ketjusta tulee pitkä ja kestävä.

Kylläkyllä, kuten näkyy, aihepiiri selvästi kiinnostaa ja herättää keskustelua.

Aikoinaan vanhan silverlinkin pummilinjan ollessa vielä voimissaan, matkustin sillä kerran samanaikaisesti sellaisen räjähtäneen näköisen kaiffarin kanssa, joka muuten istuskeli penkillään ihan kasuaalisti Zubr-tölkki oikeassa kädessään, mutta vasurilla se raapi haarojaan koko matkan ajan. Luulin tuolloin, että sillä äijällä olisi ollut satiaisia, mutta näiden uusien tietojen valossa en voi sulkea pois levottomuuden syndroomaakaan.

jos olisin vaikka eilen kuollut, niin olisin jäänyt vaille tätäkin tietoa. Aina sitä oppii kaikkea uutta ihan tosta noin vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös