"Yritin ylös, mutta meni jalkojen välistä" :D
Eipä muutenkaan haastattelu nuorta miestä hetkauttanut. Hyvänä esimerkkinä vaikka Roni Sevänen joka takertee sanoissaan edelleen vaikka on jo kymmeniä kertoja käynyt haastattelupisteellä. Lenni on rento"Yritin ylös, mutta meni jalkojen välistä" :D
Muutoin ehkä joo, mutta Ponthus tappaa alivoimaa, jonne ei Lenniä uskalleta päästää. Itse sinällään mielissäni tämän kaltaisesta roolituksesta vs. aikanaan McLean, Vahalahti ym. hyökkäyspään kärkiheppoja peluutettiin liki puhki jatkuvalla av-kuormallakin.Lennin olisi hyvin voinut pistää neloseen Ponthuksen tilalle.
HIFK nyt ekana tulis mieleen. Äkkiä jatkolappua nenän alle vaan. Sama homma Ikosen kanssa.Nykymenolla joku toinen joukkue nappaa Lennin lupaamalla isompaa roolia kokoonpanossa.
Mä taas veikkaan tuonne 50km pohjoiseen ja läpilyönti kolmosketjussa 14 minuutin peliajalla/ottelu.HIFK nyt ekana tulis mieleen. Äkkiä jatkolappua nenän alle vaan. Sama homma Ikosen kanssa.
No tässä jälleen yksi syy miksi sitten ihmetellään kun nuoret jatkaa matkaa muualle.Muutoin ehkä joo, mutta Ponthus tappaa alivoimaa, jonne ei Lenniä uskalleta päästää. Itse sinällään mielissäni tämän kaltaisesta roolituksesta vs. aikanaan McLean, Vahalahti ym. hyökkäyspään kärkiheppoja peluutettiin liki puhki jatkuvalla av-kuormallakin.
Olisi kyllä melkoisen heppoinen peruste vaikka en tämän nykyisen "valmentajan" aivoituksissa ihmettelisi, että juuri noin olisikin.Muutoin ehkä joo, mutta Ponthus tappaa alivoimaa, jonne ei Lenniä uskalleta päästää. Itse sinällään mielissäni tämän kaltaisesta roolituksesta vs. aikanaan McLean, Vahalahti ym. hyökkäyspään kärkiheppoja peluutettiin liki puhki jatkuvalla av-kuormallakin.
Uusimmassa Jäägone podissa Lenni. Ihan mukava kuunnella pojan juttuja.
Täytyy varmaan yrittää kuunnella jossain vaiheessa. Tökkii niin saakelisti Riston tapa puhua podissa kuin selostaisi peliä. Ja ne mainokset…. Kellariin… kellariiin….KELLARIIN…kellariin… Tsugekin menisi kellariin…Oli muuten todella hyvä ja jopa hauskakin jakso. Supliikki miehen vikaa Lennissä!
On kyllä niin vankasti toimittaja/selostajapuhetyyli päällä että olen jo alkanut epäillä että puhuukohan Ripa kotonakin noin. "Voittoisaa illanjatkoa!" jos menee ennen vaimoa nukkumaan jne.Täytyy varmaan yrittää kuunnella jossain vaiheessa. Tökkii niin saakelisti Riston tapa puhua podissa kuin selostaisi peliä. Ja ne mainokset…. Kellariin… kellariiin….KELLARIIN…kellariin… Tsugekin menisi kellariin…
Mutta niin se Jonne sanoi, että se menee kellariin. Ja Rauman akku.Täytyy varmaan yrittää kuunnella jossain vaiheessa. Tökkii niin saakelisti Riston tapa puhua podissa kuin selostaisi peliä. Ja ne mainokset…. Kellariin… kellariiin….KELLARIIN…kellariin… Tsugekin menisi kellariin…
Onhan tuo nyt melkein paras ja osuvin ”sponsori” Ramonalle (ja Lukollekin). Sujuvaa yhteistyötä on tehty jo vuosikymmenet. Takavuosinahan osa pelaajista oli pelin loputtua ennen (Kissan) Kellarissa kuin yksikään katsoja.Täytyy varmaan yrittää kuunnella jossain vaiheessa. Tökkii niin saakelisti Riston tapa puhua podissa kuin selostaisi peliä. Ja ne mainokset…. Kellariin… kellariiin….KELLARIIN…kellariin… Tsugekin menisi kellariin…
Ite rämpytän aina Spotify:ssa sitä 15sekan kelausta kun tulee nämä mainokset. Muutaman kerran ne vielä jakso..Täytyy varmaan yrittää kuunnella jossain vaiheessa. Tökkii niin saakelisti Riston tapa puhua podissa kuin selostaisi peliä. Ja ne mainokset…. Kellariin… kellariiin….KELLARIIN…kellariin… Tsugekin menisi kellariin…
Nyt ainakin tuo haastattelu osuus meni ilman että itsekkään piti kiristellä hampaita. Joo nää mainokset mitä podissa on niin aika kyllästynyt olen itsekkin!Täytyy varmaan yrittää kuunnella jossain vaiheessa. Tökkii niin saakelisti Riston tapa puhua podissa kuin selostaisi peliä. Ja ne mainokset…. Kellariin… kellariiin….KELLARIIN…kellariin… Tsugekin menisi kellariin…
Miksi tämä mies kotona, kun pitäis olla kentällä, ja kohtalaisella peliajalla (12-15min peli).
No, tää on vaan yksi Lämsän sokeita pisteitä...