Lause viimeisestä sanasta

  • 292 459
  • 7 573

krobbe

Jäsen
Eli aukaistaan tälläinen ketju jossa jokainen voi päästää luovuutensa valloilleen.

Esimerkki: Blues johtaa sarjaa.

Sinua alkaa riepomaan Jokereiden alennustila arvaan.

Eli seuraavaa muodostaa lauseen sanan arvaan alkukirjaimista jne.

Pidetään ketju sellaisena, että pyritään pysymään aiheessa jääkiekko!
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Alkaa Raastaa V**usti Ammattilaistemme Alennustila Nahilassa.

Eli seuraava vääntämään lausetta sanasta "Nahilassa". Kauankohan tämäkin topic pysyy elossa? :D
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Alkaa Raastaa V**usti Ammattilaistemme Alennustila Nahilassa.

Eli seuraava vääntämään lausetta sanasta "Nahilassa". Kauankohan tämäkin topic pysyy elossa? :D

Näen Ainakin Hänen Itsensä Liukuvan Aavistuksenomaisesti Sadatellen Sellutehtaan Ahdistuksessa.

oliko ees paska? :D
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
AHDISTUKSESSA

"Aivan helvetinmoisia dorkia ilmeisesti siellä TPS:n uudessa kokoonpanossa surffailee", edellistä surffausnäytöstä silmäiltyäni ajattelin.
 

Insec

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils, EJ#74, MB#30
!

Edesvastuutonta diivailua Urpon käskytyksessä Salakki Ei Maalilla Miesmuistiin Etene !
 
Viimeksi muokattu:

Insec

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils, EJ#74, MB#30
Sorry

.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
NIMETTÖMÄNÄ

No ilmeisesti meillä ei tarvita taitavaa Öhmania, mikä äitiänikin nyt ällistyttää.

Vittu, mä olen pudonnut tämän pelin kärryiltä. Jos ihan oikein olen katsonut niin seuraava sana mistä pitäisi jatkaa on edukseen ei nimettömänä?

Yrittäkäämme seurata tätä ketjua hieman tarkemmin, niin ei tule väärinymmärryksiä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vittu, mä olen pudonnut tämän pelin kärryiltä. Jos ihan oikein olen katsonut niin seuraava sana mistä pitäisi jatkaa on edukseen ei nimettömänä?

Yrittäkäämme seurata tätä ketjua hieman tarkemmin, niin ei tule väärinymmärryksiä.

Jääkoneenkuljettaja teki jo lauseen sanasta edukseen, ja poisti sittemmin lauseensa (jonka viimeinen sana oli nimettömänä) jostakin syystä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jääkoneenkuljettaja teki jo lauseen sanasta edukseen, ja poisti sittemmin lauseensa (jonka viimeinen sana oli nimettömänä) jostakin syystä.
Töpeksin, katsoin yllä olleen vastanneen. Sinne meni bittiavaruuteen sekin...

...mutta nyt jatkuu protokollan mukaan:
ällistyttää.

Äimistellen, löysäillen laista ihminen siitäkin toimesta ymmärtämättömän tylsästä. Tee äidistäsi ällistynyt!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös